abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 mei 2011 @ 17:56:08 #1
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_96996732
Het neerstorten van een schotel-achtig object in Roswell in 1947, bracht wereldwijd de speculatie op gang dat de aarde sindsdien bezocht wordt door bezoekers vanuit de verre ruimte.

Kaart van Area 51.

'Dat de aarde bezoek uit de ruimte krijgt zou best kunnen, maar het incident in Roswell was het neerstorten van een Russisch spionagevliegtuig,' zegt Annie Jacobsen naar aanleiding van publicatie van haar boek: 'Area 51: An Uncensored History of America's Top Secret Military Base' op de website van de Amerikaanse zender Fox News.

Jacobsen interviewde voor het boek ruim 70 (ex-) medewerkers en mensen die zijdelings betrokken waren op het meest geheimzinnige stukje aarde: De Amerikaanse militaire basis in de woestijn van Nevada, beter bekend als Area 51. Het officiële bestaan van Area 51 wordt nog altijd door de Amerikaanse overheid ontkend. Jacobsen belooft in haar boek een exclusief inkijkje over 'wat er echt gebeurde op de basis.'

Spionagevliegtuigen
In Area 51 werden bijna alle Amerikaanse geheime defensieprojecten ontwikkeld en getest, waaronder nucleaire wapens, nieuwe rakettechnologie en de belangrijkste nieuwe spionagevliegtuigen zoals de U2 en de F-117.

Dat blijkt uit gedeclassificeerde CIA-documenten die Jacobsen de afgelopen jaren bestudeerde en waarop veel van haar boek gebaseerd is. Van het verbergen van UFO's die op Aarde zijn neergestort is volgens de schrijfster geen sprake.

Samenzweringen
Die gebeurtenissen zijn volgens de auteur iets minder spectaculair dan menig gelover in samenzweringstheorieën ons wil doen geloven, maar achter de schermen hadden op de basis wel een aantal opmerklijke gebeurtenissen plaats.

Zo nam de CIA in de loop van de jaren '70 het gezag op de basis over van de Amerikaanse luchtmacht. Die geheime dienst besloot de nadruk te leggen op de ontwikkeling van kleine onbemande spionagevlieg- en -voertuigen, zoals de drones, die nu veelvuldig worden ingezet in de 'War on terror'.

'Over wat er vandaag de dag gaande is op de basis, moeten we in het duister tasten, dat is uiteraard 'top-secret' en zal wellicht over 30 tot 40 jaar naar buiten komen,' aldus Jacobsen.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)onagevliegtuig.dhtml

Of zou ook deze mevrouw door de NWO worden betaald om het publiek dom te houden? _O-
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  maandag 23 mei 2011 @ 12:17:55 #2
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_97194013
Het kan in het rijtje geplaatst worden met de andere theorieën.

Wat maakt volgens jou deze theorie beter dan de andere? Als het een spionage vliegtuig was, waarom waren de overheden er als de kippen bij om het publiek te onthouden van informatie en het object. Als het een Russisch spionage vliegtuig was, tuurlijk wordt het dan snel geborgen, maar je hoeft dan geen rare verhalen eromheen te verzinnen.

Kijkend naar de achtergrond en de verschillende verdraaiingen die de Amerikaanse overheid hierover heeft gegeven over het gehele verhaal is het duidelijk iets wat niet gezien mag worden (eerste berichtgeving was UFO, daarna weerballon etc.) Kijk maar naar Bin Laden nu, alles wordt 10x verdraaid en nog weet niemand zeker wat er gebeurt is.

Nee, het is een mevrouw die gebaseerd op haar onderzoek haar bevindingen publiceert.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_97194542
Wat doe je?
TRU bestaat juist om die ufo praat uit andere subforums te kunnen weren.
Dit topic zou dus juist naar TRU moeten.
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
  maandag 23 mei 2011 @ 12:45:13 #4
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_97194990
Area51 is wel cool

Ben Rich Lockheed Skunk Works director had admitted in his Deathbed Confession that Extraterrestrial UFO visitors are real and the U.S. Military travel among stars.

According to article published in May 2010 issue of the Mufon UFO Journal [Link] - Ben Rich, the “Father of the Stealth Fighter-Bomber” and former head of Lockheed Skunk Works,had once let out information about Extraterrestrial UFO Visitors Are Real And U.S. Military Travel To Stars

What he said might be new to many people today, but he revealed the information before his death in January 1995. His statements helped to give credence to reports that the U.S. military has been flying vehicles that mimic alien craft.

The article was written by Tom Keller, an aerospace engineer who has worked as a computer systems analyst for NASA’s Jet Propulsion Laboratory.

1 : “Inside the Skunk Works (Lockheed’s secret research and development entity), we were a small, intensely cohesive group consisting of about fifty veteran engineers and designers and a hundred or so expert machinists and shop workers. Our forte was building technologically advanced airplanes of small number and of high class for highly secret missions.”

2 : “We already have the means to travel among the stars, but these technologies are locked up in black projects, and it would take an act of God to ever get them out to benefit humanity. Anything you can imagine, we already know how to do.”

3 : “We now have the technology to take ET home. No, it won’t take someone’s lifetime to do it. There is an error in the equations. We know what it is. We now have the capability to travel to the stars. First, you have to understand that we will not get to the stars using chemical propulsion. Second, we have to devise a new propulsion technology. What we have to do is find out where Einstein went wrong.”

4 : When Rich was asked how UFO propulsion worked, he said, “Let me ask you. How does ESP work?” The questioner responded with, “All points in time and space are connected?” Rich then said, “That’s how it works!”
pi_97195371
Niet dat ik een believer ben, maar het feit dat in Roswell geen UFO is neergestort betekent natuurlijk niet dat de aarde niet is bezocht door aliens.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 23 mei 2011 @ 12:56:10 #6
66444 Lord_Vetinari
pi_97195463
Et tu, Koos? :|W
pi_97195518
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 12:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Et tu, Koos? :|W
Ik vind je conclusie gewoon een tikkeltje te voorbarig :)

Dat mens zegt dat zelf ook:

quote:
'Dat de aarde bezoek uit de ruimte krijgt zou best kunnen, maar het incident in Roswell was het neerstorten van een Russisch spionagevliegtuig,' zegt Annie Jacobsen
pi_97196200
Ik moet zoiets ook eerst zien voordat ik het geloof, maar Lord V gaat wel erg gemakkelijk en kort door de bocht.
pi_97196373
Eehm, TS, in TRU draait het niet continu om ailiens :P
Die bestaan toch niet :P
Twiddel
  maandag 23 mei 2011 @ 15:19:42 #10
66444 Lord_Vetinari
pi_97201636
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 13:14 schreef Big-Ern het volgende:
Ik moet zoiets ook eerst zien voordat ik het geloof, maar Lord V gaat wel erg gemakkelijk en kort door de bocht.
Mag ik ook eens een keer? :'(
  maandag 23 mei 2011 @ 15:39:06 #11
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_97202443
quote:
7s.gif Op maandag 23 mei 2011 12:54 schreef KoosVogels het volgende:
Niet dat ik een believer ben, maar het feit dat in Roswell geen UFO is neergestort betekent natuurlijk niet dat de aarde niet is bezocht door aliens.
En het betekent ook niet dat het wel het geval is.
Daar nog nooit is aangetoond dat het gebeurd is, is het niet aannemelijk dat dit het geval is.
Net zo min dat er gnomen en orks in de bergen wonen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 23 mei 2011 @ 15:39:57 #12
45206 Pietverdriet
pi_97202483
Het mag trouwens wel in de krant, Pietverdriet is het een keer met lord venerisch eens
  † In Memoriam † maandag 23 mei 2011 @ 15:41:26 #13
137949 Disana
pi_97202552
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 15:39 schreef Pietverdriet het volgende:

Daar nog nooit is aangetoond dat het gebeurd is, is het niet aannemelijk dat dit het geval is.
Maar de Vulcans komen ons toch wel redden? -O-
  maandag 23 mei 2011 @ 15:44:17 #14
66444 Lord_Vetinari
pi_97202687
quote:
Het mag trouwens wel in de krant, Pietverdriet is het een keer met lord venerisch eens
Dus TOCH het einde van de wereld? ;(
  maandag 23 mei 2011 @ 16:02:28 #15
45206 Pietverdriet
pi_97203516
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 15:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Dus TOCH het einde van de wereld? ;(
As we know it...
pi_97205391
Dan mag BNW ook dicht, mensen met fantasieën ;)
pi_97206846
quote:

[..]

Dat beweer ik toch ook niet?
  maandag 23 mei 2011 @ 17:09:29 #18
45206 Pietverdriet
pi_97207207
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat beweer ik toch ook niet?
Zeg ik dat?
  maandag 23 mei 2011 @ 18:00:42 #19
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_97209619
quote:
Wat maakt volgens jou deze theorie beter dan de andere?
Het is de enige logische verklaring voor Area 51, zelf heb ik ook sinds een jaar of 5-10 deze theorie. Waarom anders houd je zo'n groot gebied afgeschermd? Echt niet om 1 UFO-schotel en een paar aliëns te verbergen.
Voor raketten, vliegtuigen en dergelijke heb je immens veel ruimte nodig (Area 51 is hier ideaal voor), om ze te bouwen (hangars) maar vooral om ze te testen. Je wil ook graag geheim houden wat er allemaal wordt getest aangezien er ongelofelijk veel geld in geïnvesteerd wordt en jij niet wil dat jouw concurrenten (vroeger Rusland) deze plannen kunnen overnemen.
Deze verklaring is heel wat logischer dan het neerstorten van een UFO. Ik zeg hiermee niets over het wel of niet bestaan van buitenaards intelligent leven, dat deze wezens echter hier kunnen geraken en de investeringen doen die vereist zijn om naar hier te reizen is onwaarschijnlijk. De snelheid van het licht is misschien net genoeg om in een mensenleven van hier naar de dichtstbijzijnde planeet te reizen die potentiëel intelligent leven bevat. Zo'n aliëns gaan ofwel vele generaties moeten opofferen om ons eventjes te bezoeken ofwel gaan ze een truucje moeten hebben om een flink stuk ruimte af te snijden (wormgat).
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_97212419
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:09 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Zeg ik dat?
Waarom reageer je dan op een dergelijke wijze?
  maandag 23 mei 2011 @ 19:17:44 #21
45206 Pietverdriet
pi_97213138
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 19:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waarom reageer je dan op een dergelijke wijze?
Waarom post jij zulke domme dingen?
pi_97216475
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 19:17 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Waarom post jij zulke domme dingen?
DIt is toch echt de domste post in dit topic:

quote:

[..]

Iets met open deuren en intrappen.
  maandag 23 mei 2011 @ 20:15:02 #23
45206 Pietverdriet
pi_97216683
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 20:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

DIt is toch echt de domste post in dit topic:

[..]

Iets met open deuren en intrappen.
Het was een antwoord op jouw post
quote:
7s.gif Op maandag 23 mei 2011 12:54 schreef KoosVogels het volgende:
Je klinkt daar als een PVV stemmer die zegt dat ie geen racist is, maaaaar...
pi_97216811
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 20:15 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Het was een antwoord op jouw post

[..]

Je klinkt daar als een PVV stemmer die zegt dat ie geen racist is, maaaaar...
Wat klopt er dan precies niet aan mijn post?
  maandag 23 mei 2011 @ 20:42:18 #25
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_97218529
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')