Ja en nog kutter als jij niets laat horen van jezelf.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:34 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ja maar dat is echt fucking kut als ze dalijk echt iets ernstigs heeft.
Ik zal wel even smsen dan.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja en nog kutter als jij niets laat horen van jezelf.
Het is gewoon triest ze hadden in BO ook nooit die strella moeten doen als je een 3 kill streak SAM turret kan kiezen. Maarja nu zullen alle haters wel weer komen met gezeik over dat het een shooter is en daar geen killstreaks bij horen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:16 schreef SoldMayor het volgende:
Het is wel handig als je zo'n mongool in je team hebt,
Alleen als hij tegen je speelt en alles dus idd naar beneden haalt van jou dan heb ook liever dat zulkse tjappies aids krijgen ofzo,,,
U riep?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
haters met gezeik over dat het een shooter is en daar geen killstreaks bij horen.
Op dit moment chopper gunner, omdat ik zo fucking awesome ontzettend goed ben in dit spel.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij speelt natuurlijk alleen barebones of UAV-Counter UAV en EMP?
COD is echt geen spel waar je bizar veel skill voor moet hebbenquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:29 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Op dit moment chopper gunner, omdat ik zo fucking awesome ontzettend goed ben in dit spel.
Bij gow moet je met vrienden spelen, anders is het 9 van de 10 keer een frustatiefest.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
COD is echt geen spel waar je bizar veel skill voor moet hebben. GoW daarin tegen
Maandag kan ik eindelijk ook beginnen gaan ze nu ook nog andere gamemodes in die beta doen of alleen TDM?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:37 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Bij gow moet je met vrienden spelen, anders is het 9 van de 10 keer een frustatiefest.
ècht de enige frustratie bij de beta. Die team"mates". De hoogste k/d hebben en de MVP zijn en nog verliezen omdat je teammates dood blijven gaan.
Nice heb die horde mode in GoW 2 zo ontzettend veel gespeeldquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:38 schreef KoningStoma het volgende:
Capture the leader en king of the hill komen nog. Een van die twee komt maadag geloof ik.
niet veel te zien want het is donkerquote:Op zondag 24 april 2011 00:24 schreef dreamzk het volgende:
De tering jullie gaan veel te hard, ga eens naar buiten mensen. Het is lekker weer!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |