We hadden ff S&D gedaan en ik heb in het verleden echt 3 potjes gespeeld, maar het ging nog best goed.. Ook streaken gaat lekker in Ground War (zoals je zei), maar die fucking chopper gunner maakt te weinig kills. Gisteren heb ik in totaal 12 uur MW2 gespeeld trouwensquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mahjoe ik was gisteren middag best lam dus schoot niet op was meer aan het kutten dan wat anders. Volgend keer game ik wel even mee
Goed kijken waar ze spawnen en daar blijven schieten is de enige tip die ik hebquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:37 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
We hadden ff S&D gedaan en ik heb in het verleden echt 3 potjes gespeeld, maar het ging nog best goed.. Ook streaken gaat lekker in Ground War (zoals je zei), maar die fucking chopper gunner maakt te weinig kills. Gisteren heb ik in totaal 12 uur MW2 gespeeld trouwens
Gaat wel lukken.. een dezer dagen ga ik die bitches nukenquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goed kijken waar ze spawnen en daar blijven schieten is de enige tip die ik heb
Zeker. Alleen die beunhaas met z'n joint was net even jammer.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:41 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik voel me best goed eigenlijk.
Was wel een topavond!
Boehoe kater.quote:
Ik klaag niet, ik zeg alleen dat ik koppijn heb.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:45 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Boehoe kater.
Ik heb nog nooit een kater gehad. Nooit. Of misschien wel, maar heb ik het niet gemerkt. En dat heeft niets met mijn drinkgewoonte te maken.
Auw.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:48 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb nu een migraine aanval. Ik klaag daar ook niet over.
Teveel hitmakers gehad in COD?quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:48 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb nu een migraine aanval. Ik klaag daar ook niet over.
Hij had meteen nog zn excuses aangeboden. Natuurlijk was het ook dom van mij om dat ding aan te namenquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:45 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Zeker. Alleen die beunhaas met z'n joint was net even jammer.
Heb je hem er nog over gebeld?
hij viel ook nogal slechtquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:50 schreef Frankii het volgende:
[..]
Hij had meteen nog zn excuses aangeboden. Natuurlijk was het ook dom van mij om dat ding aan te namen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |