Ik had Gerard in mijn mandje geproptquote:
Oww, wacht er staan nu 4 mensen gepland, volgens dat lijstje, voor de finale...quote:Op donderdag 21 april 2011 20:30 schreef rico80 het volgende:
[..]
Daar denkt Guido anders over :p Die heeft een hele lijst met de volgorde van exits en tot nu toe klopt die.. Daarin zitten Gerard, Karim, Jo en Flip in de finale, met zn 4en dus.
ik ben een beetje bang dat het dit keer wishful thinking isquote:Op donderdag 21 april 2011 20:32 schreef mspoez het volgende:
Lau staat onderaan in de tussenstand, dus Dág Jo!
das toch al van het begin zo...quote:Op donderdag 21 april 2011 20:32 schreef Karina het volgende:
Waarom moet het allemaal zo kinderachtig.
Viespeuk!quote:
quote:
Omdat Lauw-ra zich ook thuis moet voelen, in elk geval voor die twee uur die ze er nog zit.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:32 schreef Karina het volgende:
Waarom moet het allemaal zo kinderachtig.
Mwa, da's speculatie, zelfs Guido zelf tweette vorige week tijdens de live nog iets in de trant van " Stem op Gerard, er gaan vanavond 2 mensen het huis uit!"quote:Op donderdag 21 april 2011 20:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Oww, wacht er staan nu 4 mensen gepland, volgens dat lijstje, voor de finale...
Erg geloofwaardig binnen een paar minuten.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:33 schreef afca_oc het volgende:
Nieuwe tussenstand na 5 minuten, 67-33
Daar is geen geld voor.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:34 schreef Karina het volgende:
Renate moet wel even haar uitgroei laten bijkleuren.
Ik zie de hond vanavond wel vertrekken...quote:Op donderdag 21 april 2011 20:34 schreef Urb het volgende:
[..]
Mwa, da's speculatie, zelfs Guido zelf tweette vorige week tijdens de live nog iets in de trant van " Stem op Gerard, er gaan vanavond 2 mensen het huis uit!"
Maar we zullen zien.
laura gaat nog heul heul hard stijgenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:34 schreef Gert het volgende:
Hoe spannend gaan ze deze percentages nog maken?
Het uur ervoor niet?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:33 schreef Albertino80 het volgende:
Ik hoop dat Bart na Secret Story besluit bakker te worden. Ik irriteer me al vanaf 20:31..
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:28 schreef rico80 het volgende:
[..]
Hij heeft eigenlijk altijd wel een mening, maar hij is een van de weinige mensen met engelengeduld die het echt totaal niet boeit of een ander een andere mening heeft. Energie in zulke discussies stoppen is zinloos, en daar heeft ie eigenlijk wel gelijk in.
Iedereen blij en iedereen zn eigen ding is het devies
Zo kun je het ook uitleggen jaquote:Op donderdag 21 april 2011 20:28 schreef rico80 het volgende:
[..]
Hij heeft eigenlijk altijd wel een mening, maar hij is een van de weinige mensen met engelengeduld die het echt totaal niet boeit of een ander een andere mening heeft. Energie in zulke discussies stoppen is zinloos, en daar heeft ie eigenlijk wel gelijk in.
Iedereen blij en iedereen zn eigen ding is het devies
heb de vorige tussenstand effe gemist, scheelt het veel met deze dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:34 schreef Urb het volgende:
[..]
erg geloofwaardig in een paar minuten.
inderdaadquote:Op donderdag 21 april 2011 20:34 schreef Urb het volgende:
[..]
erg geloofwaardig in een paar minuten.
heel veel sms-en Bolquote:Op donderdag 21 april 2011 20:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
laura gaat nog heul heul hard stijgen
64-36quote:Op donderdag 21 april 2011 20:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heb de vorige tussenstand effe gemist, scheelt het veel met deze dan?
Laura 2 procent minder geloof ikquote:Op donderdag 21 april 2011 20:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heb de vorige tussenstand effe gemist, scheelt het veel met deze dan?
als er maar 100 mensen gestemd hebben gaat het hardquote:Op donderdag 21 april 2011 20:34 schreef Urb het volgende:
[..]
Erg geloofwaardig binnen een paar minuten.
scherpquote:Op donderdag 21 april 2011 20:35 schreef Coos het volgende:
Ohhh het was een oproep voor een leuke date. Dus niet voor een leuke vrouw.
Nu snap ik het.
Hij vertoont typisch gedrag van een zwever :pquote:Op donderdag 21 april 2011 20:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[..]
Zo kun je het ook uitleggen ja
3 % dus, maar hoeveel stemmen zullen daar wel niet voor nodig zijn nadat de lijnen al sinds dinsdag open zijn.quote:
Zal wel een 52/48 gaan worden, anders stemt er niemand hequote:Op donderdag 21 april 2011 20:34 schreef Gert het volgende:
Hoe spannend gaan ze deze percentages nog maken?
En da's op zich ook wel logisch en cijfermatig prima mogelijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
laura gaat nog heul heul hard stijgen
Eigenlijk mogen ze allebei wel, maar helaas...quote:Op donderdag 21 april 2011 20:35 schreef ikke79 het volgende:
ik weet dat we genaaid worden maar toch zo ik bijna gaan stemmen.niet dat ik fan ben van mauw maar die arrogante rotkop mag nu toch eindelijk wel naar huis
Ferdo? Focussen? Geen straf overigens, ze ziet er leuk uit vanavondquote:Op donderdag 21 april 2011 20:33 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Omdat Lauw-ra zich ook thuis moet voelen, in elk geval voor die twee uur die ze er nog zit.
je had die rooie broek van z'n kont gerukt?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:37 schreef muzas het volgende:
Als ik een vrouw was he... had ik die karim helemaal sufgeneukt.
Ik denk niet dat het nog erg veel gaat verschillen.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:36 schreef Gert het volgende:
[..]
En da's op zich ook wel logisch en cijfermatig prima mogelijk.
WALCHELIJK!
Kan wel wat strakker uitgesneden.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ferdo? Focussen? Geen straf overigens, ze ziet er leuk uit vanavond
Het wachten is alleen op het moment dat Flipje die pruimen een keer op sap zet..quote:Op donderdag 21 april 2011 20:36 schreef flugeltje het volgende:
Van mij mag Jo ook wel blijven hoor, ik vind d'r de laatste week best te pruimen
Ja! Wat een prachtvent is hetquote:Op donderdag 21 april 2011 20:37 schreef just me het volgende:
[..]
je had die rooie broek van z'n kont gerukt?
Ik welquote:Op donderdag 21 april 2011 20:37 schreef just me het volgende:
[..]
je had die rooie broek van z'n kont gerukt?
ik zeker weten!!!quote:
Of haar de bons geven dat zou nog leuker zijn.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het wachten is alleen op het moment dat Flipje die pruimen een keer op sap zet..
Rond de 40 kan Laura nog wel gaan scoren. Wordt het echt rond de 50-50 dan ga ik meejanken met de frauderoepers!quote:Op donderdag 21 april 2011 20:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het nog erg veel gaat verschillen.
alhoewel... als schoonzoon...quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:39 schreef beequeen het volgende:
Karim: ik ben hier niet gekomen om te kroelen.
En als MamaJo zo in Portugal blijkt te zitten, of als Mo wéér info van thuis krijgt, wat doe je dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Rond de 40 kan Laura nog wel gaan scoren. Wordt het echt rond de 50-50 dan ga ik meejanken met de frauderoepers!
ja als hij eindelijk inziet wat voor eigenheimer het isquote:Op donderdag 21 april 2011 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Of haar de bons geven dat zou nog leuker zijn.
oja johquote:Op donderdag 21 april 2011 20:39 schreef Vinamp het volgende:
Wat een enorme benen heeft Sharon, begrijp nu waarom ze altijd een handdoek om heeft bij het zwembad!
Dat durft ie nooit..quote:Op donderdag 21 april 2011 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Of haar de bons geven dat zou nog leuker zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |