Nee want ik ga zo in Druten al vlees halen voor de bbq's dit weekend. 3, echt te veel.quote:Op zaterdag 23 april 2011 08:45 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
wie niet
Btw tliz kan je wat voor me doen.
Kan je ff boodschappen halen voor een bbq
aah doe eerst ff hier in arnhem halenquote:Op zaterdag 23 april 2011 08:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee want ik ga zo in Druten al vlees halen voor de bbq's dit weekend. 3, echt te veel.
Als jij geld geeft.quote:Op zaterdag 23 april 2011 08:47 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
aah doe eerst ff hier in arnhem halen
Vertel meer. Ik heb geen kater!quote:Op zaterdag 23 april 2011 04:55 schreef kenserkabouter het volgende:
frank, ik heb net echt hard gefaald met die burnette![]()
Ik belde haar of ze een lift naar huis wilde, nou alles goed en wel, nog ergens in een steegje staan zoenen en ik ging dus alsnog met haar mee uiteindelijk.quote:
Smooth movequote:Op zaterdag 23 april 2011 11:27 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ik belde haar of ze een lift naar huis wilde, nou alles goed en wel, nog ergens in een steegje staan zoenen en ik ging dus alsnog met haar mee uiteindelijk.
Maargoed, toen waren we er bijna, rijd ik met m'n zatte kutkop te dicht langs zo'n ijzeren paaltje en komt zij daar tegenaan met haar knie met een slordige 30/35 km/h.Daarna kon ze echt bijna niks meer, niet lopen in ieder geval, dus ik heb haar thuis afgezet en toen ben ik gegaan.
Conclusie: Partijtje neuken verpest.
Balen inderdaad.. Aan de andere kant, je hebt nu wel een excuus om nog een langs te gaan, ziekenbezoek enzo...quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:27 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ik belde haar of ze een lift naar huis wilde, nou alles goed en wel, nog ergens in een steegje staan zoenen en ik ging dus alsnog met haar mee uiteindelijk.
Maargoed, toen waren we er bijna, rijd ik met m'n zatte kutkop te dicht langs zo'n ijzeren paaltje en komt zij daar tegenaan met haar knie met een slordige 30/35 km/h.Daarna kon ze echt bijna niks meer, niet lopen in ieder geval, dus ik heb haar thuis afgezet en toen ben ik gegaan.
Conclusie: Partijtje neuken verpest.
Zou wat zijn als vrouwen dat soort shit zouden zeggen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:37 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Balen inderdaad.. Aan de andere kant, je hebt nu wel een excuus om nog een langs te gaan, ziekenbezoek enzo...
kenserkabouter: "Zal ik even langskomen en de pijn verzachten voor je?"
meisje: "Ja alsjeblieft! En als je toch bezig bent mag je ook meteen mijn tweelingzusje verwennen."
Is misschien maar goed ook. Voor hetzelfde geld heb je met een of andere trol staan bekken met je zatte harses.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:41 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Zou wat zijn als vrouwen dat soort shit zouden zeggen.
Net even gezocht, helaas niet gevonden.Ik weet ook alleen dat ze Eva heet dus dat schiet al niet op.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Put your hands up for Pierre! [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Put your hands up for Pierre! [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |