Is deze opmerking niet banwaardig?quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Fyi, alle moslimlanden én Israel mogen van mij verzwolgen worden door de zeeën.
Jaja, dus als ik het over "een volk" heb, mag dat ook?quote:Op donderdag 2 juni 2011 02:27 schreef sp3c het volgende:
nah de landen mogen weg, de mensen hoeven niet per se te overleven
je maakt een vaker gemaakte vertalingsfout
Ach gosquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:01 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Is deze opmerking niet banwaardig?
Want een doodsverwensing voor miljoenen?
Hoe heette dat in mijn kliko ook alweer? "Dat soort mensen willen we hier niet" of zoiets.
Tja, het vereist een zekere volwassenheid om missers te erkennen.quote:
Dag favo azijnpissertje van me, trustenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:44 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Tja, het vereist een zekere volwassenheid om missers te erkennen.
En het is makkelijk denigrerend te doen als je aan de goede kant van de macht zit.
ik herhaal het nog eens omdat niemand moest lachenquote:Op donderdag 2 juni 2011 02:27 schreef sp3c het volgende:
nah de landen mogen weg, de mensen hoeven niet per se te overleven
je maakt een vaker gemaakte vertalingsfout
Ik dacht dat het cynisch/ironisch bedoeld was.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 03:33 schreef sp3c het volgende:
ow ik zie de typo nu pas
de mensen hoeven niet per se te overlijden!!!!
die hoeven dus niet allemaal dood he ...
nu is het grappig
Gesloten en achter neergelegd. Hij refereert naar de discussie over het 8-jarige meisje, maar wil het topic niet kapen denk ik ofzo. Weet dus niet of deze discussie op een andere plek moet. Heb het bij de FA's neergelegd.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:49 schreef deedeetee het volgende:
Serieus topic!! Oplossing bedenken voor kinderen, ouders en pedofielen
Niet echt op zijn plaats in NWS toch ?
Helemaal gelijk. En er is al een topic over waar hij zijn ei kwijt kan. Al moet ik zeggen dat wanneer daar geen serieuze discussie uit komt die ook dicht gaat. Blijkbaar is er een soort angst en daar mag natuurlijk gewoon met tegenargumenten over gediscussieerd worden.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Grote steden verkleuren in rap tempo
De bron wordt niet vermeld door TS. Het gaat hier om dit artikel van maar liefst zeven jaar geleden:
http://www.volkskrant.nl/(...)n-in-rap-tempo.dhtml
Los van de vraag wat TS in vredesnaam hiermee beoogt lijkt een artikel van zeven jaar geleden me geen NWS.
TS blijkt nota bene zelf in 2004 al eens dit topic te hebben geopend: Steden verkleuren in rap tempo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |