Jatoch. En Zeeuws Vlaanderen. Niets geen dronken pubers, gewoon relaxt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:34 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Jij komt zeker nooit in Zeeland? Scheveningen is een grap in vergelijking met de plaatsjes rondom Vlissingen.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:51 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Jatoch. En Zeeuws Vlaanderen. Niets geen dronken pubers, gewoon relaxt.
Waarom niet gewoon vanavond naar DB komen? Het is echt niet zo ver reizen hoor. Vanaf Utrecht 20 minuutjes met de trein.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh dat was vandaag he, komt toch niets van.moeten wel ff datum prikken voor een meet in Utrecht ofzo en dan echt met zn alle.
Omdat ik morgen vroeg op moet, en voor die paar mensen die er komen ik het de moeite niet waard vind.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:22 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon vanavond naar DB komen? Het is echt niet zo ver reizen hoor. Vanaf Utrecht 20 minuutjes met de trein.
Echt? Ik 18. Mijn ouders gaan daar al 25 jaar elk jaar naartoe. Tot 2 jaar geleden dan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:28 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Kom daar al een jaar of vijftien. In mei weer
Maar jij kan toch bozz en mich aan de riem binden en ze meenemen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Omdat ik morgen vroeg op moet, en voor die paar mensen die er komen ik het de moeite niet waard vind.
ross en pierre komen ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:36 schreef Michhas het volgende:
Wie gaan er vanavond naar Den Bosch dan?
Want alleen voor Frank en Maurice ga ik niet
Wordt een mooie avond.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:44 schreef Frankii het volgende:
[..]
Iedereen die kan moet gewoon komen.
ik, kk, ross, pierre...
Je kan ook bij frankert blijven slapen. Vindt ie vast niet erg.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:50 schreef tliciouz het volgende:
Wat ik wel kan doen is heenweg trein, en terugweg met de bus naar Druten. Maar dan moet ik mijn hele hutkoffer mee sjouwen.
Blijven slapen zou wel handiger zijn maar dat gaat hem niet worden.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:51 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Je kan ook bij frankert blijven slapen. Vindt ie vast niet erg.
Jepquote:
Ja wat is dat nou. Boys only man. Met uitzondering van mij dan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
JepIk probeer nu tauch ook over te halen
Ik neem mijn vriendin trouwens ook wel mee, die had veel zin om uit te gaan vandaag. M.a.w. beetje braaf zijn jullie
Jij bent toch ook een van de boys.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja wat is dat nou. Boys only man. Met uitzondering van mij dan.
Kom je eer maar verdedigen danquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja wat is dat nou. Boys only man. Met uitzondering van mij dan.
Not gonna happen.quote:
Zit arnhem niet op het nachtnet?quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:57 schreef Michhas het volgende:
Ik ga niet zuipen en dan om 12 uur al terughell nooo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |