Lolwat?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:47 schreef zwartedoos het volgende:
Had alleen de eerste post van Neo gelezen, denk dus dat Yuki zijn ex is ofzo
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:47 schreef zwartedoos het volgende:
Had alleen de eerste post van Neo gelezen, denk dus dat Yuki zijn ex is ofzo
Gefeliciteerd! (sort ofquote:Op woensdag 20 april 2011 21:50 schreef Houniet het volgende:
Jo mijn aller aller allereerste vriendinnetje heeft een dochtertje![]()
.
Voel me verbaasd.
Klinkt heftigquote:Op woensdag 20 april 2011 22:31 schreef candygirl het volgende:
wat een emotioneel gesprek met mijn zoon, ben er kapot van en bang voor dingen die komen gaan
Wat een hossel klas heb jij zegquote:Op woensdag 20 april 2011 22:47 schreef Mishu het volgende:
Pff.. Nieuw joch in de klas vond mij overduidelijk leuk, was nogal agressief aan het versieren. Klasgenote van me had net een nieuwe vriend, vond hem overduidelijk leuk en was jaloers omdat hij meteen zo overduidelijk op mij zat. En nu heeft ze het uitgemaakt met dr vriend.
Ik voel hem al weer aankomen... Niet dat ik hem echt leuk vond maarja. Kan er niet tegen als dit soort dingen zo snel en heftig gaan
Ja nou, nu ben ik zelf weer helemaal aan het twijfelen of ik hem wel misschien leuk vind. Maar volgens mij heeft hij de hints van dat meisje al door en is hij daar nu al voor aan het gaan. Naja...quote:Op woensdag 20 april 2011 22:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat een hossel klas heb jij zeg![]()
OT: Vrolijk. Na vandaag gezellig in de zon gezeten te hebben, met dat leuke meisje, heb ik meteen voor volgende week een date geregeld.
''te heftig om hier echt neer te zetten! Maaf suicidale uitspraken is er 1 van.......quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:27 schreef candygirl het volgende:
[..]
''te heftig om hier echt neer te zetten! Maaf suicidale uitspraken is er 1 van.......
Nou ja makkelijk... Ik heb altijd problemen als het om liefde gaat.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:26 schreef Mishu het volgende:
En trouwens.. wat gaat jou dat makkelijk af zeg.. (in de liefde dan bedoel ik)![]()
Oh jee , ik hoop dat die begeleiding heeft. Het lijkt me verschrikkelijk als je kind met die dingen worsteltquote:Op woensdag 20 april 2011 23:27 schreef candygirl het volgende:
[..]
''te heftig om hier echt neer te zetten! Maaf suicidale uitspraken is er 1 van.......
Lees het dan gewoon niet zoals er staat.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:56 schreef Yuki het volgende:
Dimens: dit hoort niet thuis in dit topic. Ga even over op PM ofzo.
me too. Die zijn er tenminste WEL voor mequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |