ross en pierre komen ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:36 schreef Michhas het volgende:
Wie gaan er vanavond naar Den Bosch dan?
Want alleen voor Frank en Maurice ga ik niet
Wordt een mooie avond.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:44 schreef Frankii het volgende:
[..]
Iedereen die kan moet gewoon komen.
ik, kk, ross, pierre...
Je kan ook bij frankert blijven slapen. Vindt ie vast niet erg.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:50 schreef tliciouz het volgende:
Wat ik wel kan doen is heenweg trein, en terugweg met de bus naar Druten. Maar dan moet ik mijn hele hutkoffer mee sjouwen.
Blijven slapen zou wel handiger zijn maar dat gaat hem niet worden.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:51 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Je kan ook bij frankert blijven slapen. Vindt ie vast niet erg.
Jepquote:
Ja wat is dat nou. Boys only man. Met uitzondering van mij dan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
JepIk probeer nu tauch ook over te halen
Ik neem mijn vriendin trouwens ook wel mee, die had veel zin om uit te gaan vandaag. M.a.w. beetje braaf zijn jullie
Jij bent toch ook een van de boys.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja wat is dat nou. Boys only man. Met uitzondering van mij dan.
Kom je eer maar verdedigen danquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja wat is dat nou. Boys only man. Met uitzondering van mij dan.
Not gonna happen.quote:
Zit arnhem niet op het nachtnet?quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:57 schreef Michhas het volgende:
Ik ga niet zuipen en dan om 12 uur al terughell nooo
Nog niet. De sloebers.quote:
Blijf pitten dan <3quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:57 schreef Michhas het volgende:
Ik ga niet zuipen en dan om 12 uur al terughell nooo
Jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:04 schreef tliciouz het volgende:
Dan houden ik en Mich ons eigen feestje wel.
jammer dan.quote:In de toekomst willlen Arnhem en Nijmegen ook een nachtelijk verbinding met de Randstad.
Ja geld groeit me niet op mijn rug.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:16 schreef Rossdale het volgende:
Desnoods blijf je pitten in bredaheb ruimte zat in huis, pak je 's ochtends een trein terug
Vanavond naar DB?quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:25 schreef Bozz187 het volgende:
Zo het fleisch is op de duitsers zijn dood.
Tijd voor een lekker weekend
Zou een optie zijn voor mensen met een OVquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja geld groeit me niet op mijn rug.
werkend nl heeft geen ovquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zou een optie zijn voor mensen met een OV
quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:33 schreef Bozz187 het volgende:
ohja had ik al gezegt dat duitsers dood kunnen met een dikke moeder op hun kanker
quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:41 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
kak op met je lelijke shirt bah, alle duitser in werkkampen zetten met de limburgers
Half 9 in Den Bosch ongeveer. 10 uur is toch ook prima.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoe laat gaat iedereen?
Want ik ben het type dat dan om 10 uur ofzo pas aan komt kakken...
Waar woon jij dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:26 schreef KoningStoma het volgende:
Als het geen 2 uur met de trein zou zijn was ik graag gekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |