Lolwat?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:47 schreef zwartedoos het volgende:
Had alleen de eerste post van Neo gelezen, denk dus dat Yuki zijn ex is ofzo
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:47 schreef zwartedoos het volgende:
Had alleen de eerste post van Neo gelezen, denk dus dat Yuki zijn ex is ofzo
Gefeliciteerd! (sort ofquote:Op woensdag 20 april 2011 21:50 schreef Houniet het volgende:
Jo mijn aller aller allereerste vriendinnetje heeft een dochtertje![]()
.
Voel me verbaasd.
Klinkt heftigquote:Op woensdag 20 april 2011 22:31 schreef candygirl het volgende:
wat een emotioneel gesprek met mijn zoon, ben er kapot van en bang voor dingen die komen gaan
Wat een hossel klas heb jij zegquote:Op woensdag 20 april 2011 22:47 schreef Mishu het volgende:
Pff.. Nieuw joch in de klas vond mij overduidelijk leuk, was nogal agressief aan het versieren. Klasgenote van me had net een nieuwe vriend, vond hem overduidelijk leuk en was jaloers omdat hij meteen zo overduidelijk op mij zat. En nu heeft ze het uitgemaakt met dr vriend.
Ik voel hem al weer aankomen... Niet dat ik hem echt leuk vond maarja. Kan er niet tegen als dit soort dingen zo snel en heftig gaan
Ja nou, nu ben ik zelf weer helemaal aan het twijfelen of ik hem wel misschien leuk vind. Maar volgens mij heeft hij de hints van dat meisje al door en is hij daar nu al voor aan het gaan. Naja...quote:Op woensdag 20 april 2011 22:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat een hossel klas heb jij zeg![]()
OT: Vrolijk. Na vandaag gezellig in de zon gezeten te hebben, met dat leuke meisje, heb ik meteen voor volgende week een date geregeld.
''te heftig om hier echt neer te zetten! Maaf suicidale uitspraken is er 1 van.......quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:27 schreef candygirl het volgende:
[..]
''te heftig om hier echt neer te zetten! Maaf suicidale uitspraken is er 1 van.......
Nou ja makkelijk... Ik heb altijd problemen als het om liefde gaat.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:26 schreef Mishu het volgende:
En trouwens.. wat gaat jou dat makkelijk af zeg.. (in de liefde dan bedoel ik)![]()
Oh jee , ik hoop dat die begeleiding heeft. Het lijkt me verschrikkelijk als je kind met die dingen worsteltquote:Op woensdag 20 april 2011 23:27 schreef candygirl het volgende:
[..]
''te heftig om hier echt neer te zetten! Maaf suicidale uitspraken is er 1 van.......
Lees het dan gewoon niet zoals er staat.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:56 schreef Yuki het volgende:
Dimens: dit hoort niet thuis in dit topic. Ga even over op PM ofzo.
me too. Die zijn er tenminste WEL voor mequote:
En als jij je nu eens een tijdje liet opnemen, gewoon om eens tot rust te komen en andere gedachten en leren met verdriet en tegenslag om te gaanquote:Op donderdag 21 april 2011 12:38 schreef Apotheose het volgende:
[..]
same. Maar dan geestelijke pijn. Probeer met de studie aan de slag te gaan, maar wil niet vlotten... Voel me naar
Ik ben het met je eens.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:48 schreef Apotheose het volgende:
Laat maar. Ik hou me de bek wel. Je kunt dit topic beter noemen 'hoe FANTASTISCH voel jij je nu'.
Hehe hier nog eentje, zojuist de bevestiging binnengekregen.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
Beetje onzeker. Zojuist mijn inschrijving gedaan bij mijn toekomstige school. Het voelt allemaal zo definitief nu en dat vind ik altijd eng
Zeker kun je hier een minder leuke dingen posten, dat doen we toch allemaal, ik ook!quote:Op donderdag 21 april 2011 13:48 schreef Apotheose het volgende:
Laat maar. Ik hou me de bek wel. Je kunt dit topic beter noemen 'hoe FANTASTISCH voel jij je nu'.
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:48 schreef Apotheose het volgende:
Thx, ja is ook beangstigend als je kind dit zegt.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:00 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Oh jee , ik hoop dat die begeleiding heeft. Het lijkt me verschrikkelijk als je kind met die dingen worstelt
Ik wist niet dat er 'n regel was hier dat je maar 3 keer ofzo mag zeggen dat je je niet happy voelt. Misschien moet dat voortaan maar ff in de OP staan. Mijn excuses. Blijkbaar mag je lekker wel over elkaar oordelen zonder te weten wat er echt allemaal speelt.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:18 schreef candygirl het volgende:
[..]
Zeker kun je hier een minder leuke dingen posten, dat doen we toch allemaal, ik ook!
En de ene week wat meer dan de andere.
Maar om steeds te lezen van iemand hoe leeg het leven is en hoe uitzchtloos, dan is het toch niet gek dat je met ideeen aankomt.
Je doet er niet veel aan ,iig alleen dingen die jou aanstaan.
Dus wat ga je als mede fokker denken. pfff wat een zelfmedelijden.Net alsof iederen je zielig moet vinden.
Iedereen kan een zware moeilijke periode hebben maar vecht ervoor.'
En jij vecht er schijnbaar niet echt voor maar blijft je vastklampen.
Niet om onaardig te doen , maar tuurlijk weten wij niet wat er speelt en als het dan gevraagd word doe je ook heel geheimzinnig . Het duurt ook erg lang en dat zien we steeds dan is het toch logisch dat er vragen komen.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:55 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er 'n regel was hier dat je maar 3 keer ofzo mag zeggen dat je je niet happy voelt. Misschien moet dat voortaan maar ff in de OP staan. Mijn excuses. Blijkbaar mag je lekker wel over elkaar oordelen zonder te weten wat er echt allemaal speelt.
ja en vragen stellen is prima. Of ik daar antwoord op geef is een tweede. Ik wil alleen mn gevoel uiten. Klaar. Als mn posts jullie niet aanstaan, dan lees je er maar overheen.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:12 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Niet om onaardig te doen , maar tuurlijk weten wij niet wat er speelt en als het dan gevraagd word doe je ook heel geheimzinnig . Het duurt ook erg lang en dat zien we steeds dan is het toch logisch dat er vragen komen.
Het is denk ik niet zo dat je posts mensen niet aanstaan, je moet het ook niet altijd als een aanval zien.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:38 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja en vragen stellen is prima. Of ik daar antwoord op geef is een tweede. Ik wil alleen mn gevoel uiten. Klaar. Als mn posts jullie niet aanstaan, dan lees je er maar overheen.
Waar? Hoe duur?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:07 schreef formerjellybean het volgende:
Hebberig , heb online de jurk van Marilyn Monroe gevonden die beroemde opwaaijurk ( niet de jurk zelf maar hetzelfde model) en sinds ik fan van haar ben wil ik zelf heel graag die jurk , met pruik zodat me even Marilyn Monroe kan wanen.
van de sushistokjes?quote:
http://www.koophetsimpel.(...)arilyn_monroe_dress_quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |