quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
Die kneus met die L.A cap op is bozz.
en jij de andere boyquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
Die kneus met die L.A cap op is bozz.
haha pietertjequote:Op vrijdag 22 april 2011 12:18 schreef kenserkabouter het volgende:
Ik vind hem meer op een hele jonge verrsie van pierre lijken ofzo. deze foto moet wel in de stone age gemaakt zijn dan
quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:19 schreef Michhas het volgende:
Hoi alemaal,
We wensen julie een heele fijne paasen.
Gr gr ria en marcel
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Denk het toch even nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:18 schreef kenserkabouter het volgende:
Ik vind hem meer op een hele jonge verrsie van pierre lijken ofzo. deze foto moet wel in de stone age gemaakt zijn dan
Someone please save the joke.quote:
Stumper daarvoor had ik 'm al gepost.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:10 schreef kenserkabouter het volgende:
Heel het fobo van rickokun posten.
Die cowboy henk had ik een paar dagen geleden gepost, dat was mich niet.
Niet gezien. Kan het me in ieder geval niet herinneren. Zou goed kunnen hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:10 schreef Parvus het volgende:
[..]
Stumper daarvoor had ik 'm al gepost.
quote:De Duitsers komen er weer aan
Volgens de ANWB is er weer een Duitse invasie op handen. Op de Nederlandse wegen is namelijk flink druk wegens het mooie paasweer. Op de wegen vanuit Duitsland en naar het strand is het het drukst. Uitkijken voor kuilen waaneer u zich dit weekeind op het strand mocht begegeven dus.
Volgens de ANWB staat er rond het middaguur ongeveer 140 kilometer file. Op de A12 tussen de Duitse grens en afslag Arnhem-Noord staat 17 kilometer file. Ook zijn er "strandfiles", zegt een woordvoerder van de ANWB. Op de A58 tussen Bergen op Zoom en Vlissingen staan veel auto's met Duitse nummerborden vast richting de Zeeuwse kust. Tussen Rilland en de Vlaketunnel staat 11 kilometer file.
Ik kan vanuit hier (werk) de snelweg zien, gister stond het de hele dag al vast, vandaag ook weer.quote:
Gister op scheveningen weinig van gemerkt. Het was echt teringrustig.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik kan vanuit hier (werk) de snelweg zien, gister stond het de hele dag al vast, vandaag ook weer.
Kuilengravende etterbakken, ga je eigen infrastructuur verneuken
Vandaag zijn de Duitsers weer eens vrij, die gaan een lang weekend naar de zee.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:16 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Gister op scheveningen weinig van gemerkt. Het was echt teringrustig.
Lekker beetje pingelen met gitaren en bier drinken op het strand.
Nou, ze komen hier allemaal het land in binnen via Oberhausen, klootzakkenquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:16 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Gister op scheveningen weinig van gemerkt. Het was echt teringrustig.
Lekker beetje pingelen met gitaren en bier drinken op het strand.
Waarom zijn het nu weer klootzakken?quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nou, ze komen hier allemaal het land in binnen via Oberhausen, klootzakken
Omdat ze niks te zoeken hebben hier. Welke kneus gaat er nou weer een weekendje weg in Nederlandquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom zijn het nu weer klootzakken?
Waarom gaan wij Nederlanders een weekendje weg naar Belgie of Duitsland?quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Omdat ze niks te zoeken hebben hier. Welke kneus gaat er nou weer een weekendje weg in Nederland
Spreek voor jezelf.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom gaan wij Nederlanders een weekendje weg naar Belgie of Duitsland?
http://www.worldstarhipho(...)wshhe3H4fFysQ4vN7n24quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:18 schreef tliciouz het volgende:
Omg. How fucking sad, en die negerinnen maar blijven slaan he.
http://www.worldstarhipho(...)wshhiHb913Lf4TpU4q5m
Bijna iedereen is wel eens een keer een weekend naar Antwerpen of Berlijn geweest ofzo.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bijna iedereen is wel eens een keer een weekend naar Antwerpen of Berlijn geweest ofzo.
Ik denk dat je je daar behoorlijk in vergist.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bijna iedereen is wel eens een keer een weekend naar Antwerpen of Berlijn geweest ofzo.
Ik ben nog nooit een weekendje naar België of Duitsland geweestquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom gaan wij Nederlanders een weekendje weg naar Belgie of Duitsland?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Strand is het dichtste bij.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Omdat ze niks te zoeken hebben hier. Welke kneus gaat er nou weer een weekendje weg in Nederland
Kunnen ze beter naar Denemarken gaan. Veel chiller daar.quote:
BAM! Haha,die is wel mooi.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
http://www.worldstarhipho(...)wshhe3H4fFysQ4vN7n24
Om deze moest ik wel een beetje lachen.
Niet? En Amsterdam dan? Hoeveel toeristen lopen daar wel niet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit een weekendje naar België of Duitsland geweest
[..]
Tevens is Berlijn een wereldstad, en die hebben we hier in Nederland niet
Jij komt zeker nooit in Zeeland? Scheveningen is een grap in vergelijking met de plaatsjes rondom Vlissingen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Strand?In Nederland?
Beter dan Scheveningen wordt het niet, en dat is ook niet veel soeps
Klopt, ik vermijd de uithoeken van ons land.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:34 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Jij komt zeker nooit in Zeeland? Scheveningen is een grap in vergelijking met de plaatsjes rondom Vlissingen.
Omdat je een geek bent?quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:38 schreef Tauchmeister het volgende:
Waarom kijk ik altijd om 13:37 uur op de klok?
Ik neem aan dat jij me trouwens net op FB hebt toegevoegd?quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:48 schreef Frankii het volgende:
Bleh er heeft hier vannacht iemand langs de pot gekotst, en niemand zegt dat ie het gedaan heeft. Waarschijnlijk is diegene het dan ook vergeten.
Net stonk de wc naar schijt en kots, sta je daar dan te pissen.
Jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:54 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij me trouwens net op FB hebt toegevoegd?
Zeeland.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:34 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Jij komt zeker nooit in Zeeland? Scheveningen is een grap in vergelijking met de plaatsjes rondom Vlissingen.
omdat ze vannochtend al in een grote colone reden en langzaam!quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom zijn het nu weer klootzakken?
Gaan we vanavond nog bier drinken?quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:57 schreef Bozz187 het volgende:
Yay zometeen BBQ op werk.
Zit alleen nu wel uit verveling poffertjes crackertjes te doen...
Oh dat was vandaag he, komt toch niets van.quote:
Ben rond half 5 thuis, als je er dan nog bent doe ik wel even meequote:Op vrijdag 22 april 2011 15:45 schreef Tauchmeister het volgende:
Zo, effe uit de zon. Iemand die meedoet met MW2?
Jatoch. En Zeeuws Vlaanderen. Niets geen dronken pubers, gewoon relaxt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:34 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:51 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Jatoch. En Zeeuws Vlaanderen. Niets geen dronken pubers, gewoon relaxt.
Waarom niet gewoon vanavond naar DB komen? Het is echt niet zo ver reizen hoor. Vanaf Utrecht 20 minuutjes met de trein.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh dat was vandaag he, komt toch niets van.moeten wel ff datum prikken voor een meet in Utrecht ofzo en dan echt met zn alle.
Omdat ik morgen vroeg op moet, en voor die paar mensen die er komen ik het de moeite niet waard vind.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:22 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon vanavond naar DB komen? Het is echt niet zo ver reizen hoor. Vanaf Utrecht 20 minuutjes met de trein.
Echt? Ik 18. Mijn ouders gaan daar al 25 jaar elk jaar naartoe. Tot 2 jaar geleden dan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:28 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Kom daar al een jaar of vijftien. In mei weer
Maar jij kan toch bozz en mich aan de riem binden en ze meenemen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Omdat ik morgen vroeg op moet, en voor die paar mensen die er komen ik het de moeite niet waard vind.
ross en pierre komen ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:36 schreef Michhas het volgende:
Wie gaan er vanavond naar Den Bosch dan?
Want alleen voor Frank en Maurice ga ik niet
Wordt een mooie avond.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:44 schreef Frankii het volgende:
[..]
Iedereen die kan moet gewoon komen.
ik, kk, ross, pierre...
Je kan ook bij frankert blijven slapen. Vindt ie vast niet erg.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:50 schreef tliciouz het volgende:
Wat ik wel kan doen is heenweg trein, en terugweg met de bus naar Druten. Maar dan moet ik mijn hele hutkoffer mee sjouwen.
Blijven slapen zou wel handiger zijn maar dat gaat hem niet worden.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:51 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Je kan ook bij frankert blijven slapen. Vindt ie vast niet erg.
Jepquote:
Ja wat is dat nou. Boys only man. Met uitzondering van mij dan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
JepIk probeer nu tauch ook over te halen
Ik neem mijn vriendin trouwens ook wel mee, die had veel zin om uit te gaan vandaag. M.a.w. beetje braaf zijn jullie
Jij bent toch ook een van de boys.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja wat is dat nou. Boys only man. Met uitzondering van mij dan.
Kom je eer maar verdedigen danquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja wat is dat nou. Boys only man. Met uitzondering van mij dan.
Not gonna happen.quote:
Zit arnhem niet op het nachtnet?quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:57 schreef Michhas het volgende:
Ik ga niet zuipen en dan om 12 uur al terughell nooo
Nog niet. De sloebers.quote:
Blijf pitten dan <3quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:57 schreef Michhas het volgende:
Ik ga niet zuipen en dan om 12 uur al terughell nooo
Jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:04 schreef tliciouz het volgende:
Dan houden ik en Mich ons eigen feestje wel.
jammer dan.quote:In de toekomst willlen Arnhem en Nijmegen ook een nachtelijk verbinding met de Randstad.
Ja geld groeit me niet op mijn rug.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:16 schreef Rossdale het volgende:
Desnoods blijf je pitten in bredaheb ruimte zat in huis, pak je 's ochtends een trein terug
Vanavond naar DB?quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:25 schreef Bozz187 het volgende:
Zo het fleisch is op de duitsers zijn dood.
Tijd voor een lekker weekend
Zou een optie zijn voor mensen met een OVquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja geld groeit me niet op mijn rug.
werkend nl heeft geen ovquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zou een optie zijn voor mensen met een OV
quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:33 schreef Bozz187 het volgende:
ohja had ik al gezegt dat duitsers dood kunnen met een dikke moeder op hun kanker
quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:41 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
kak op met je lelijke shirt bah, alle duitser in werkkampen zetten met de limburgers
Half 9 in Den Bosch ongeveer. 10 uur is toch ook prima.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoe laat gaat iedereen?
Want ik ben het type dat dan om 10 uur ofzo pas aan komt kakken...
Waar woon jij dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:26 schreef KoningStoma het volgende:
Als het geen 2 uur met de trein zou zijn was ik graag gekomen
Je hebt aan iedereen gevraagd of ze mee gaan zuipen in Arnhem terwijl net iedereen aan jou vraagt of je in Den Bosch gaat zuipen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:24 schreef Michhas het volgende:
Denk niet dat ik kom, heb net aan iedereen gevraagd of ze vanavond mee gaan drinken in Arnhem
Nu lekker in de tuin zitten met mijn huisgenoot en de chicks van beneden, zo eten bestellen
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:28 schreef Frankii het volgende:
[..]
Je hebt aan iedereen gevraagd of ze mee gaan zuipen in Arnhem terwijl net iedereen aan jou vraagt of je in Den Bosch gaat zuipen?
Rond 10 uur is toch prima?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoe laat gaat iedereen?
Want ik ben het type dat dan om 10 uur ofzo pas aan komt kakken...
kijk jij snapt het!quote:
Doe niet zo vaag, zeg gewoon 'ja' en laat ons niet in spanning.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:44 schreef Frankii het volgende:
[..]
Doe niet zo vaag, zeg gewoon 'ja' en laat ons niet in spanning.
quote:
jullie kunnen natuurlijk ook nog gewoon ffkes naar ernhem komen!!quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:44 schreef Frankii het volgende:
[..]
Doe niet zo vaag, zeg gewoon 'ja' en laat ons niet in spanning.
Dus jij wilt mij dood hebben. Goed dat ik dat weet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:44 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
kijk jij snapt het!
alles wat duits is moet KAPODT!!
Is toch richting Winterswijk?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:36 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Lichtenvoorde. In de achterhoek.
rijd jij tegen de middenstreep aan op de snelweg?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dus jij wilt mij dood hebben. Goed dat ik dat weet.
op maar 15 mins rijden van het dorp met de mensen die de ogen niet goed hebben staanquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:51 schreef KoningStoma het volgende:
http://maps.google.nl/map(...).783905&z=10&iwloc=A
Ik rijd nooit zelf op de snelweg, ben ik nu lief?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:51 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
rijd jij tegen de middenstreep aan op de snelweg?
zo ja dan mag je doder dan dood anders ben je lievvv
ja dan welquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik rijd nooit zelf op de snelweg, ben ik nu lief?
Ik ben hier gelukkig niet geboren. Hier heb je ook van die inteelthoofden.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:52 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
op maar 15 mins rijden van het dorp met de mensen die de ogen niet goed hebben staan
Als je rond 9 uur in db bent en daarna om middernacht de trein naar arnhem pakt kun je even met ons bieren en uitgaan met je vriendjesquote:
om 12 moet ik er ook vandoor uit arnhem want laatste trein enzoquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je rond 9 uur in db bent en daarna om middernacht de trein naar arnhem pakt kun je even met ons bieren en uitgaan met je vriendjes
Lijkt me toch allemaal niet zo moeilijk maargoed...
Je mag wel hier slapen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:57 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
om 12 moet ik er ook vandoor uit arnhem want laatste trein enzo
quote:
Ik ga dit bijzonder slecht trekkenquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:54 schreef Frankii het volgende:
Nog effe een pizzaatje scoren en dan bieren met de boys.
Ik ben ook aardig kapot anders. Vannacht 4 uurtjes geslapen na het stappen, moest effe naar m'n werk.quote:
Hier nog een, dinsdag naar de klote, gisteren naar de klote en nu weer.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:36 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik ben ook aardig kapot anders. Vannacht 4 uurtjes geslapen na het stappen, moest effe naar m'n werk.
racen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:49 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Hier nog een, dinsdag naar de klote, gisteren naar de klote en nu weer.
MAAR IK HEB ER ZIN IN!
Even douchen en dan kom ik eraan, op de brommert.
Dat is niet eerlijk, ik heb een blauw kenteken.quote:
natte gerst maar dat ken je niet,want 1: is niet halal en 2:is niet op de hoek van de straat te koopquote:
again?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:45 schreef Frankii het volgende:
Nog effe een pizzaatje scoren en dan bieren met de boys.
duhh groundwar is zo makkelijk om kills te maken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:57 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Ik heb een paar potjes Ground War gespeeld en ik haal die chopper gunner best makkelijk iedere keer. Het enige waar ik nog in tekort schiet is de kills maken met dat kreng! Ik krijg het echt niet voor mekaar om daar op z'n minst 10 kills mee te maken... suck suck suck!
Ik ga nooit 20 keer dood... M'n ratio is altijd hoog, 3:1 gemiddeld de laatste tijd (gisteren 4 keer Supernatural gehaald, 10:1 voor de leken), maar ik kan nog steeds niet omgaan met die vercrackte chopper gunner...quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:20 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
duhh groundwar is zo makkelijk om kills te maken.
maar iedereen hier op fok begint te huilen als je over groundwar begint om dat het zogenaamd zoveel chaos is..
En ja mischien ga je 20 keer dood maar je hebt ook 40/50 kills gemiddeld.
ja waarom had je em uit staan. Blijf ik een keer in arnhem pitten neem jij je phone niet op als ik voor je huis sta.quote:Op zaterdag 23 april 2011 07:31 schreef tliciouz het volgende:
Zo te horen was het een leuke avond.
Ik doe vanochtend mijn mobiel in de oplader, zet hem aan. Paar nieuwe berichten van die stalkers hier
Omdat mijn batterij leeg was.quote:Op zaterdag 23 april 2011 08:17 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja waarom had je em uit staan. Blijf ik een keer in arnhem pitten neem jij je phone niet op als ik voor je huis sta.
ja ik dacht ik pit bij jou aangezien je het aanbood. Maarja jij faalt dus maar lepeltje lepeltje gedaan met michquote:Op zaterdag 23 april 2011 08:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Omdat mijn batterij leeg was.zat even te internetten maar dat had ik beter niet kunnen doen.
Maar je bleef pitten? Hmm, had ik moeten weten.
Jammer anders hadden we met zn 3 lepeltje lepeltje kunnen liggen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 08:35 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja ik dacht ik pit bij jou aangezien je het aanbood. Maarja jij faalt dus maar lepeltje lepeltje gedaan met mich
quote:Op zaterdag 23 april 2011 08:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jammer anders hadden wij lepeltje lepeltje kunnen liggen.
Nee want ik ga zo in Druten al vlees halen voor de bbq's dit weekend. 3, echt te veel.quote:Op zaterdag 23 april 2011 08:45 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
wie niet
Btw tliz kan je wat voor me doen.
Kan je ff boodschappen halen voor een bbq
aah doe eerst ff hier in arnhem halenquote:Op zaterdag 23 april 2011 08:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee want ik ga zo in Druten al vlees halen voor de bbq's dit weekend. 3, echt te veel.
Als jij geld geeft.quote:Op zaterdag 23 april 2011 08:47 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
aah doe eerst ff hier in arnhem halen
Vertel meer. Ik heb geen kater!quote:Op zaterdag 23 april 2011 04:55 schreef kenserkabouter het volgende:
frank, ik heb net echt hard gefaald met die burnette![]()
Ik belde haar of ze een lift naar huis wilde, nou alles goed en wel, nog ergens in een steegje staan zoenen en ik ging dus alsnog met haar mee uiteindelijk.quote:
Smooth movequote:Op zaterdag 23 april 2011 11:27 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ik belde haar of ze een lift naar huis wilde, nou alles goed en wel, nog ergens in een steegje staan zoenen en ik ging dus alsnog met haar mee uiteindelijk.
Maargoed, toen waren we er bijna, rijd ik met m'n zatte kutkop te dicht langs zo'n ijzeren paaltje en komt zij daar tegenaan met haar knie met een slordige 30/35 km/h.Daarna kon ze echt bijna niks meer, niet lopen in ieder geval, dus ik heb haar thuis afgezet en toen ben ik gegaan.
Conclusie: Partijtje neuken verpest.
Balen inderdaad.. Aan de andere kant, je hebt nu wel een excuus om nog een langs te gaan, ziekenbezoek enzo...quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:27 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ik belde haar of ze een lift naar huis wilde, nou alles goed en wel, nog ergens in een steegje staan zoenen en ik ging dus alsnog met haar mee uiteindelijk.
Maargoed, toen waren we er bijna, rijd ik met m'n zatte kutkop te dicht langs zo'n ijzeren paaltje en komt zij daar tegenaan met haar knie met een slordige 30/35 km/h.Daarna kon ze echt bijna niks meer, niet lopen in ieder geval, dus ik heb haar thuis afgezet en toen ben ik gegaan.
Conclusie: Partijtje neuken verpest.
Zou wat zijn als vrouwen dat soort shit zouden zeggen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:37 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Balen inderdaad.. Aan de andere kant, je hebt nu wel een excuus om nog een langs te gaan, ziekenbezoek enzo...
kenserkabouter: "Zal ik even langskomen en de pijn verzachten voor je?"
meisje: "Ja alsjeblieft! En als je toch bezig bent mag je ook meteen mijn tweelingzusje verwennen."
Is misschien maar goed ook. Voor hetzelfde geld heb je met een of andere trol staan bekken met je zatte harses.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:41 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Zou wat zijn als vrouwen dat soort shit zouden zeggen.
Net even gezocht, helaas niet gevonden.Ik weet ook alleen dat ze Eva heet dus dat schiet al niet op.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Put your hands up for Pierre! [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Put your hands up for Pierre! [ afbeelding ]
We hadden ff S&D gedaan en ik heb in het verleden echt 3 potjes gespeeld, maar het ging nog best goed.. Ook streaken gaat lekker in Ground War (zoals je zei), maar die fucking chopper gunner maakt te weinig kills. Gisteren heb ik in totaal 12 uur MW2 gespeeld trouwensquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mahjoe ik was gisteren middag best lam dus schoot niet op was meer aan het kutten dan wat anders. Volgend keer game ik wel even mee
Goed kijken waar ze spawnen en daar blijven schieten is de enige tip die ik hebquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:37 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
We hadden ff S&D gedaan en ik heb in het verleden echt 3 potjes gespeeld, maar het ging nog best goed.. Ook streaken gaat lekker in Ground War (zoals je zei), maar die fucking chopper gunner maakt te weinig kills. Gisteren heb ik in totaal 12 uur MW2 gespeeld trouwens
Gaat wel lukken.. een dezer dagen ga ik die bitches nukenquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goed kijken waar ze spawnen en daar blijven schieten is de enige tip die ik heb
Zeker. Alleen die beunhaas met z'n joint was net even jammer.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:41 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik voel me best goed eigenlijk.
Was wel een topavond!
Boehoe kater.quote:
Ik klaag niet, ik zeg alleen dat ik koppijn heb.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:45 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Boehoe kater.
Ik heb nog nooit een kater gehad. Nooit. Of misschien wel, maar heb ik het niet gemerkt. En dat heeft niets met mijn drinkgewoonte te maken.
Auw.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:48 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb nu een migraine aanval. Ik klaag daar ook niet over.
Teveel hitmakers gehad in COD?quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:48 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb nu een migraine aanval. Ik klaag daar ook niet over.
Hij had meteen nog zn excuses aangeboden. Natuurlijk was het ook dom van mij om dat ding aan te namenquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:45 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Zeker. Alleen die beunhaas met z'n joint was net even jammer.
Heb je hem er nog over gebeld?
hij viel ook nogal slechtquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:50 schreef Frankii het volgende:
[..]
Hij had meteen nog zn excuses aangeboden. Natuurlijk was het ook dom van mij om dat ding aan te namen
Hoe is het met je chick? Dadelijk zit ze met haar knie in hetzelfde schuitje als Mich.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:09 schreef kenserkabouter het volgende:
Net een potje compleet gedomineerd.5 man in het team met supernatural en een score van 200-44
Ik weet niet.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe is het met je chick? Dadelijk zit ze met haar knie in hetzelfde schuitje als Mich.
Ben je nou een man of niet?quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:23 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ik weet niet.
Ik heb niet zo'n zin om d'r te smsen.
Ja maar dat is echt fucking kut als ze dalijk echt iets ernstigs heeft.quote:
Ja en nog kutter als jij niets laat horen van jezelf.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:34 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ja maar dat is echt fucking kut als ze dalijk echt iets ernstigs heeft.
Ik zal wel even smsen dan.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja en nog kutter als jij niets laat horen van jezelf.
Het is gewoon triest ze hadden in BO ook nooit die strella moeten doen als je een 3 kill streak SAM turret kan kiezen. Maarja nu zullen alle haters wel weer komen met gezeik over dat het een shooter is en daar geen killstreaks bij horen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:16 schreef SoldMayor het volgende:
Het is wel handig als je zo'n mongool in je team hebt,
Alleen als hij tegen je speelt en alles dus idd naar beneden haalt van jou dan heb ook liever dat zulkse tjappies aids krijgen ofzo,,,
U riep?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
haters met gezeik over dat het een shooter is en daar geen killstreaks bij horen.
Op dit moment chopper gunner, omdat ik zo fucking awesome ontzettend goed ben in dit spel.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij speelt natuurlijk alleen barebones of UAV-Counter UAV en EMP?
COD is echt geen spel waar je bizar veel skill voor moet hebbenquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:29 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Op dit moment chopper gunner, omdat ik zo fucking awesome ontzettend goed ben in dit spel.
Bij gow moet je met vrienden spelen, anders is het 9 van de 10 keer een frustatiefest.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
COD is echt geen spel waar je bizar veel skill voor moet hebben. GoW daarin tegen
Maandag kan ik eindelijk ook beginnen gaan ze nu ook nog andere gamemodes in die beta doen of alleen TDM?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:37 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Bij gow moet je met vrienden spelen, anders is het 9 van de 10 keer een frustatiefest.
ècht de enige frustratie bij de beta. Die team"mates". De hoogste k/d hebben en de MVP zijn en nog verliezen omdat je teammates dood blijven gaan.
Nice heb die horde mode in GoW 2 zo ontzettend veel gespeeldquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:38 schreef KoningStoma het volgende:
Capture the leader en king of the hill komen nog. Een van die twee komt maadag geloof ik.
niet veel te zien want het is donkerquote:Op zondag 24 april 2011 00:24 schreef dreamzk het volgende:
De tering jullie gaan veel te hard, ga eens naar buiten mensen. Het is lekker weer!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |