Ik ga nooit 20 keer dood... M'n ratio is altijd hoog, 3:1 gemiddeld de laatste tijd (gisteren 4 keer Supernatural gehaald, 10:1 voor de leken), maar ik kan nog steeds niet omgaan met die vercrackte chopper gunner...quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:20 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
duhh groundwar is zo makkelijk om kills te maken.
maar iedereen hier op fok begint te huilen als je over groundwar begint om dat het zogenaamd zoveel chaos is..
En ja mischien ga je 20 keer dood maar je hebt ook 40/50 kills gemiddeld.
ja waarom had je em uit staan. Blijf ik een keer in arnhem pitten neem jij je phone niet op als ik voor je huis sta.quote:Op zaterdag 23 april 2011 07:31 schreef tliciouz het volgende:
Zo te horen was het een leuke avond.
Ik doe vanochtend mijn mobiel in de oplader, zet hem aan. Paar nieuwe berichten van die stalkers hier
Omdat mijn batterij leeg was.quote:Op zaterdag 23 april 2011 08:17 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja waarom had je em uit staan. Blijf ik een keer in arnhem pitten neem jij je phone niet op als ik voor je huis sta.
ja ik dacht ik pit bij jou aangezien je het aanbood. Maarja jij faalt dus maar lepeltje lepeltje gedaan met michquote:Op zaterdag 23 april 2011 08:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Omdat mijn batterij leeg was.zat even te internetten maar dat had ik beter niet kunnen doen.
Maar je bleef pitten? Hmm, had ik moeten weten.
Jammer anders hadden we met zn 3 lepeltje lepeltje kunnen liggen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 08:35 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja ik dacht ik pit bij jou aangezien je het aanbood. Maarja jij faalt dus maar lepeltje lepeltje gedaan met mich
quote:Op zaterdag 23 april 2011 08:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jammer anders hadden wij lepeltje lepeltje kunnen liggen.
Nee want ik ga zo in Druten al vlees halen voor de bbq's dit weekend. 3, echt te veel.quote:Op zaterdag 23 april 2011 08:45 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
wie niet
Btw tliz kan je wat voor me doen.
Kan je ff boodschappen halen voor een bbq
aah doe eerst ff hier in arnhem halenquote:Op zaterdag 23 april 2011 08:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee want ik ga zo in Druten al vlees halen voor de bbq's dit weekend. 3, echt te veel.
Als jij geld geeft.quote:Op zaterdag 23 april 2011 08:47 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
aah doe eerst ff hier in arnhem halen
Vertel meer. Ik heb geen kater!quote:Op zaterdag 23 april 2011 04:55 schreef kenserkabouter het volgende:
frank, ik heb net echt hard gefaald met die burnette![]()
Ik belde haar of ze een lift naar huis wilde, nou alles goed en wel, nog ergens in een steegje staan zoenen en ik ging dus alsnog met haar mee uiteindelijk.quote:
Smooth movequote:Op zaterdag 23 april 2011 11:27 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ik belde haar of ze een lift naar huis wilde, nou alles goed en wel, nog ergens in een steegje staan zoenen en ik ging dus alsnog met haar mee uiteindelijk.
Maargoed, toen waren we er bijna, rijd ik met m'n zatte kutkop te dicht langs zo'n ijzeren paaltje en komt zij daar tegenaan met haar knie met een slordige 30/35 km/h.Daarna kon ze echt bijna niks meer, niet lopen in ieder geval, dus ik heb haar thuis afgezet en toen ben ik gegaan.
Conclusie: Partijtje neuken verpest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |