quote:Maar ik weet zeker, dat je door serieuze gespreksgroepen en fora die zeer goed gemodereerd worden (zoals het geval bij het martijn-forum), door een persoon met voorbeeldfunctie die duidelijk oproept tot een celibatair bestaan (nogmaals de enige juiste oplossing als je die gevoelens hebt), dat je daardoor het aantal gevallen gelijkend aan dit enorm kan reduceren
Het Venusproject stelt:quote:Gespreksgroepen moeten heropgestart worden.
Marthijn Uiitenboogaardt moet zendtijd krijgen op TV, op de radio en column krijgen in een krant. Samen met nog twee anderen (die nu uit de publiciteit blijven, vanwege hoe ze voorheen behandeld zijn door die media, maar die ook een goede levenshouding hebben) kunnen zij als voorbeeld dienen.
Marthijn stelt met nadruk dat je je aan de wet moeten houden en je dus moet onthouden van seks (iedereen op fok kan het, dus kunnen pedo's het ook). Marthijn is vegetariėr en heeft dus respect voor alle levende wezens (en is dus ook voor veel hetero's en homo's een voorbeeld en moreel superieur).
Bij die gespreksgroepen moet ook duidelijk zijn dat je altijd de wet respecteert en je je dus onthoudt van seks. Desnoods laat je deelnemers hiervoor tekenen.
Het Martijn-forum was een perfect forum en werd uitstekend gemodereerd. Ook dit kan een goed iets zijn, wanneer er duidelijk een visie wordt gegeven, hoe je celibatair levend toch een zeer goed en moreel superieur bestaan kunt leiden.![]()
Pedofilie en homofilie verdwijnen vanzelf in een dergelijke samenleving dus. Dat is ook een goede oplossing. Kinderen worden vrij en zonder schaamte opgevoed en niet meer hysterisch zoals nu en ze worden geen angst meer voor mannen ingepraat.quote:We view the facts of sex are as follows: If children are raised in an environment where nude swimming is the norm, then their sexual attitudes and behaviors will evolve differently than in situations where their bodies are always covered and hidden. Aberrant sexual behavior and fetishes would probably disappear in cultures where unclothed bodies are regarded as natural. Deviant sexual behaviors like Peeping Toms, selling nudity in magazines, exhibitionism, and similar activities are mostly generated in societies where sex is covert and people are deprived about it. Unfortunately, much religious training seeks to perpetuate conventional sexual attitudes with particular emphasis on feelings of guilt. Societies, which accept unscientific values and beliefs about sex, are bound to generate unhealthy deviations involving cruelty, sadism, etc.
Sexual attitudes and behaviors in a saner society will evolve very differently from conventional societies today. We think nudity will become more commonplace on beaches, parks, and elsewhere, and that this will, in fact, become the norm in the future. Non-judgmental attitudes about sexual preference will eventually prevail. Sex in the culture will lack inhibition, thus reducing the interest in dancing girls, enticing displays, sexual extravagance, etc. Sexual distortions and abnormalities result from judgmental religious concepts regarding nudity and sexual preference.
Jacque Fresco, founder of The Venus Project, once lived on a Polynesian island in the South Pacific where the natives wore no clothing. This was associated with a completely different value system concerning sex and nudity. They did not behave like people do in a sexually deprived culture. The males didn't stare at the female body, but rather looked into their eyes when speaking to them. During sex they stroked the entire body. When you pet a dog you don’t stop at the balls--you stroke the entire dog. They were uninterested in photos of nudes, male or female. They didn’t brag about sexual conquests or emphasize their sexual behavior, and it appeared to be as natural as any other activity among them. They engaged in sex when they were old enough to do so and did so without cruelty or fetishes. Those distortions mostly occur in modern “civilization” where deprivation and sexual morality are dominant.
The Venus Project feels that sexual preferences are byproducts of a person’s experiences and we make no judgments regarding those preferences. Our aim is to find out what conditions are responsible for deviant behavior in all aspects of society and then to scientifically design an environment that will evolve the best in human values and relationships. A better social design in a resource-based economy will evolve productive and cooperative citizens.
Kom dan met een oplossing. Dat is alles wat ik vraag.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zolang kinderen verkracht / aangerand en misbruikt worden is die angst gegrond.
Welke andere mening? Ik heb nog geen mening gelezen, nog geen oplossing gezien.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:13 schreef ShaoliN het volgende:
Je bent niet serieus aars. Wat je respecteert de andere mening niet.
Ja. Alle vrouwen ook.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:18 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Alle mannen preventief uitmoorden?
Als een forum voor mensen met moordneigingen, er voor zorgt dat door goede begeleiding en uitstekende moderatie, dat potentiėle moordenaars uiteindelijk afzien van moord, dan is dat toch een aanwinst een dergelijk forum?quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:28 schreef tuintegel het volgende:
Dus volgens jouw biedt een goed gemodereerd forum de oplossing ! Nou laten we er dan ook 1 oprichten voor moordenaars , berovers en weet ik het wat nog meer.
Nu serieus , ik denk dat pedofilie nooit uit een persoon die dat heeft te krijgen is en dat het altijd aanwezig is. Al zet je er tien psychiaters op , eens een pedofiel altijd een pedofiel . In dat opzicht is pedofilie vergelijkbaar met homofilie en hetero zijn , je voelt je aangetrokken tot een bepaalde groep en dat krijg je er niet uit.
Een kind in de buurt van een pedofiel zal altijd een risico met zich meebrengen . De enige oplossing is dat zulke mensen hulp krijgen en gewoon niet aan kinderen mogen zitten.
Ik ben bang dat hier nooit een definitieve oplossing voor komt ..
Overigens zou ik nooit een normaal gesprek kunnen voeren met een pedofiel (als ik het weet) , daarvoor heb ik een te grote afkeer daartegen.
Eerste serieuze opmerking, bedankt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:37 schreef Karammel het volgende:
Interessante insteek. De link naar homofilie zie ik overigens wel degelijk. In beide gevallen gaat het om een seksuele interesse die afwijkt van de normaal. Tegenwoordig zijn vele van ons het er al over eens dat seksuele gevoelens voor iemand van dezelfde gender in de aard van de persoon zit.
In datzelfde licht zou je pedofilie ook kunnen zien. Groot verschil inderdaad is dat pedofilie, volledig terecht overigens, verboden is. Dat neemt echter niet weg dat de gevoelens er niet kunnen zijn. Een celibatair leven is dan de enige legale optie en eigenlijk zou men daar respect voor moeten hebben. 'Helaas' word je gelijk door iedereen uitgespuugd als je bekendmaakt een aantrekkingskracht te voelen t.o.v. kinderen.
Ik denk oprecht dat voor een gedeelte van de pedoseksuelen praatgroepen e.d. een goede oplossing kunnen zijn. Uitzendingen op televisie en dergelijke vind ik wat ver gaan. Deze groep zou wat meer geaccepteerd moeten worden.
Toch denk ik dat er in de meeste gevallen van pedoseksualiteit meer sprake van misbruik dan van echte aantrekkingskracht. Kinderen zijn nou eenmaal het minst weerbaar en de makkelijkste optie. Voor die grote groep van het geheel zullen praatgroepen e.d. geen moer uitmaken. Die mensen moeten ze levenslang wegstoppen!
Maar gaat dat over pedofielen die daar werken of over pedofielen die daar een kindje 'oppikken'?quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kinderdagverblijven, scholen en zwembaden blijken erg populair te zijn bij pedofielen.
Om te beginnen daar eens wat serieuzer antecedenten onderzoek doen bij aanstelling.
Bij herhaalde recidive is een chemische castratie te overwegen.
Niet helemaal eens met de oplossing, maar in elk geval wel een serieuze opmerking.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kinderdagverblijven, scholen en zwembaden blijken erg populair te zijn bij pedofielen.
Om te beginnen daar eens wat serieuzer antecedenten onderzoek doen bij aanstelling.
Bij herhaalde recidive is een chemische castratie te overwegen.
Ik begrijp niet dat dit topic nog open is want ook bovenstaande uitspraak is er niet een waarop Fok zich graag zal laten voorstaan.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:35 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Pedofielen kunnen wel degelijk met kinderen omgaan en misschien zelfs beter dan hetero's, maar ze moeten zich wel onthouden van seks natuurlijk.
Waarom niet? Het is een interessant onderwerp om over te discussiėren en ondanks dat de TS in mijn ogen er vreemde standpunten op nahoudt, mag iedereen die standpunten hebben. Het is niet verboden bij wet om dat te vinden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat dit topic nog open is want ook bovenstaande uitspraak is er niet een waarop Fok zich graag zal laten voorstaan.
Pedofielen hebben amoureuze en seksuele gevoelens voor kinderen. Hun omgang met kinderen zal dus nooit hetzelfde of beter zijn dan die van normaal geaarde volwassenen. Het is een fabeltje dat pedo's extra goed voor kinderen zorgen, want hun aandacht zal altijd erotisch getint zijn.
FOK is een soort oost-Duits Politbureau?quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat dit topic nog open is want ook bovenstaande uitspraak is er niet een waarop Fok zich graag zal laten voorstaan.
Pedofielen hebben amoureuze en seksuele gevoelens voor kinderen. Hun omgang met kinderen zal dus nooit hetzelfde of beter zijn dan die van normaal geaarde volwassenen. Het is een fabeltje dat pedo's extra goed voor kinderen zorgen, want hun aandacht zal altijd erotisch getint zijn.
Mensen die er in dienst komen als vrijwilliger of met contract.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Maar gaat dat over pedofielen die daar werken of over pedofielen die daar een kindje 'oppikken'?
Het is nieteens een oplossing maar aanzet tot onderkennen en beheersen van het probleem.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:46 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Niet helemaal eens met de oplossing, maar in elk geval wel een serieuze opmerking.
In het begin was ik echt bang dat Tong80 Danny had ontvoerd en zelf het forum had overgenomen.![]()
Overigens verder niets slechts over Tong80 hoor, een gewaardeerde user, ik bedoel alleen, je bent in de regel niet erg serieus.Ik waardeer je wel degelijk hoor, dus niet verdrietig worden of zo. Ik ben nog steeds fan van je.
Ja, dat is lastig. Ik vind het zelf ook wel belangrijk dat bijvoorbeeld een burgemeester van een gemeente weet of daar een veroordeelde pedofiel komt te wonen. Je kunt zeggen dat je hierbij inbreuk op de privacy maakt van de pedofiel, maar in mijn ogen is het ook belangrijker om de veiligheid van de kinderen te waarborgen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mensen die er in dienst komen als vrijwilliger of met contract.
Te vaak blijken die al een verleden te hebben waar bij de nieuwe werkgever niets bekend was.
Het is niet eens nieuws. Mogelijk dat het elders op Fok wel past, maar een pedo-lobby in NWS lijkt me niet op zijn plaats.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:50 schreef Heroinjunk het volgende:
Waarom niet? Het is een interessant onderwerp om over te discussiėren en ondanks dat de TS in mijn ogen er vreemde standpunten op nahoudt, mag iedereen die standpunten hebben. Het is niet verboden bij wet om dat te vinden.
Hoe we het tegenwoordig noemen doet helemaal niet ter zake. De stempel die je erop plakt verandert helemaal niets aan wat het daadwerkelijk is.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:42 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik wil je er als eerste op wijzen dat pedofilie een psychische stoornis is en homofilie een geaardheid, dus dat je het met elkaar kunt vergelijken, is een vlieger die niet opgaat. En inderdaad, vroeger was homofilie ook een psychische stoornis, maar dat is nu niet aan de orde. Ik heb het alleen over het hier en nu.
En homo's kunnen geen mannelijke vrienden hebben. Die zullen namelijk įltijd seksueel in de weer zijn! Drogredenen genoeg hier gelukkig.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Moeten wij ze overtuigen ja?quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:53 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
FOK is een soort oost-Duits Politbureau?![]()
Alsof alle meningen die hier op FOK! verkondigd worden, ook de mening van Danny zijn.
Het lijkt me juist goed dat er een echte discussie is. Misschien kunnen we er voor zorgen dat uiteindelijk pedoseksuelen af zien van seks met kinderen. Lijkt me een enorm winstpunt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |