Zeker kun je hier een minder leuke dingen posten, dat doen we toch allemaal, ik ook!quote:Op donderdag 21 april 2011 13:48 schreef Apotheose het volgende:
Laat maar. Ik hou me de bek wel. Je kunt dit topic beter noemen 'hoe FANTASTISCH voel jij je nu'.
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:48 schreef Apotheose het volgende:
Laat maar. Ik hou me de bek wel. Je kunt dit topic beter noemen 'hoe FANTASTISCH voel jij je nu'.
Thx, ja is ook beangstigend als je kind dit zegt.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:00 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Oh jee , ik hoop dat die begeleiding heeft. Het lijkt me verschrikkelijk als je kind met die dingen worstelt
Ik wist niet dat er 'n regel was hier dat je maar 3 keer ofzo mag zeggen dat je je niet happy voelt. Misschien moet dat voortaan maar ff in de OP staan. Mijn excuses. Blijkbaar mag je lekker wel over elkaar oordelen zonder te weten wat er echt allemaal speelt.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:18 schreef candygirl het volgende:
[..]
Zeker kun je hier een minder leuke dingen posten, dat doen we toch allemaal, ik ook!
En de ene week wat meer dan de andere.
Maar om steeds te lezen van iemand hoe leeg het leven is en hoe uitzchtloos, dan is het toch niet gek dat je met ideeen aankomt.
Je doet er niet veel aan ,iig alleen dingen die jou aanstaan.
Dus wat ga je als mede fokker denken. pfff wat een zelfmedelijden.Net alsof iederen je zielig moet vinden.
Iedereen kan een zware moeilijke periode hebben maar vecht ervoor.'
En jij vecht er schijnbaar niet echt voor maar blijft je vastklampen.
Niet om onaardig te doen , maar tuurlijk weten wij niet wat er speelt en als het dan gevraagd word doe je ook heel geheimzinnig . Het duurt ook erg lang en dat zien we steeds dan is het toch logisch dat er vragen komen.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:55 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er 'n regel was hier dat je maar 3 keer ofzo mag zeggen dat je je niet happy voelt. Misschien moet dat voortaan maar ff in de OP staan. Mijn excuses. Blijkbaar mag je lekker wel over elkaar oordelen zonder te weten wat er echt allemaal speelt.
ja en vragen stellen is prima. Of ik daar antwoord op geef is een tweede. Ik wil alleen mn gevoel uiten. Klaar. Als mn posts jullie niet aanstaan, dan lees je er maar overheen.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:12 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Niet om onaardig te doen , maar tuurlijk weten wij niet wat er speelt en als het dan gevraagd word doe je ook heel geheimzinnig . Het duurt ook erg lang en dat zien we steeds dan is het toch logisch dat er vragen komen.
Het is denk ik niet zo dat je posts mensen niet aanstaan, je moet het ook niet altijd als een aanval zien.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:38 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja en vragen stellen is prima. Of ik daar antwoord op geef is een tweede. Ik wil alleen mn gevoel uiten. Klaar. Als mn posts jullie niet aanstaan, dan lees je er maar overheen.
Waar? Hoe duur?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:07 schreef formerjellybean het volgende:
Hebberig , heb online de jurk van Marilyn Monroe gevonden die beroemde opwaaijurk ( niet de jurk zelf maar hetzelfde model) en sinds ik fan van haar ben wil ik zelf heel graag die jurk , met pruik zodat me even Marilyn Monroe kan wanen.
van de sushistokjes?quote:
http://www.koophetsimpel.(...)arilyn_monroe_dress_quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |