abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95806858
dubbel. Piekeren blijft maar gaan en stopt geen seconde. Maar door het mooie weer ben ik actiever en blijft het piekeren doorgaan maar heb ik er minder last van...

Verder ongeconcentreerd bezig -O-
Vandaag bijna 2 uurtjes op een neer gefietst dingen aan het regelen en genieten van de zon. Straks even puntjes op de I zetten kwa verven..en daarna mijn skates weer ontstoffen om vanaf dit weekend gewoon weer "herleren" te skaten en dan lekker iedere middag even skaten in het zonnetje, tenzij ik werk krijg :)
pi_95806998
Prima! Maar dat komt ook door het weer :)
  donderdag 21 april 2011 @ 15:02:04 #253
50430 Yuki
Student Midwife
pi_95807039
Oef, zenuwachtig :{ :o
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_95807589
Wtf, wat is cruesli toch smerig :r zit je hier met een vol kommetje
Verder doodvervelen ;(
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_95807608
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2011 13:48 schreef Apotheose het volgende:
Laat maar. Ik hou me de bek wel. Je kunt dit topic beter noemen 'hoe FANTASTISCH voel jij je nu'.
Zeker kun je hier een minder leuke dingen posten, dat doen we toch allemaal, ik ook!
En de ene week wat meer dan de andere.
Maar om steeds te lezen van iemand hoe leeg het leven is en hoe uitzchtloos, dan is het toch niet gek dat je met ideeen aankomt.
Je doet er niet veel aan ,iig alleen dingen die jou aanstaan.
Dus wat ga je als mede fokker denken. pfff wat een zelfmedelijden.Net alsof iederen je zielig moet vinden.
Iedereen kan een zware moeilijke periode hebben maar vecht ervoor.'
En jij vecht er schijnbaar niet echt voor maar blijft je vastklampen.
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
  donderdag 21 april 2011 @ 15:21:17 #256
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_95807702
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2011 13:48 schreef Apotheose het volgende:
Laat maar. Ik hou me de bek wel. Je kunt dit topic beter noemen 'hoe FANTASTISCH voel jij je nu'.
pi_95807726
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 00:00 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Oh jee , ik hoop dat die begeleiding heeft. Het lijkt me verschrikkelijk als je kind met die dingen worstelt
Thx, ja is ook beangstigend als je kind dit zegt.
En zijn met hulp bezig ja, maar goed moet wel iedereen mee werken he!

Ot ; misschien weekendje weg *O*
pi_95809088
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 15:18 schreef candygirl het volgende:

[..]

Zeker kun je hier een minder leuke dingen posten, dat doen we toch allemaal, ik ook!
En de ene week wat meer dan de andere.
Maar om steeds te lezen van iemand hoe leeg het leven is en hoe uitzchtloos, dan is het toch niet gek dat je met ideeen aankomt.
Je doet er niet veel aan ,iig alleen dingen die jou aanstaan.
Dus wat ga je als mede fokker denken. pfff wat een zelfmedelijden.Net alsof iederen je zielig moet vinden.
Iedereen kan een zware moeilijke periode hebben maar vecht ervoor.'
En jij vecht er schijnbaar niet echt voor maar blijft je vastklampen.
Ik wist niet dat er 'n regel was hier dat je maar 3 keer ofzo mag zeggen dat je je niet happy voelt. Misschien moet dat voortaan maar ff in de OP staan. Mijn excuses. Blijkbaar mag je lekker wel over elkaar oordelen zonder te weten wat er echt allemaal speelt.
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_95809753
relaxed lekker weertje. Om rare reden zijn er puistjes in gezicht bijgekomen en ik vind ze irritant :( Ik wou dat ik ze weg kon toveren.
pi_95809840
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2011 15:55 schreef Apotheose het volgende:

[..]

Ik wist niet dat er 'n regel was hier dat je maar 3 keer ofzo mag zeggen dat je je niet happy voelt. Misschien moet dat voortaan maar ff in de OP staan. Mijn excuses. Blijkbaar mag je lekker wel over elkaar oordelen zonder te weten wat er echt allemaal speelt.
Niet om onaardig te doen , maar tuurlijk weten wij niet wat er speelt en als het dan gevraagd word doe je ook heel geheimzinnig . Het duurt ook erg lang en dat zien we steeds dan is het toch logisch dat er vragen komen.
  donderdag 21 april 2011 @ 16:33:19 #261
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_95810874
Totale chaos.
Het is, zoals de laatste paar maanden wel vaker, een wirwar van gedachten in m'n hoofd.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_95811044
voel me wel ok. Wel inene super brak..zou mijn skates gaan zoeken in de kelder, maar dat doe ik morgen maar..nu even een dutje denk ik :O
pi_95811103
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 16:12 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Niet om onaardig te doen , maar tuurlijk weten wij niet wat er speelt en als het dan gevraagd word doe je ook heel geheimzinnig . Het duurt ook erg lang en dat zien we steeds dan is het toch logisch dat er vragen komen.
ja en vragen stellen is prima. Of ik daar antwoord op geef is een tweede. Ik wil alleen mn gevoel uiten. Klaar. Als mn posts jullie niet aanstaan, dan lees je er maar overheen.
just give a second thought
what if we don't get caught...
  donderdag 21 april 2011 @ 16:50:31 #264
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_95811595
Gezellig weer hier :7
ot:veel gedaan, dus happy :P
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_95811818
helemaal moe van dingen regelen, gesprek hier, gesprek daar .. ik ben er wel klaar mee :r

voel me verder wel redelijk oke
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  donderdag 21 april 2011 @ 17:40:49 #266
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_95813529
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 16:38 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ja en vragen stellen is prima. Of ik daar antwoord op geef is een tweede. Ik wil alleen mn gevoel uiten. Klaar. Als mn posts jullie niet aanstaan, dan lees je er maar overheen.
Het is denk ik niet zo dat je posts mensen niet aanstaan, je moet het ook niet altijd als een aanval zien.
Mensen proberen ook dingen aan te dragen waar je misschien bij gebaat zou kunnen zijn.
Ik lees hier af en toe mee, en je post inderdaad bijna altijd over hoe slecht je je voelt en hoe uitzichtloos dingen zijn.
Maar de enige die die cirkel echt kan doorbreken ben jijzelf, maar het lijkt inderdaad alsof je er niet voor wil vechten.
En misschien doe je dat wel hoor, misschien ben je wel in therapie of iets dergelijks, maar dat weten ze hier niet.
pi_95813717
jaaaa, word getrakeerd op een terrasje!!! Alleen de persoon is wat minder al ze gedronken heeft haha
pi_95815448
blijft apart hoe dicht haat en liefde bij elkaar liggen :')
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 21 april 2011 @ 19:00:15 #269
342511 Nicole_
This is the life on mars.
pi_95816460
Moe. Lange dag met veel kinderen vandaag op m'n werk.
pi_95816769
alleen. Mis m echt... ;(
hier had uw tekst kunnen staan
pi_95816824
Hebberig , heb online de jurk van Marilyn Monroe gevonden die beroemde opwaaijurk ( niet de jurk zelf maar hetzelfde model) en sinds ik fan van haar ben wil ik zelf heel graag die jurk , met pruik zodat me even Marilyn Monroe kan wanen. :Y
  donderdag 21 april 2011 @ 19:17:24 #272
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_95817342
Wow zo lekker op het terras O+ Nimma.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_95817435
Net lekker de schoolstress verjaagd met Zumba *O*
pi_95819695
bleh, geirriteerd..ik heb net mijn skates gezoch en kan echt van alles vinden, behalve de skates. ;(
Moet morgen nu dus de tig dozen in de kelder doorspitten -O-
  donderdag 21 april 2011 @ 20:01:50 #275
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_95819734

Ik voel me zo, zeg maar.
Zo lekker, zo genieten, zo warm, zo heerlijk alles *; ^) .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')