dit dus ook inderdaad,ik zit klaar om te vertrekken maar ik lig liever in mijn bedjequote:Op zaterdag 23 april 2011 21:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Same here.
Nu moe maar moet nog wel stappen vanavond.
Ik heb afgezegd, ik ben echt moe.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:32 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
dit dus ook inderdaad,ik zit klaar om te vertrekken maar ik lig liever in mijn bedjemet de voetjes hoog
ben er zo blij om dat ik het gezegd hebquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:33 schreef candygirl het volgende:
zo , dat is eruit! en denk nu maar wat je wil! Maar besef wel dat jij het grotendeels schuld bent,trut
lekker van de zon genieten op strand,park of waar dan ook met vrienden?quote:Op zondag 24 april 2011 00:31 schreef Mishu het volgende:
Ben ik nou de enige die goede vrijdag, pasen enzo nutteloze dagen vind waarop je niks nuttigs kan doen? Ik ben student, ik kan gewoon ook wel niks doen. Maar nee, het is Pasen en gelijk ligt alles stil en kan je niks regelen
ok ik ben nu weekendje wegquote:Op zondag 24 april 2011 00:44 schreef Mishu het volgende:
Dat kan ik altijd wel doen. Ik krijg binnenkort een woning dus ik heb nu zin in andere dingenMaar bij gebrek daaraan verdoe ik mijn tijd wel daar mee. Ik geniet meer van dat soort dingen als ik bijv. ook iets nuttigs op een dag heb gedaan. Vakantie is alleen leuk als je weg gaat of bij moet slapen.
Dit dus alleen mis ik meerdere personen. Verderón geirriteerd wat ik kan niet slapenquote:Op zondag 24 april 2011 02:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik mis iemand, maar verder wel oke op dit moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |