quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
Die kneus met die L.A cap op is bozz.
en jij de andere boyquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
Die kneus met die L.A cap op is bozz.
haha pietertjequote:Op vrijdag 22 april 2011 12:18 schreef kenserkabouter het volgende:
Ik vind hem meer op een hele jonge verrsie van pierre lijken ofzo. deze foto moet wel in de stone age gemaakt zijn dan
quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:19 schreef Michhas het volgende:
Hoi alemaal,
We wensen julie een heele fijne paasen.
Gr gr ria en marcel
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Denk het toch even nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:18 schreef kenserkabouter het volgende:
Ik vind hem meer op een hele jonge verrsie van pierre lijken ofzo. deze foto moet wel in de stone age gemaakt zijn dan
Someone please save the joke.quote:
Stumper daarvoor had ik 'm al gepost.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:10 schreef kenserkabouter het volgende:
Heel het fobo van rickokun posten.
Die cowboy henk had ik een paar dagen geleden gepost, dat was mich niet.
Niet gezien. Kan het me in ieder geval niet herinneren. Zou goed kunnen hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:10 schreef Parvus het volgende:
[..]
Stumper daarvoor had ik 'm al gepost.
quote:De Duitsers komen er weer aan
Volgens de ANWB is er weer een Duitse invasie op handen. Op de Nederlandse wegen is namelijk flink druk wegens het mooie paasweer. Op de wegen vanuit Duitsland en naar het strand is het het drukst. Uitkijken voor kuilen waaneer u zich dit weekeind op het strand mocht begegeven dus.
Volgens de ANWB staat er rond het middaguur ongeveer 140 kilometer file. Op de A12 tussen de Duitse grens en afslag Arnhem-Noord staat 17 kilometer file. Ook zijn er "strandfiles", zegt een woordvoerder van de ANWB. Op de A58 tussen Bergen op Zoom en Vlissingen staan veel auto's met Duitse nummerborden vast richting de Zeeuwse kust. Tussen Rilland en de Vlaketunnel staat 11 kilometer file.
Ik kan vanuit hier (werk) de snelweg zien, gister stond het de hele dag al vast, vandaag ook weer.quote:
Gister op scheveningen weinig van gemerkt. Het was echt teringrustig.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik kan vanuit hier (werk) de snelweg zien, gister stond het de hele dag al vast, vandaag ook weer.
Kuilengravende etterbakken, ga je eigen infrastructuur verneuken
Vandaag zijn de Duitsers weer eens vrij, die gaan een lang weekend naar de zee.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:16 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Gister op scheveningen weinig van gemerkt. Het was echt teringrustig.
Lekker beetje pingelen met gitaren en bier drinken op het strand.
Nou, ze komen hier allemaal het land in binnen via Oberhausen, klootzakkenquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:16 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Gister op scheveningen weinig van gemerkt. Het was echt teringrustig.
Lekker beetje pingelen met gitaren en bier drinken op het strand.
Waarom zijn het nu weer klootzakken?quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nou, ze komen hier allemaal het land in binnen via Oberhausen, klootzakken
Omdat ze niks te zoeken hebben hier. Welke kneus gaat er nou weer een weekendje weg in Nederlandquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom zijn het nu weer klootzakken?
Waarom gaan wij Nederlanders een weekendje weg naar Belgie of Duitsland?quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Omdat ze niks te zoeken hebben hier. Welke kneus gaat er nou weer een weekendje weg in Nederland
Spreek voor jezelf.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom gaan wij Nederlanders een weekendje weg naar Belgie of Duitsland?
http://www.worldstarhipho(...)wshhe3H4fFysQ4vN7n24quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:18 schreef tliciouz het volgende:
Omg. How fucking sad, en die negerinnen maar blijven slaan he.
http://www.worldstarhipho(...)wshhiHb913Lf4TpU4q5m
Bijna iedereen is wel eens een keer een weekend naar Antwerpen of Berlijn geweest ofzo.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bijna iedereen is wel eens een keer een weekend naar Antwerpen of Berlijn geweest ofzo.
Ik denk dat je je daar behoorlijk in vergist.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bijna iedereen is wel eens een keer een weekend naar Antwerpen of Berlijn geweest ofzo.
Ik ben nog nooit een weekendje naar België of Duitsland geweestquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom gaan wij Nederlanders een weekendje weg naar Belgie of Duitsland?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Strand is het dichtste bij.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Omdat ze niks te zoeken hebben hier. Welke kneus gaat er nou weer een weekendje weg in Nederland
Kunnen ze beter naar Denemarken gaan. Veel chiller daar.quote:
BAM! Haha,die is wel mooi.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
http://www.worldstarhipho(...)wshhe3H4fFysQ4vN7n24
Om deze moest ik wel een beetje lachen.
Niet? En Amsterdam dan? Hoeveel toeristen lopen daar wel niet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit een weekendje naar België of Duitsland geweest
[..]
Tevens is Berlijn een wereldstad, en die hebben we hier in Nederland niet
Jij komt zeker nooit in Zeeland? Scheveningen is een grap in vergelijking met de plaatsjes rondom Vlissingen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Strand?In Nederland?
Beter dan Scheveningen wordt het niet, en dat is ook niet veel soeps
Klopt, ik vermijd de uithoeken van ons land.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:34 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Jij komt zeker nooit in Zeeland? Scheveningen is een grap in vergelijking met de plaatsjes rondom Vlissingen.
Omdat je een geek bent?quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:38 schreef Tauchmeister het volgende:
Waarom kijk ik altijd om 13:37 uur op de klok?
Ik neem aan dat jij me trouwens net op FB hebt toegevoegd?quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:48 schreef Frankii het volgende:
Bleh er heeft hier vannacht iemand langs de pot gekotst, en niemand zegt dat ie het gedaan heeft. Waarschijnlijk is diegene het dan ook vergeten.
Net stonk de wc naar schijt en kots, sta je daar dan te pissen.
Jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:54 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij me trouwens net op FB hebt toegevoegd?
Zeeland.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:34 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Jij komt zeker nooit in Zeeland? Scheveningen is een grap in vergelijking met de plaatsjes rondom Vlissingen.
omdat ze vannochtend al in een grote colone reden en langzaam!quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom zijn het nu weer klootzakken?
Gaan we vanavond nog bier drinken?quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:57 schreef Bozz187 het volgende:
Yay zometeen BBQ op werk.
Zit alleen nu wel uit verveling poffertjes crackertjes te doen...
Oh dat was vandaag he, komt toch niets van.quote:
Ben rond half 5 thuis, als je er dan nog bent doe ik wel even meequote:Op vrijdag 22 april 2011 15:45 schreef Tauchmeister het volgende:
Zo, effe uit de zon. Iemand die meedoet met MW2?
Jatoch. En Zeeuws Vlaanderen. Niets geen dronken pubers, gewoon relaxt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:34 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:51 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Jatoch. En Zeeuws Vlaanderen. Niets geen dronken pubers, gewoon relaxt.
Waarom niet gewoon vanavond naar DB komen? Het is echt niet zo ver reizen hoor. Vanaf Utrecht 20 minuutjes met de trein.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh dat was vandaag he, komt toch niets van.moeten wel ff datum prikken voor een meet in Utrecht ofzo en dan echt met zn alle.
Omdat ik morgen vroeg op moet, en voor die paar mensen die er komen ik het de moeite niet waard vind.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:22 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon vanavond naar DB komen? Het is echt niet zo ver reizen hoor. Vanaf Utrecht 20 minuutjes met de trein.
Echt? Ik 18. Mijn ouders gaan daar al 25 jaar elk jaar naartoe. Tot 2 jaar geleden dan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:28 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Kom daar al een jaar of vijftien. In mei weer
Maar jij kan toch bozz en mich aan de riem binden en ze meenemen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Omdat ik morgen vroeg op moet, en voor die paar mensen die er komen ik het de moeite niet waard vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |