Polynesia.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:43 schreef Smulbaard het volgende:
[..]
Le wut?
I never even go NEAR the balls.
Mwah ik deel zijn mening niet , maar zoals ts denkt zullen ongetwijfeld nog meer mensen denken . Ik ga hem ook niet dood wensen en zal ook niet zeggen dat hij ziek is .quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De enige andere mening is dat TS ziek is en dat alle pedo's dood moeten. Dat is ook nogal monologisch.
Daar erger ik me ook dood aan. Dat is namelijk politiek correct.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:41 schreef Meike26 het volgende:
Wat ik opmerkelijk vind, is dat hier de pedoseksuelen, de echte kwaadwillenden snel door elkaar worden gehaald en vernoemd met de pedofielen,
Ook ik heb ooit een topic geopend hier op Fok met de hoop eens een echte discussie te hebben over pedofilie en het bedenken van oplossingen om het deze doelgroep makkelijker te maken. Dat zij kinderen met rust laten en zich niet gaan ontwikkelen als pedoseksueel.
Ooit heb ik een kort gesprek gehad met iemand, naam kwijt, en hij zat er erg mee dit soort gevoelens te hebben. Hij moest er niet aan denken om ermee bezig te zijn, maar toch was er die trigger dat als hij een kind zag, hij bepaalde gevoelens kreeg.
Hij kwam toen met een algemene oplossing, door een bewaakt fotoarchief te gaan beheren van mensen die nu 30/40 zijn en daar onschuldige niet sexueel getinte jeugdfoto's te beheren.
Het is aan de ene kant jammer dat ik deze persoon niet kende om te weten hoe het nu met hem gaat, want nogmaals, hij vroeg er zelf ook niet om om pedofiel te zijn. Net zo min dus dat er mensen plotseling achterkomen
gevoelens op te wekken voor het zelfde
geslacht.
Er word hier nu gezegd dat pedofilie een psychische stoornis is en homofilie een
geaardheid ? Bullshit !
Hetero's, homo's, lesbienes, Genderdysforie, (transgender issues) en pedofilie zijn waarschijnlijk allemaal te verklaren door een klein gebied in onze
hersenen, de Hypothalamus.
Al tijdens de zwangerschap word eigenlijk al bepaald of je hetero, homo of pedofiel word. Het is helemaal geen keuze die men maakt, je krijgt het opeens op je bord !
Natuurlijk houdt ik ook een hand boven mn eigen hoofd met alles wat ik gezegd heb. Het is erg gevaarlijk in deze maatschappij om begrip te tonen voor pedofielen of andere taboe's, voor je het weet ben je er ook zelf 1, omdat ik dan die groep verdedig ?
Alleen als het gaat om het fisieke plaatje. Met diegene die hun gevoelens niet kunnen beheersen en of zij zich vergrijpen aan kinderen, daar wil ik echt niets mee te maken hebben.
Vroeger gebeurde die dingen en het zit in de mensheid.quote:
Ik vroeg me al af hoe mensen tot die classificering komen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:42 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik wil je er als eerste op wijzen dat pedofilie een psychische stoornis is en homofilie een geaardheid, dus dat je het met elkaar kunt vergelijken, is een vlieger die niet opgaat. En inderdaad, vroeger was homofilie ook een psychische stoornis, maar dat is nu niet aan de orde. Ik heb het alleen over het hier en nu.
quote:Geaardheid of ziekte?
Pedofilie kan worden ingedeeld in geaardheid -> Parafilie -> Pedofilie. In eerste instantie kan het terug geleid worden naar geaardheid. Maar pedoseksualiteit word niet als maatschappelijk aanvaard en word daarom ingedeeld in ziekte -> geestesziekten -> ontwikkelingsstoornis -> psychoseksuele stoornis. Waarna het terug word herleid naar een ziekte. Kort gezegd word deze geaardheid als ziekte bestempeld omdat het schade toebrengt aan kinderen die niet seksueel volwassen zijn. Pedofilie is niet te genezen omdat het een geaardheid is, net als dat heteroseksualiteit niet te genezen is, als men dit als een ziekte zou beschouwen. Wel kan een pedofiel leren omgaan met zijn pedofiliteit, zodat het binnen de maatschappelijke maatstaven past.
Ik kom tot die classificering door de DSM.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:03 schreef Smulbaard het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af hoe mensen tot die classificering komen.
Het onderscheid tussen geaardheid / gerichtheid en stoornis maakt men dus als er wel of geen sprake is van een probleem voor persoon in kwestie en/of de omgeving aangezien stoornis.
Zelf schaarde ik het allemaal onder geaardheid omdat ik de negatieve connotatie en de maatschappelijke beladenheid van pedofilie en pedoseksualiteit wel wel voor zich vond spreken maar de medische wetenschap ziet het dus ook zoals jij het stelt.
Ik vond op een psychologie site een duidelijk stukje met een definitie.
[..]
Dat doe ik dan ook.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik kom tot die classificering door de DSM.
Je kan het ook met elkaar vergelijken. Alleen volgens de politiek correcte massa mag je dat niet doen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:28 schreef bijdehand het volgende:
Smerige TShomofilie en pedofilie gelijkstellen en denken dat je het kan bannen
Het verschil is dat homosexuele mannen elkaar 'lastig vallen', als ik dat zo mag noemen. Pedofielen vallen vooral kleine kinderen lastig die niet voor zichzelf kunnen beslissen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:47 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Je kan het ook met elkaar vergelijken. Alleen volgens de politiek correcte massa mag je dat niet doen.
Ik weet niet of je het kan bannen en of het verbannen moet worden. Ik citeer slechts een onderdeel van het Venusproject, die stellen dat door schaamtevrije opvoeding in een gezonde omgeving kinderen geen parafilien opdoen.
Of dat zo is, weet ik niet. Misschien dat een onderzoek op Polynesie daar uitkomst toe biedt.
Nogmaals, wat mij betreft pleit ik voor diversiteit, echter de samenleving kan hier niet mee omgaan en in elk geval pedofielen lijden erg onder hun geaardheid (volgens zelfs als het toegestaan zou zijn, ze lijken me niet gelukkig), dus dan zou het prettig zijn als iedereen ineens 100% hetero is.
Als iemand een geit wil neuken , zal me dat eerlijk gezegd aan mijn reet roesten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:15 schreef helldeskr het volgende:
dieren zijn dus taboe..simpel lijkt mij.
Meeste pedofielen onthouden zich van seks, dus doen niemand kwaad. En een pedofiel wordt evenmin als een hetero of homo op ieder kind verliefd.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het verschil is dat homosexuele mannen elkaar 'lastig vallen', als ik dat zo mag noemen. Pedofielen vallen vooral kleine kinderen lastig die niet voor zichzelf kunnen beslissen.
Wij moeten een oplossing bedenken?? Pedofielen zijn volwassen mensen die weten dat ze met hun jatten van kinderen af moeten blijven! Laat ze dat ook gewoon doen dan. Daar heb je je oplossing!quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:17 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Kom dan met een oplossing. Dat is alles wat ik vraag.
Het is geen promotie van pedofilie. Ik ben realistisch. Er zijn pedofielen.
Zorg voor een samenleving waarin pedofielen geen seks met kinderen hebben, maar geef pedofielen wel een plek in de samenleving.
Ik stel dus juist dat pedofielen celibatair moeten leven. Desondanks krijg ik gebash over mij heen. Kunnen mensen niet lezen of zo?
Als je niet serieus kan reageren of louter kan reaguren, reageer dan niet. Ik ben expres weggegaan uit ander topic omdat iedereen daar alleen wil mekkeren en nu komen de schapen op dit topic af.
Anders geef ik het maar op verder en laat ik iedereen gezellig samen mekkeren en dan wachten we gewoon tot het volgende incident. Ik heb zelf geen kinderen, dus eigenlijk zal het me verder aan mijn reet roesten. De samenleving wenst kinderen niet echt te beschermen, dan zij het zo.
Spijtig.
Geen probleem met pedofielen die zich onthouden van seks natuurlijk. Maar een homo die een man verkracht vind ik nog altijd minder erg dan een pedofiel die een kind verkracht. En verliefdheid hoeft ook geen voorwaarde te zijn als je kijkt naar de verschillende zaken de laatste tijd.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:21 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Meeste pedofielen onthouden zich van seks, dus doen niemand kwaad. En een pedofiel wordt evenmin als een hetero of homo op ieder kind verliefd.
Een homo bespringt toch ook niet elke man.
Ik vind niet dat je pedofielen mag veroordelen (en dat gebeurt wel maatschappelijk en op veel fora, fok! valt nog wel mee gelukkig), wanneer ze zich onthouden van seks. En zo raar is een leven zonder seks ook weer niet, 90% van FOK! heeft geen seks en zal nooit seks hebben.
Dat komt omdat naturisten grote buit nergens kunnen verstoppen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:30 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Papier kwam al met een goed voorbeeld, maar naturistische families zijn ook een goed voorbeeld. Daar komen zelden misstanden voor.
Op een naturistenstrand of naturistencamping wordt zelden gestolen, dit helaas in schril contrast tot textielstranden en textielcampings.
Vind je dat echt?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:37 schreef bijdehand het volgende:
. Maar een homo die een man verkracht vind ik nog altijd erger dan een pedofiel die een kind verkracht.
Wat een bizarre ethische stelling ja.quote:
Het licht valt altijd op de extremen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Geen probleem met pedofielen die zich onthouden van seks natuurlijk. Maar een homo die een man verkracht vind ik nog altijd erger dan een pedofiel die een kind verkracht. En verliefdheid hoeft ook geen voorwaarde te zijn als je kijkt naar de verschillende zaken de laatste tijd.
Oh ik bedoelde minder ergquote:
Met het één verpest je een kinderleven en doe je tig keer zoveel schade als bij het verkrachten van een volwassene.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:43 schreef Smulbaard het volgende:
[..]
Wat een bizarre ethische stelling ja.
Ik zou niet weten wat ik er mee moet buiten dat het beide vreselijk is laat staan expliciet menen dat het één erger is dan het ander.
Had het al aangepast en daar heb je 100% gelijk.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Met het één verpest je een kinderleven en doe je tig keer zoveel schade als bij het verkrachten van een volwassene.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |