abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 juni 2011 @ 21:45:58 #51
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_97956424
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 21:43 schreef Smulbaard het volgende:

[..]

Le wut?
I never even go NEAR the balls. :')
Polynesia.

Een van de meest vreedzame samenlevingen ter wereld. ^O^

Ze zien het daar niet als seksueel. Net als borsten tonen in Afrika niet als seksueel wordt gezien. (Voor de FOK!kers die tieten willen zien, maar dan niet als .jpg: ga naar Afrika :P )
  donderdag 9 juni 2011 @ 21:47:34 #52
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_97956535
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 21:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

De enige andere mening is dat TS ziek is en dat alle pedo's dood moeten. Dat is ook nogal monologisch.
Mwah ik deel zijn mening niet , maar zoals ts denkt zullen ongetwijfeld nog meer mensen denken . Ik ga hem ook niet dood wensen en zal ook niet zeggen dat hij ziek is .

Ik heb vroeger in mijn jeugd schuin onder een pedofiel gewoond, hij bood altijd aan om op ons te passen . Omdat mijn moeder niet werkte was dat niet nodig . Uiteindelijk bleek dat hij een aantal kinderen in de wijk (kinderrijke buurt) had misbruikt . Het is zo gebeurt , ik weet precies hoe hij en zijn vrouw eruit zagen , hoe ze waren en ik zag geen kwaad in ze . Maar toch deden ze afschuwelijke dingen met mijn buurtgenootjes...

We kregen altijd van die citroensnoepjes van ze en elke keer als ik die snoepjes zie denk ik weer aan het gebeuren , terwijl mij niks is gebeurd. Ik heb er geen trauma van maar weet wel dat een kind zoiets dus gewoon niet aan ziet komen en de buurt om zich heen erg vertrouwd.
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
  donderdag 9 juni 2011 @ 21:50:43 #53
pi_97956725
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 21:41 schreef Meike26 het volgende:
Wat ik opmerkelijk vind, is dat hier de pedoseksuelen, de echte kwaadwillenden snel door elkaar worden gehaald en vernoemd met de pedofielen,

Ook ik heb ooit een topic geopend hier op Fok met de hoop eens een echte discussie te hebben over pedofilie en het bedenken van oplossingen om het deze doelgroep makkelijker te maken. Dat zij kinderen met rust laten en zich niet gaan ontwikkelen als pedoseksueel.

Ooit heb ik een kort gesprek gehad met iemand, naam kwijt, en hij zat er erg mee dit soort gevoelens te hebben. Hij moest er niet aan denken om ermee bezig te zijn, maar toch was er die trigger dat als hij een kind zag, hij bepaalde gevoelens kreeg.

Hij kwam toen met een algemene oplossing, door een bewaakt fotoarchief te gaan beheren van mensen die nu 30/40 zijn en daar onschuldige niet sexueel getinte jeugdfoto's te beheren.

Het is aan de ene kant jammer dat ik deze persoon niet kende om te weten hoe het nu met hem gaat, want nogmaals, hij vroeg er zelf ook niet om om pedofiel te zijn. Net zo min dus dat er mensen plotseling achterkomen
gevoelens op te wekken voor het zelfde
geslacht.

Er word hier nu gezegd dat pedofilie een psychische stoornis is en homofilie een
geaardheid ? Bullshit !

Hetero's, homo's, lesbienes, Genderdysforie, (transgender issues) en pedofilie zijn waarschijnlijk allemaal te verklaren door een klein gebied in onze
hersenen, de Hypothalamus.
Al tijdens de zwangerschap word eigenlijk al bepaald of je hetero, homo of pedofiel word. Het is helemaal geen keuze die men maakt, je krijgt het opeens op je bord !

Natuurlijk houdt ik ook een hand boven mn eigen hoofd met alles wat ik gezegd heb. Het is erg gevaarlijk in deze maatschappij om begrip te tonen voor pedofielen of andere taboe's, voor je het weet ben je er ook zelf 1, omdat ik dan die groep verdedig ?

Alleen als het gaat om het fisieke plaatje. Met diegene die hun gevoelens niet kunnen beheersen en of zij zich vergrijpen aan kinderen, daar wil ik echt niets mee te maken hebben.
Daar erger ik me ook dood aan. Dat is namelijk politiek correct. :')

Met alleen politieke correctheid kom je niet ver volgens mij. (Pim zou het met me eens zijn geweest :P ).

Bedankt voor je kwaliteitsbijdrage. :D

Ik ben blij dat het topic open is en dat de reacties nu wel kwaliteit hebben. Overigens hoef je het niet met me eens te zijn, maar alleen 'ophangen' 'castreren' en 'alle pedo's dood' kan je toch niet als kwaliteitsreactie zien (op geenstijl wel, maar we zitten hier op de intellectuele tegenhanger FOK! toch, het forum voor en door intellectuelen :o ).
pi_97957087
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 21:47 schreef tuintegel het volgende:

Ik heb vroeger in mijn jeugd
Vroeger gebeurde die dingen en het zit in de mensheid.
Oplossen gaat niet lukken, er zullen steeds nieuwe pedofielen geboren worden.
pi_97957312
Trouwens wel actueel ding en daar erger ik mij ook kapot aan :

De eigen bijdrage voor psychische hulp word verhoogd van 10 naar 31 Euro per consult ! En waar je eerst 8 keer met je psycholoog kon afspreken, heb je nu nog maar 5 pogingen om tot jezelf te komen.

Eerlijk gezegd denk ik dus dat geleidelijk aan het aantal zelfdodingen weer toe zou kunnen nemen met deze belachelijke bezuiniging.!

Dit is nu nog erg offtopic misschien, maar het is wel zo dat veel meer mensen wel 2 keer nadenken om hulp in te schakelen of niet. En dat terwijl JUIST de psychologie erg belangrijk is voor de maatschappij, meer steun, in welke vorm dan ook, dus ook voor de mensen die plotseling pedofiel blijken te zijn, zal kunnen bijdrage in minder werklozen, uitkeringsgerechtigden enz.
  donderdag 9 juni 2011 @ 22:03:40 #56
344056 Smulbaard
Smikkelen en smullen
pi_97957561
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 20:42 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik wil je er als eerste op wijzen dat pedofilie een psychische stoornis is en homofilie een geaardheid, dus dat je het met elkaar kunt vergelijken, is een vlieger die niet opgaat. En inderdaad, vroeger was homofilie ook een psychische stoornis, maar dat is nu niet aan de orde. Ik heb het alleen over het hier en nu.
Ik vroeg me al af hoe mensen tot die classificering komen.
Het onderscheid tussen geaardheid / gerichtheid en stoornis maakt men dus als er wel of geen sprake is van een probleem voor persoon in kwestie en/of de omgeving.
Zelf schaarde ik het allemaal onder geaardheid omdat ik de negatieve connotatie en de maatschappelijke beladenheid van pedofilie en pedoseksualiteit wel voor zichzelf vond spreken maar de medische wetenschap ziet het dus ook zoals jij het stelt.
Ik vond op een psychologie site een duidelijk stukje met een definitie.

quote:
Geaardheid of ziekte?
Pedofilie kan worden ingedeeld in geaardheid -> Parafilie -> Pedofilie. In eerste instantie kan het terug geleid worden naar geaardheid. Maar pedoseksualiteit word niet als maatschappelijk aanvaard en word daarom ingedeeld in ziekte -> geestesziekten -> ontwikkelingsstoornis -> psychoseksuele stoornis. Waarna het terug word herleid naar een ziekte. Kort gezegd word deze geaardheid als ziekte bestempeld omdat het schade toebrengt aan kinderen die niet seksueel volwassen zijn. Pedofilie is niet te genezen omdat het een geaardheid is, net als dat heteroseksualiteit niet te genezen is, als men dit als een ziekte zou beschouwen. Wel kan een pedofiel leren omgaan met zijn pedofiliteit, zodat het binnen de maatschappelijke maatstaven past.

[ Bericht 20% gewijzigd door Smulbaard op 09-06-2011 22:37:46 ]
warning: spikes ahead!!
pi_97958246
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:03 schreef Smulbaard het volgende:

[..]

Ik vroeg me al af hoe mensen tot die classificering komen.
Het onderscheid tussen geaardheid / gerichtheid en stoornis maakt men dus als er wel of geen sprake is van een probleem voor persoon in kwestie en/of de omgeving aangezien stoornis.
Zelf schaarde ik het allemaal onder geaardheid omdat ik de negatieve connotatie en de maatschappelijke beladenheid van pedofilie en pedoseksualiteit wel wel voor zich vond spreken maar de medische wetenschap ziet het dus ook zoals jij het stelt.
Ik vond op een psychologie site een duidelijk stukje met een definitie.

[..]

Ik kom tot die classificering door de DSM.
  donderdag 9 juni 2011 @ 22:15:36 #58
344056 Smulbaard
Smikkelen en smullen
pi_97958359
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:13 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Ik kom tot die classificering door de DSM.
Dat doe ik dan ook.
Het moet trouwens classificatie zijn bedenk ik net. :P
pi_97958464
In dit topic wordt naar geen enkele oplossing gezocht. :{w
pi_97959243
Smerige TS :r homofilie en pedofilie gelijkstellen en denken dat je het kan bannen :r

[ Bericht % gewijzigd door paddy op 10-06-2011 09:08:06 ]
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 9 juni 2011 @ 22:47:12 #61
pi_97960401
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:28 schreef bijdehand het volgende:
Smerige TS :r homofilie en pedofilie gelijkstellen en denken dat je het kan bannen :r
Je kan het ook met elkaar vergelijken. Alleen volgens de politiek correcte massa mag je dat niet doen.

Ik weet niet of je het kan bannen en of het verbannen moet worden. Ik citeer slechts een onderdeel van het Venusproject, die stellen dat door schaamtevrije opvoeding in een gezonde omgeving kinderen geen parafilien opdoen.
Of dat zo is, weet ik niet. Misschien dat een onderzoek op Polynesie daar uitkomst toe biedt.

Nogmaals, wat mij betreft pleit ik voor diversiteit, echter de samenleving kan hier niet mee omgaan en in elk geval pedofielen lijden erg onder hun geaardheid (volgens zelfs als het toegestaan zou zijn, ze lijken me niet gelukkig), dus dan zou het prettig zijn als iedereen ineens 100% hetero is.
pi_97962015
Wat een ontzaglijke bullshit.
Impliciet stel je hier dat als we allemaal maar bloot zouden rondhuppelen in een Brave New World dat alles goed zou komen.
Ik weet niet of we al lang genoeg in de discussie zitten , maar hier is tie dan..Godwins Law :W
Volgens mij hebben de Nazi's iets dergelijks geprobeerd met de FKK..Frei Kurper Kultur.
Het is leuk bedacht maar het werkt niet..als je de hele dag mensen bloot ziet..stop je niet met Pedo of Homo zijn... hier ben je mee geboren.
Sommige voorkeuren mogen wel..sommige niet. heel simpel..kinderen en dieren blijf je vanaf ..punt uit. Verder geen discussie over mogelijk.
Sex in welke vorm dan ook gaat altijd in wederzijds overleg tussen twee of meer mensen die verantwoording over hun eigen lichaam kunnen nemen. Kinderen en dieren kunnen dit niet en zijn dus taboe..simpel lijkt mij.
Ik ben zelf een kind van de FKK..opgegroeid tussen de blote mensen en daar ook mijn pubertijd door gemaakt. En ja..ik keek als jongetje ook naar de blote meisjes ..uiteraard wel vanuit het water..want sommige dingen zijn lastig als puber ;) ..
Maar ik heb geheel uit mijzelf mijn seksuele voorkeur bepaald en zelf onderzocht wat mijn specifieke fetishen en kinks zijn. Het wordt geen homogene samenleving als je allemaal bloot bent..iedereen heeft zijn likes en dislikes..dat zit in je..Project Venus is in mijn ogen een van de meest gevaarlijke projecten die er maar kunnen zijn..het neigt naar sectarisme.
Het feit dat alles zo " fijn " is op een naturistencamping ligt puur aan het feit dat de klootzakjes niet bloot durven..verder komen er mensen van allerlei soorten en maten..hier zitten ook gewoon het normale portie hufters tussen..Ik heb lui meegemaakt die in het dagelijkse leven zware drugscriminelen waren en voor zover ik kon ontdekken zelfs een paar moorden op hun naam hadden..Maar ze hielden toevallig van naaktrecreatie... Bloot lopen maakt je geen heilige..Ook zonder kleren blijven we allemaal mensen.
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
pi_97962073
quote:
7s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:47 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Je kan het ook met elkaar vergelijken. Alleen volgens de politiek correcte massa mag je dat niet doen.

Ik weet niet of je het kan bannen en of het verbannen moet worden. Ik citeer slechts een onderdeel van het Venusproject, die stellen dat door schaamtevrije opvoeding in een gezonde omgeving kinderen geen parafilien opdoen.
Of dat zo is, weet ik niet. Misschien dat een onderzoek op Polynesie daar uitkomst toe biedt.

Nogmaals, wat mij betreft pleit ik voor diversiteit, echter de samenleving kan hier niet mee omgaan en in elk geval pedofielen lijden erg onder hun geaardheid (volgens zelfs als het toegestaan zou zijn, ze lijken me niet gelukkig), dus dan zou het prettig zijn als iedereen ineens 100% hetero is.
Het verschil is dat homosexuele mannen elkaar 'lastig vallen', als ik dat zo mag noemen. Pedofielen vallen vooral kleine kinderen lastig die niet voor zichzelf kunnen beslissen. :r
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_97962217
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:15 schreef helldeskr het volgende:

dieren zijn dus taboe..simpel lijkt mij.

Als iemand een geit wil neuken , zal me dat eerlijk gezegd aan mijn reet roesten.
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:21:24 #65
pi_97962316
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:16 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Het verschil is dat homosexuele mannen elkaar 'lastig vallen', als ik dat zo mag noemen. Pedofielen vallen vooral kleine kinderen lastig die niet voor zichzelf kunnen beslissen. :r
Meeste pedofielen onthouden zich van seks, dus doen niemand kwaad. En een pedofiel wordt evenmin als een hetero of homo op ieder kind verliefd.
Een homo bespringt toch ook niet elke man.

Ik vind niet dat je pedofielen mag veroordelen (en dat gebeurt wel maatschappelijk en op veel fora, fok! valt nog wel mee gelukkig), wanneer ze zich onthouden van seks. En zo raar is een leven zonder seks ook weer niet, 90% van FOK! heeft geen seks en zal nooit seks hebben.
pi_97962792
quote:
7s.gif Op donderdag 9 juni 2011 20:17 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Kom dan met een oplossing. Dat is alles wat ik vraag.

Het is geen promotie van pedofilie. Ik ben realistisch. Er zijn pedofielen.

Zorg voor een samenleving waarin pedofielen geen seks met kinderen hebben, maar geef pedofielen wel een plek in de samenleving.

Ik stel dus juist dat pedofielen celibatair moeten leven. Desondanks krijg ik gebash over mij heen. Kunnen mensen niet lezen of zo?

Als je niet serieus kan reageren of louter kan reaguren, reageer dan niet. Ik ben expres weggegaan uit ander topic omdat iedereen daar alleen wil mekkeren en nu komen de schapen op dit topic af.

Anders geef ik het maar op verder en laat ik iedereen gezellig samen mekkeren en dan wachten we gewoon tot het volgende incident. Ik heb zelf geen kinderen, dus eigenlijk zal het me verder aan mijn reet roesten. De samenleving wenst kinderen niet echt te beschermen, dan zij het zo.
Spijtig.
Wij moeten een oplossing bedenken?? Pedofielen zijn volwassen mensen die weten dat ze met hun jatten van kinderen af moeten blijven! Laat ze dat ook gewoon doen dan. Daar heb je je oplossing!
pi_97963295
quote:
7s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:21 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Meeste pedofielen onthouden zich van seks, dus doen niemand kwaad. En een pedofiel wordt evenmin als een hetero of homo op ieder kind verliefd.
Een homo bespringt toch ook niet elke man.

Ik vind niet dat je pedofielen mag veroordelen (en dat gebeurt wel maatschappelijk en op veel fora, fok! valt nog wel mee gelukkig), wanneer ze zich onthouden van seks. En zo raar is een leven zonder seks ook weer niet, 90% van FOK! heeft geen seks en zal nooit seks hebben.
Geen probleem met pedofielen die zich onthouden van seks natuurlijk. Maar een homo die een man verkracht vind ik nog altijd minder erg dan een pedofiel die een kind verkracht. En verliefdheid hoeft ook geen voorwaarde te zijn als je kijkt naar de verschillende zaken de laatste tijd.

[ Bericht 0% gewijzigd door bijdehand op 09-06-2011 23:45:13 ]
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:40:33 #68
344056 Smulbaard
Smikkelen en smullen
pi_97963493
quote:
7s.gif Op donderdag 9 juni 2011 21:30 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Papier kwam al met een goed voorbeeld, maar naturistische families zijn ook een goed voorbeeld. Daar komen zelden misstanden voor.
Op een naturistenstrand of naturistencamping wordt zelden gestolen, dit helaas in schril contrast tot textielstranden en textielcampings.
Dat komt omdat naturisten grote buit nergens kunnen verstoppen. _O-
pi_97963569
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:37 schreef bijdehand het volgende:

. Maar een homo die een man verkracht vind ik nog altijd erger dan een pedofiel die een kind verkracht.
Vind je dat echt? :?
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:43:37 #70
344056 Smulbaard
Smikkelen en smullen
pi_97963672
quote:
5s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:41 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Wat een bizarre ethische stelling ja.
Ik zou niet weten wat ik er mee moet buiten dat het beide vreselijk is laat staan expliciet menen dat het één erger is dan het ander.
Nuja een kind toch zeker erger omdat een kind in alle gevallen weerloos is en meer mentale schade aangericht zal worden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Smulbaard op 10-06-2011 00:28:55 ]
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:43:58 #71
pi_97963694
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:37 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Geen probleem met pedofielen die zich onthouden van seks natuurlijk. Maar een homo die een man verkracht vind ik nog altijd erger dan een pedofiel die een kind verkracht. En verliefdheid hoeft ook geen voorwaarde te zijn als je kijkt naar de verschillende zaken de laatste tijd.
Het licht valt altijd op de extremen.
pi_97963757
quote:
5s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:41 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Oh ik bedoelde minder erg :@ Omg...
pi_97963823
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:43 schreef Smulbaard het volgende:

[..]

Wat een bizarre ethische stelling ja.
Ik zou niet weten wat ik er mee moet buiten dat het beide vreselijk is laat staan expliciet menen dat het één erger is dan het ander.
Met het één verpest je een kinderleven en doe je tig keer zoveel schade als bij het verkrachten van een volwassene.
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:47:12 #74
344056 Smulbaard
Smikkelen en smullen
pi_97963902
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:45 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Met het één verpest je een kinderleven en doe je tig keer zoveel schade als bij het verkrachten van een volwassene.
Had het al aangepast en daar heb je 100% gelijk.
Ik benader dit soort riekende onderwerpen omzichtig. :P
pi_97964002
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:44 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Oh ik bedoelde minder erg :@ Omg...
Dan nog is beide verwerpelijk en wat mij betreft beide chemisch castreren.
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:57:15 #76
pi_97964417
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:45 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat ben ik eens met je.
pi_97964479
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 20:10 schreef Disana het volgende:
Donder eens op met je pedo-promotie.

Overigens vind ik het zeer onsmakelijk dat je pedofilie en homofilie probeert te linken zodat het eerste misschien wat acceptabeler lijkt.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 00:00:44 #78
pi_97964591
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik promoot geen pedofilie.

Ik probeer alleen enigszins genuanceerd de kwestie te benaderen en naar een oplossing te zoeken.

Maar goed, lezen is moeilijk, vandaar dat tl;dr ook zo vaak op FOK! voorkomt als antwoord iets. Begrijpelijk, want het onderwijs vandaag de dag is niet meer zo goed.
pi_97964691
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 00:00 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

Maar goed, lezen is moeilijk,
Jij weet erg goed selectief te lezen.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 00:05:41 #80
pi_97964822
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 00:03 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Jij weet erg goed selectief te lezen.
Zoals de meesten op FOK! :P

Ik ben ook geen heilige. :@
pi_97964878
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 00:00 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Ik promoot geen pedofilie.

Ik probeer alleen enigszins genuanceerd de kwestie te benaderen en naar een oplossing te zoeken.

Maar goed, lezen is moeilijk, vandaar dat tl;dr ook zo vaak op FOK! voorkomt als antwoord iets. Begrijpelijk, want het onderwijs vandaag de dag is niet meer zo goed.
Je begrijpt dat je met die UI jezelf niet echt het voordeel van de twijfel geeft. ;)
pi_97965035
quote:
2s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:19 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Als iemand een geit wil neuken , zal me dat eerlijk gezegd aan mijn reet roesten.
Die geit denkt daar mogelijk anders over.
pi_97965186
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 21:41 schreef Meike26 het volgende:
Wat ik opmerkelijk vind, is dat hier de pedoseksuelen, de echte kwaadwillenden snel door elkaar worden gehaald en vernoemd met de pedofielen,
Dat is nauwelijks opmerkelijk. Het beeld wat men van pedofielen heeft is niet dat ze walgen van hun neigingen. Eerder mannetjes met veel kinderporno op hun pc. Dat de een dan wel seks heeft met kinderen en de ander niet, is wel degelijk een verschil, maar het zijn beide 'zieke mensen'.

Zijn er eens cijfers gepubliceerd hoe groot het risico is dat een pedo seksueel actief wordt met kinderen en wat het percentage is?

quote:
Er word hier nu gezegd dat pedofilie een psychische stoornis is en homofilie een
geaardheid ? Bullshit !
Dat kun jij ook niet weten. Voor hetzelfde geld heeft die vriend van jou het ontwikkeld ipv dat het aangeboren is. Want ik haal toch uit veel dingen die ik lees dat het meer is dan alleen lichamelijk, ook een soort macht, leeftijdsverschil en onschuld bij die kinderen.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 00:17:59 #84
pi_97965323
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 00:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je begrijpt dat je met die UI jezelf niet echt het voordeel van de twijfel geeft. ;)
Mensen zonder humor, zelfspot en zelfreflectie. Ik heb er ooit een topic over gemaakt, een van mijn vele pareltjes aan topics op FOK! Ik zou zeggen, lees het en leer ervan.

:P
pi_97965352
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 21:44 schreef Meike26 het volgende:
Daarbij vind ik het eigenlijk best opmerkelijk van het Fok forum dat hier jaren Pedo Bear de hemel is ingeprezen en wat waren die topics populair, maar een serieuze discussie is al erg moeilijk en alle pedo's moeten dood !

:')
Ook niet opmerkelijk. Dit is een serieuze discussie, pedo bear ophemelingen niet.

quote:
7s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 00:17 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Mensen zonder humor, zelfspot en zelfreflectie. Ik heb er ooit een topic over gemaakt, een van mijn vele pareltjes aan topics op FOK! Ik zou zeggen, lees het en leer ervan.

:P
Dan moeten mensen wel weten dat het humoristisch bedoeld is. ;)
pi_97965427
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 00:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Die geit denkt daar mogelijk anders over.
Daarna wordt de keel doorgesneden, de natuur is nu eenmaal wreed.
pi_97965711
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 00:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is nauwelijks opmerkelijk. Het beeld wat men van pedofielen heeft is niet dat ze walgen van hun neigingen. Eerder mannetjes met veel kinderporno op hun pc. Dat de een dan wel seks heeft met kinderen en de ander niet, is wel degelijk een verschil, maar het zijn beide 'zieke mensen'.

Zijn er eens cijfers gepubliceerd hoe groot het risico is dat een pedo seksueel actief wordt met kinderen en wat het percentage is?

Je denkt toch niet dat niet praktiserende pedofielen in de Gouden Gids staan he? Cijfers omtrent het voorkomen van pedofilie kunnen enkel schattingen zijn. De meesten houden het gek genoeg geheim.

Ik zou overigens weer een parallel kunnen trekken tussen pedofilie en homofilie wat betreft het bestempelen als ziekte, maar dat laat ik maar achterwegen.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
  vrijdag 10 juni 2011 @ 00:28:22 #88
pi_97965752
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 00:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

[..]

Dat kun jij ook niet weten. Voor hetzelfde geld heeft die vriend van jou het ontwikkeld ipv dat het aangeboren is. Want ik haal toch uit veel dingen die ik lees dat het meer is dan alleen lichamelijk, ook een soort macht, leeftijdsverschil en onschuld bij die kinderen.
Je post in elk geval een inhoudsvolle reactie, waarvoor dank. (Op internetfora is dit helaas al een verdienste ;( ).

Het probleem is dat onderzoek niet gedaan kan worden, doordat er zo'n taboe op rust. Niemand gaat nu openbaar verkondigen dat hij of zij (want bij vrouwen komt het net zo goed voor, alleen noemen vrouwen het moedergevoelens :') ) pedofilie gevoelens heeft, want je wordt gelyncht en je bent je baan kwijt en kan de rest van je leven in de bijstand achter de geraniums zitten werkloos.

Ik schat dat wellicht 1,5 procent (anderhalve procent) echt seks met een minderjarige heeft of heeft gehad of dit voornemens is. De overige 98,5 procent heeft die gevoelens maar gaat er op een goede en gezonde manier mee om.

Maar goed, dit is een inschatting en cijfers heb ik niet. Cijfers bestaan gewoonweg niet. Alleen cijfers van Justitie, maar die geven een totaal vertekend beeld, want die gaan slechts om die 1,5% die dus niet goed met die gevoelens om kan gaan. Die 98.5% komt niet in beeld, niet bij justitie, niet bij Djeez op de frontpage en nergens in de media. De goede mensen komen nooit in beeld, want goed nieuws is geen nieuws. Geldt trouwens helaas voor alle onderwerpen, zeker niet alleen voor pedofilie. :{
pi_97966883
Ik ga deze even sluiten en achter neer leggen.

Het topic zover gemod, maar wacht nog op een antwoord of het weer open moet. De discussie op zich was niets mis mee. De bagger vanaf het begin wel.

Oké, deze blijft dicht omdat men verwacht dat op deze plek een serieuze discussie over dit onderwerp toch niet mogelijk is en men verwacht dat het topic toch verbaggerd gaat worden i.p.v dat er serieus op gereageerd gaat worden, maar heb gevraagd waar hij dan het beste geopend kan worden. Kom er op terug :)

[ Bericht 57% gewijzigd door paddy op 10-06-2011 09:29:44 ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')