Je hebt aan iedereen gevraagd of ze mee gaan zuipen in Arnhem terwijl net iedereen aan jou vraagt of je in Den Bosch gaat zuipen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:24 schreef Michhas het volgende:
Denk niet dat ik kom, heb net aan iedereen gevraagd of ze vanavond mee gaan drinken in Arnhem
Nu lekker in de tuin zitten met mijn huisgenoot en de chicks van beneden, zo eten bestellen
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:28 schreef Frankii het volgende:
[..]
Je hebt aan iedereen gevraagd of ze mee gaan zuipen in Arnhem terwijl net iedereen aan jou vraagt of je in Den Bosch gaat zuipen?
Rond 10 uur is toch prima?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoe laat gaat iedereen?
Want ik ben het type dat dan om 10 uur ofzo pas aan komt kakken...
kijk jij snapt het!quote:
Doe niet zo vaag, zeg gewoon 'ja' en laat ons niet in spanning.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:44 schreef Frankii het volgende:
[..]
Doe niet zo vaag, zeg gewoon 'ja' en laat ons niet in spanning.
quote:
jullie kunnen natuurlijk ook nog gewoon ffkes naar ernhem komen!!quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:44 schreef Frankii het volgende:
[..]
Doe niet zo vaag, zeg gewoon 'ja' en laat ons niet in spanning.
Dus jij wilt mij dood hebben. Goed dat ik dat weet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:44 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
kijk jij snapt het!
alles wat duits is moet KAPODT!!
Is toch richting Winterswijk?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:36 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Lichtenvoorde. In de achterhoek.
rijd jij tegen de middenstreep aan op de snelweg?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dus jij wilt mij dood hebben. Goed dat ik dat weet.
op maar 15 mins rijden van het dorp met de mensen die de ogen niet goed hebben staanquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:51 schreef KoningStoma het volgende:
http://maps.google.nl/map(...).783905&z=10&iwloc=A
Ik rijd nooit zelf op de snelweg, ben ik nu lief?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:51 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
rijd jij tegen de middenstreep aan op de snelweg?
zo ja dan mag je doder dan dood anders ben je lievvv
ja dan welquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik rijd nooit zelf op de snelweg, ben ik nu lief?
Ik ben hier gelukkig niet geboren. Hier heb je ook van die inteelthoofden.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:52 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
op maar 15 mins rijden van het dorp met de mensen die de ogen niet goed hebben staan
Als je rond 9 uur in db bent en daarna om middernacht de trein naar arnhem pakt kun je even met ons bieren en uitgaan met je vriendjesquote:
om 12 moet ik er ook vandoor uit arnhem want laatste trein enzoquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je rond 9 uur in db bent en daarna om middernacht de trein naar arnhem pakt kun je even met ons bieren en uitgaan met je vriendjes
Lijkt me toch allemaal niet zo moeilijk maargoed...
Je mag wel hier slapen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:57 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
om 12 moet ik er ook vandoor uit arnhem want laatste trein enzo
quote:
Ik ga dit bijzonder slecht trekkenquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:54 schreef Frankii het volgende:
Nog effe een pizzaatje scoren en dan bieren met de boys.
Ik ben ook aardig kapot anders. Vannacht 4 uurtjes geslapen na het stappen, moest effe naar m'n werk.quote:
Hier nog een, dinsdag naar de klote, gisteren naar de klote en nu weer.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:36 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik ben ook aardig kapot anders. Vannacht 4 uurtjes geslapen na het stappen, moest effe naar m'n werk.
racen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:49 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Hier nog een, dinsdag naar de klote, gisteren naar de klote en nu weer.
MAAR IK HEB ER ZIN IN!
Even douchen en dan kom ik eraan, op de brommert.
Dat is niet eerlijk, ik heb een blauw kenteken.quote:
natte gerst maar dat ken je niet,want 1: is niet halal en 2:is niet op de hoek van de straat te koopquote:
again?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:45 schreef Frankii het volgende:
Nog effe een pizzaatje scoren en dan bieren met de boys.
duhh groundwar is zo makkelijk om kills te maken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:57 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Ik heb een paar potjes Ground War gespeeld en ik haal die chopper gunner best makkelijk iedere keer. Het enige waar ik nog in tekort schiet is de kills maken met dat kreng! Ik krijg het echt niet voor mekaar om daar op z'n minst 10 kills mee te maken... suck suck suck!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |