HET HOORT EIGENLIJK NIET THUIS IN DIT TOPIC MAAR ALS JE ER NIET TEGEN KAN, LEES HET DAN GEWOON NIET!!quote:
Nou ja makkelijk... Ik heb altijd problemen als het om liefde gaat.
Mijn eerste vriendin had ik altijd ruzie mee wat nergens over ging.
Mijn tweede vriendin was zo onzeker als wat en daar heb ik niet eens mee gezoend.

Later dacht ik dat ze vreemd ging, dit ontkende ze maar nadat ze het had uitgemaakt hoorde ik van haar beste vriendin dat ze wel vreemd was gegaan.
Mijn derde vriendin was de eerste weer, nog steeds elke dag ruzie als we elkaar niet zagen maar wel altijd liefde wanneer we bij elkaar waren.
Mijn vierde en laatste vriendin was rond kerst. Dat was mijn "beste vriendin" die mij had verleid. Van gewoon een filmpje kijken tot seks waar zij mee begonnen was.
Na een lange tijd toch maar een relatie begonnen die helemaal uit de hand liep. Na kerst wilde ze me een tijd niet meer zien kon zien vanwege school, heeft ze gelogen en is vreemd gegaan.
Het meisje waar ik nu mee date schijnt wel een enorme slet te zijn als ik die verhalen van 2 jongens moet geloven, maar ze is zo lief.
Heb haar op mijn werk ontmoet bij de BCC toen ze een laptop bij mij kwam kopen. Heb aan het einde stiekem een papiertje in het tasje gedaan met mijn naam en nummer erop.
Hoorde niets van haar en had al niet zoveel hoop, maar toch ben ik een dikke maand later door haar gesms't.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2011 23:59:47 ]