Wellicht, ze worden behoorlijk gemindfucked dus zou me niks verbazen als hij zo denkt.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:19 schreef Greys het volgende:
Karim had idd wel wat meer ballen mogen tonen aan het einde.
Gewoon zeggen dat hij geen van twee koos, ook al had het zijn kluisinhoud gekost ofzo.
Maar misschien was hij bang dat dan Gerard weg moest oid?
Om die rarigheid van vorige keer?
Oh, Joanna is en blijft een snol hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:12 schreef Chuckster het volgende:
Alle anti-Jo Fokkers zijn in ene stil![]()
![]()
Kijk zo ken ik je weerquote:Op donderdag 21 april 2011 22:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oh, Joanna is en blijft een snol hoor.
idd: Sinterklaas komt helemaal uit SPANje om je door |Zwarte Piet in zijn zak mee te laten !quote:Op donderdag 21 april 2011 22:23 schreef Urb het volgende:
[..]
Wellicht, ze worden behoorlijk gemindfucked dus zou me niks verbazen als hij zo denkt.
Renate zat hem in ieder geval een behoorlijk schuldgevoel aan te praten met d'r " Ze zijn wel helemaal voor JOU naar POrtugal gevlogen hooooor"
Edoch een gewelidge actrice.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oh, Joanna is en blijft een snol hoor.
kunnen we ons volledig op die plastic rotkop richtenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:25 schreef Urb het volgende:
[..]
Edoch een gewelidge actrice.![]()
![]()
![]()
Ik ben blij dat we hier in ieder geval van het Laura-bashen af zijn
You're really kinda stupid and ugly too.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nog een liedje voor Jo, ter afsluiting.
Dat laatste was idd kutquote:Op donderdag 21 april 2011 22:23 schreef Urb het volgende:
[..]
Wellicht, ze worden behoorlijk gemindfucked dus zou me niks verbazen als hij zo denkt.
Renate zat hem in ieder geval een behoorlijk schuldgevoel aan te praten met d'r " Ze zijn wel helemaal voor JOU naar POrtugal gevlogen hooooor"
Serieus? Als ze die ja-knikker zo geholpen hebben dan is dat echt misselijkmakend.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat laatste was idd kut
En volgens mij wilde hij eerst Peggy kiezen, want hij was echt heel verbaasd toen Renate zei dat hij met Peggy maar één overeenkomst had met dat spelletje.
Maar dat moeten we maar eens terug kijken, want dat was toch helemaal niet zo?
Jij maakt je eigen (slechte) soapquote:Op donderdag 21 april 2011 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat laatste was idd kut
En volgens mij wilde hij eerst Peggy kiezen, want hij was echt heel verbaasd toen Renate zei dat hij met Peggy maar één overeenkomst had met dat spelletje.
Maar dat moeten we maar eens terug kijken, want dat was toch helemaal niet zo?
quote:
Blijkbaar heeft Net5 dankzij de aankoop van John MamaJo niet meer nodig, waardoor ze deze keer niet in de uitzending hoefde te komenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:49 schreef iBenny het volgende:
Zitten die 3 thuismensen van de bewoners nog in de kamer?
Dat zou toch ook komen deze uitzending?
De leugendetector zou ook nog komen, een week of drie geledenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:49 schreef iBenny het volgende:
Zitten die 3 thuismensen van de bewoners nog in de kamer?
Dat zou toch ook komen deze uitzending?
En zich dan afvragen waarom de cijfers zo laag zijnquote:Op donderdag 21 april 2011 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
De leugendetector zou ook nog komen, een week of drie geleden
Daar waren zelfs tv promo's van. Nooit geweest.
Ze weten niet hoe die aan moet.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
De leugendetector zou ook nog komen, een week of drie geleden
Daar waren zelfs tv promo's van. Nooit geweest.
DAT zou Baas zijn.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:16 schreef Greys het volgende:
Lees net in de COS dat karim de date alsnog geweigerd heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |