Istanbulquote:Op donderdag 21 april 2011 20:43 schreef Chuckster het volgende:
Had iemand Yo Mama al in de studio gespot? Nee he?
Joe...pie...quote:Op donderdag 21 april 2011 20:43 schreef sjampoeh het volgende:
morgen de volgende faalshow
mijn man kan alles
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Weg met die opgespoten barbie-wannabe!
Gerard ja, dan kunnen we allemaal weer gezelligquote:Op donderdag 21 april 2011 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar als er drie familieleden iets mogen zeggen, dan toch niet wéér Jo en Mo?
Nu zijn Sharon en Gerard dan wel eens aan de beurt.
Nope , die zit in de geheime kamer.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:43 schreef Chuckster het volgende:
Had iemand Yo Mama al in de studio gespot? Nee he?
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:45 schreef akveor het volgende:
Ik mis deen
smileys... Fenneke
nog niet gesignaleerd?
wat zijn dat voor pillen eigenlijkquote:Op donderdag 21 april 2011 20:45 schreef akveor het volgende:
Ik mis deen
smileys... Fenneke
nog niet gesignaleerd?
Oeh ja...quote:Op donderdag 21 april 2011 20:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Gerard ja, dan kunnen we allemaal weer gezelligFenneke
posten.
Ergenis weg dus even niet nogquote:
Er is altijd nog X-Factor op vrijdagquote:Op donderdag 21 april 2011 20:43 schreef sjampoeh het volgende:
morgen de volgende faalshow
mijn man kan alles
Zou Gerard een traantje laten als hij Fenneke even mag spreken?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Gerard ja, dan kunnen we allemaal weer gezelligFenneke
posten.
Daar gaat het nog niet eens om, maar hij weet dat hij dan geen leven meer heeft in het huis, als hij de week erop al niet getoneelhaakt wordt, zoals Lauraquote:Op donderdag 21 april 2011 20:40 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Nee, daar is hij te onzeker voor, beter toch? Zou jij je vol laten blaffen op TV alsof je een blonde Limburgse prostituee bent?
Stel je niet zo aan joh. Het zal tijd worden dat hij iets van haar hoort.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:45 schreef akveor het volgende:
Ik mis deen
smileys... Fenneke
nog niet gesignaleerd?
Ze zullen wel weer een brievenbus zonder gleuf hebbenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:41 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Door de gleuf van de brievenbus naar buiten zal ook wel lukken.
Oh wacht, die heeft het Huis natuurlijk niet.
VInd het stiekum wel een slimme actiequote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:39 schreef beequeen het volgende:
Karim: ik ben hier niet gekomen om te kroelen.
Of V Iquote:Op donderdag 21 april 2011 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Er is altijd nog X-Factor op vrijdag
Ze hebben die vader van mo aardig geconfronteerd in de live, zou me verbazen als er geen goedmakertje komt.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar als er drie familieleden iets mogen zeggen, dan toch niet wéér Jo en Mo?
Nu zijn Sharon en Gerard dan wel eens aan de beurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |