Toch typerend dat (zelfverklaarde) antisemieten er zo vrolijk van worden. Staat de endsieg klaar of zo?quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:13 schreef Kees22 het volgende:
Ik vind het verheugend dat dit topic Palestina & Israël #72 nu weer goed gaat.
Niet eens zozeer dat er de juiste meningen verkondigd worden, maar er wordt wel goed op elkaar gereageerd, er zijn echte gesprekken aan de gang, ook tussen tegenstanders.
Het is weer leuk om het te volgen.
Dit is geen traagpraat, maar toch een reactie:quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:15 schreef Morendo het volgende:
[..]
Toch typerend dat (zelfverklaarde) antisemieten er zo vrolijk van worden. Staat de endsieg klaar of zo?
Jij hebt liever oorlog, moord en doodslag?quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:15 schreef Morendo het volgende:
[..]
Toch typerend dat (zelfverklaarde) antisemieten er zo vrolijk van worden. Staat de endsieg klaar of zo?
Laat dat soort grapjes voortaan dan maar achterwege of stuur een pm en dan nog één dat het een grapje wasquote:
Vond het een prima topic, zeker voor de mensen van de FP. Spijtig alleen dat krantenmeisje haar huiswerk door de users van FOK! wil laten doen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:47 schreef Disana het volgende:
''Nieuws websites maken jongeren dommer''
Topic had al geen nieuwswaarde, maar TS haalt ook nog eens willekeurig uit naar mensen die input geven aan iets wat een schoolopdrachtje blijkt te zijn.
Volgens mij is het geen kind. Dat mens spoort echt niet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:49 schreef Hukkie het volgende:
Vond het een prima topic, zeker voor de mensen van de FP. Spijtig alleen dat krantenmeisje haar huiswerk door de users van FOK! wil laten doen.
Of het sarcastisch is of niet, het is duidelijk dat ze alleen gemaakte interesse toont in meningen die ze kan gebruiken voor haar (school/werk)opdracht.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:17 schreef sp3c het volgende:
is dat schoolopdrachtje niet gewoon sarcastisch??
vind het een interessant topic dat met oog op het onderwerp best in NWS past
eventueel moven naar GC maar ik zie de noodzaak niet echt
Ik denk ook niet dat we haar nog terugzien. Die wilde een paar trefwoorden en had verder geen belang bij discussie.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:21 schreef oompaloompa het volgende:
Of het sarcastisch is of niet, het is duidelijk dat ze alleen gemaakte interesse toont in meningen die ze kan gebruiken voor haar (school/werk)opdracht.
Ook ik vind het een leuke thread verder, maar TS doet nogal vreemd, onbeschoft en lijkt gewoon haar werk door anderen te willen laten doen.
true, iedereen zegt wat en mevrouw herhaalt haar stelling in andere woorden en doet flink uit de hoogtequote:Op woensdag 25 mei 2011 20:21 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ook ik vind het een leuke thread verder, maar TS doet nogal vreemd, onbeschoft en lijkt gewoon haar werk door anderen te willen laten doen.
Ik kan me nog een discussie op Fok! herinneren met een journalist over een artikel van hem over drugs. Iemand van Trouw geloof ik. Was net zo erg.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
true, iedereen zegt wat en mevrouw herhaalt haar stelling in andere woorden en doet flink uit de hoogte
ik geloof wel dat het een journalist is wat dat betreft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |