Ik vind je conclusie gewoon een tikkeltje te voorbarigquote:
quote:'Dat de aarde bezoek uit de ruimte krijgt zou best kunnen, maar het incident in Roswell was het neerstorten van een Russisch spionagevliegtuig,' zegt Annie Jacobsen
Mag ik ook eens een keer?quote:Op maandag 23 mei 2011 13:14 schreef Big-Ern het volgende:
Ik moet zoiets ook eerst zien voordat ik het geloof, maar Lord V gaat wel erg gemakkelijk en kort door de bocht.
En het betekent ook niet dat het wel het geval is.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:54 schreef KoosVogels het volgende:
Niet dat ik een believer ben, maar het feit dat in Roswell geen UFO is neergestort betekent natuurlijk niet dat de aarde niet is bezocht door aliens.
Maar de Vulcans komen ons toch wel redden?quote:Op maandag 23 mei 2011 15:39 schreef Pietverdriet het volgende:
En het betekent ook niet dat het wel het geval is.
Daar nog nooit is aangetoond dat het gebeurd is, is het niet aannemelijk dat dit het geval is.
Net zo min dat er gnomen en orks in de bergen wonen
Dus TOCH het einde van de wereld?quote:Op maandag 23 mei 2011 15:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Het mag trouwens wel in de krant, Pietverdriet is het een keer met lord venerisch eens
As we know it...quote:Op maandag 23 mei 2011 15:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dus TOCH het einde van de wereld?
Dat beweer ik toch ook niet?quote:Op maandag 23 mei 2011 15:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Daar nog nooit is aangetoond dat het gebeurd is, is het niet aannemelijk dat dit het geval is.
Het is de enige logische verklaring voor Area 51, zelf heb ik ook sinds een jaar of 5-10 deze theorie. Waarom anders houd je zo'n groot gebied afgeschermd? Echt niet om 1 UFO-schotel en een paar aliëns te verbergen.quote:Wat maakt volgens jou deze theorie beter dan de andere?
Waarom reageer je dan op een dergelijke wijze?quote:
Waarom post jij zulke domme dingen?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan op een dergelijke wijze?
DIt is toch echt de domste post in dit topic:quote:Op maandag 23 mei 2011 19:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom post jij zulke domme dingen?
Iets met open deuren en intrappen.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het was een antwoord op jouw postquote:Op maandag 23 mei 2011 20:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
DIt is toch echt de domste post in dit topic:
[..]
Iets met open deuren en intrappen.
Je klinkt daar als een PVV stemmer die zegt dat ie geen racist is, maaaaar...quote:Op maandag 23 mei 2011 12:54 schreef KoosVogels het volgende:
Niet dat ik een believer ben, maar het feit dat in Roswell geen UFO is neergestort betekent natuurlijk niet dat de aarde niet is bezocht door aliens.
Wat klopt er dan precies niet aan mijn post?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het was een antwoord op jouw post
[..]
Je klinkt daar als een PVV stemmer die zegt dat ie geen racist is, maaaaar...
men kan er lacherig over doen hier. Maar ik heb zo het idee dat men geen enkel idee waarover ze het hebben.quote:The Disclosure Project is a nonprofit research project working to fully disclose the facts about UFOs, extraterrestrial intelligence, and classified advanced energy and propulsion systems. We have over 400 government, military, and intelligence community witnesses testifying to their direct, personal, first hand experience with UFOs, ETs, ET technology, and the cover-up that keeps this information secret.
bron
Het is een nietszeggende uitspraak, zonder enige waarde.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat klopt er dan precies niet aan mijn post?
Jij weet natuurlijk precies hoe het zit, nietwaar?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
men kan er lacherig over doen hier. Maar ik heb zo het idee dat men geen enkel idee waarover ze het hebben.
Wereldleiders en politici denken er heel anders over. Dat het niet in onze corrupte kranten staat wil nog niet zeggen dat het er niet is.
Nee dat weet ik niet. Maar ik weet wel dat het extreem stupide is om het bij voorbaat te ontkennen.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij weet natuurlijk precies hoe het zit, nietwaar?
Er is zo veel wat wij niet weten wat NASA / Militair Complex wel weten.quote:Ben Rich Lockheed Skunk Works director had admitted in his Deathbed Confession that Extraterrestrial UFO visitors are real and the U.S. Military travel among stars.
1 : “Inside the Skunk Works (Lockheed’s secret research and development entity), we were a small, intensely cohesive group consisting of about fifty veteran engineers and designers and a hundred or so expert machinists and shop workers. Our forte was building technologically advanced airplanes of small number and of high class for highly secret missions.”
2 : “We already have the means to travel among the stars, but these technologies are locked up in black projects, and it would take an act of God to ever get them out to benefit humanity. Anything you can imagine, we already know how to do.”
3 : “We now have the technology to take ET home. No, it won’t take someone’s lifetime to do it. There is an error in the equations. We know what it is. We now have the capability to travel to the stars. First, you have to understand that we will not get to the stars using chemical propulsion. Second, we have to devise a new propulsion technology. What we have to do is find out where Einstein went wrong.”
4 : When Rich was asked how UFO propulsion worked, he said, “Let me ask you. How does ESP work?” The questioner responded with, “All points in time and space are connected?” Rich then said, “That’s how it works!”
bron
Het is extreem stupide alles maar te geloven wat in strijd is met wetenschap en gezond verstand, kortom, wat jij altijd doet. Ieder complot op Internet en jij loopt er mee te koopquote:Op maandag 23 mei 2011 21:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee dat weet ik niet. Maar ik weet wel dat het extreem stupide is om het bij voorbaat te ontkennen.
lol, je bent op zoek naar gezeur, niet?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij weet natuurlijk precies hoe het zit, nietwaar?
Het was een reactie op de TT, Piet. Geef nou maar gewoon toe dat je spijkers op laag water zoekt en dom uit je nek lult. Ik beloof dat ik je niet te hard uit zal lachen.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het is een nietszeggende uitspraak, zonder enige waarde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |