Dat is niet waarquote:Op donderdag 21 april 2011 20:39 schreef Vinamp het volgende:
Wat een enorme benen heeft Sharon, begrijp nu waarom ze altijd een handdoek om heeft bij het zwembad!
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ferdo? Focussen? Geen straf overigens, ze ziet er leuk uit vanavond
Nee, daar is hij te onzeker voor, beter toch? Zou jij je vol laten blaffen op TV alsof je een blonde Limburgse prostituee bent?quote:
Heb jij het nummer van de Wit toevallig?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Rond de 40 kan Laura nog wel gaan scoren. Wordt het echt rond de 50-50 dan ga ik meejanken met de frauderoepers!
Ach kroelen of de hele dag Gerard lopen fisten is mij één pot natquote:Op donderdag 21 april 2011 20:39 schreef beequeen het volgende:
Karim: ik ben hier niet gekomen om te kroelen.
Daagggg Laura Lui mokkelquote:Op donderdag 21 april 2011 20:40 schreef flugeltje het volgende:
Roep effe als het weer begint, ik kijk in de reclame effe naar The Passion om mee te kunnen praten morgen
Door de gleuf van de brievenbus naar buiten zal ook wel lukken.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:38 schreef Lavenderr het volgende:
Ze kunnen Laura nu wel meteen laten gaan, via de achterdeur. Zo obvious heb ik het nog niet eerder meegemaakt.
Info van thuis is zelfs een thema hè, deze show!quote:Op donderdag 21 april 2011 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
En als MamaJo zo in Portugal blijkt te zitten, of als Mo wéér info van thuis krijgt, wat doe je dan?
Hoe is die brief van Joanna dan binnengekomen?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:41 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Door de gleuf van de brievenbus naar buiten zal ook wel lukken.
Oh wacht, die heeft het Huis natuurlijk niet.
Wat jij wilt. Focus jij je maar op de actrice.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:41 schreef akveor het volgende:
Ach kroelen of de hele dag Gerard lopen fisten is mij één pot nat
Coos, kom er eens in!quote:Op donderdag 21 april 2011 20:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb jij het nummer van de Wit toevallig?
Met die onsmakelijke vingerneus.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:41 schreef Chuckster het volgende:
WTF is dit voor een autodrop reclame?
en dan uiteindelijk 51-49 voor mauwraquote:Op donderdag 21 april 2011 20:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Info van thuis is zelfs een thema hè, deze show!
Ik hóóp eigenlijk dat het 50-50 wordt, ergens in een tussenstand.
Maar ik denk het niet.
Ja maar als er drie familieleden iets mogen zeggen, dan toch niet wéér Jo en Mo?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Info van thuis is zelfs een thema hè, deze show!
Ik hóóp eigenlijk dat het 50-50 wordt, ergens in een tussenstand.
Maar ik denk het niet.
Postduif natuurlijk!quote:Op donderdag 21 april 2011 20:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoe is die brief van Joanna dan binnengekomen?
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:43 schreef ikke79 het volgende:
[..]
en dan uiteindelijk 51-49 voor mauwra
ik denk flipquote:Op donderdag 21 april 2011 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar als er drie familieleden iets mogen zeggen, dan toch niet wéér Jo en Mo?
Nu zijn Sharon en Gerard dan wel eens aan de beurt.
Istanbulquote:Op donderdag 21 april 2011 20:43 schreef Chuckster het volgende:
Had iemand Yo Mama al in de studio gespot? Nee he?
Joe...pie...quote:Op donderdag 21 april 2011 20:43 schreef sjampoeh het volgende:
morgen de volgende faalshow
mijn man kan alles
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Weg met die opgespoten barbie-wannabe!
Gerard ja, dan kunnen we allemaal weer gezelligquote:Op donderdag 21 april 2011 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar als er drie familieleden iets mogen zeggen, dan toch niet wéér Jo en Mo?
Nope , die zit in de geheime kamer.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:43 schreef Chuckster het volgende:
Had iemand Yo Mama al in de studio gespot? Nee he?
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:45 schreef akveor het volgende:
Ik mis deen
smileys... Fenneke
nog niet gesignaleerd?
wat zijn dat voor pillen eigenlijkquote:Op donderdag 21 april 2011 20:45 schreef akveor het volgende:
Ik mis deen
smileys... Fenneke
nog niet gesignaleerd?
Oeh ja...quote:Op donderdag 21 april 2011 20:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Gerard ja, dan kunnen we allemaal weer gezelligFenneke
posten.
Ergenis weg dus even niet nogquote:
Er is altijd nog X-Factor op vrijdagquote:Op donderdag 21 april 2011 20:43 schreef sjampoeh het volgende:
morgen de volgende faalshow
mijn man kan alles
Zou Gerard een traantje laten als hij Fenneke even mag spreken?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Gerard ja, dan kunnen we allemaal weer gezelligFenneke
posten.
Daar gaat het nog niet eens om, maar hij weet dat hij dan geen leven meer heeft in het huis, als hij de week erop al niet getoneelhaakt wordt, zoals Lauraquote:Op donderdag 21 april 2011 20:40 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Nee, daar is hij te onzeker voor, beter toch? Zou jij je vol laten blaffen op TV alsof je een blonde Limburgse prostituee bent?
Stel je niet zo aan joh. Het zal tijd worden dat hij iets van haar hoort.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:45 schreef akveor het volgende:
Ik mis deen
smileys... Fenneke
nog niet gesignaleerd?
Ze zullen wel weer een brievenbus zonder gleuf hebbenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:41 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Door de gleuf van de brievenbus naar buiten zal ook wel lukken.
Oh wacht, die heeft het Huis natuurlijk niet.
VInd het stiekum wel een slimme actiequote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:39 schreef beequeen het volgende:
Karim: ik ben hier niet gekomen om te kroelen.
Of V Iquote:Op donderdag 21 april 2011 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Er is altijd nog X-Factor op vrijdag
Ze hebben die vader van mo aardig geconfronteerd in de live, zou me verbazen als er geen goedmakertje komt.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Moet je APK effe bellen!quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou Gerard een traantje laten als hij Fenneke even mag spreken?
Ik denk het!
Die houdt zich groot tijdens, en doet daarná een traantje. De bikkel.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou Gerard een traantje laten als hij Fenneke even mag spreken?
Ik denk het!
Die vader zie je echt nooit meer op tv hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 20:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze hebben die vader van mo aardig geconfronteerd in de live, zou me verbazen als er geen goedmakertje komt.
Heel slim. En goed snel gerealiseerd.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:46 schreef Urb het volgende:
VInd het stiekum wel een slimme actie( ookal werk ik voor Etos
)
Die zie je bij daglicht niet eens meer op straat.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Die vader zie je echt nooit meer op tv hoor
Familie, hoeft de vader niet te zijn.... we zullen zienquote:Op donderdag 21 april 2011 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Die vader zie je echt nooit meer op tv hoor
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Die zie je bij daglicht niet eens meer op straat.
Jíj was toch van de Wit? Van de SP hè, niet de SOS.quote:
na 9 weken pff zou tijd wordenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik moet zeggen, deze compilatie is awesome
APK Behandeld de RLS sms/belfraude. Heeft samen met Jan de Wit het dossier.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Jíj was toch van de Wit? Van de SP hè, niet de SOS.
Ze hebben een goeie stagiere gevondenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik moet zeggen, deze compilatie is awesome
Werd tijdquote:Op donderdag 21 april 2011 20:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze hebben een goeie stagiere gevonden
En gister was het nog de meest slechte daily ooitquote:Op donderdag 21 april 2011 20:53 schreef SecretStoryWous het volgende:
John heeft net5 overgenomen en dat merk je meteen.
Tijd voorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |