quote:Op donderdag 21 april 2011 20:27 schreef Greys het volgende:
Ik vind het zo'n raar idee dat Joanna gewoon jónger is dan die Peggy.
Terwijl ze er tien jaar ouder uit ziet
Het was ook Karim die Joanna aan het huilen kreeg door haar de waarheid te zeggen.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik ervan moet denken eerlijk gezegd, in z'n confrontaties met Servio kwam hij heel sterk over namelijk. Maar in de dagelijkse praktijk lijkt het wel een conflictvermijdend type te zijn....
Hij heeft eigenlijk altijd wel een mening, maar hij is een van de weinige mensen met engelengeduld die het echt totaal niet boeit of een ander een andere mening heeft. Energie in zulke discussies stoppen is zinloos, en daar heeft ie eigenlijk wel gelijk in.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.Ik heb Karim nog maar weinig kunnen betrappen op het hebben van een eigen mening.
1ste date hebben ze al gehad, dit wordt de 2equote:Op donderdag 21 april 2011 20:28 schreef Karina het volgende:
Een nachtje met hem delen zelfs. Seks na de eerste date dus, foei
Renate heeft een Bart kapselquote:Op donderdag 21 april 2011 20:28 schreef Uberchica het volgende:
WHOAAAAA, Renate heeft een vogelnestje!!
opgeteld tot 100 bedoel je ...quote:Op donderdag 21 april 2011 20:27 schreef Chuckster het volgende:
Ze hebben zowaar de percentages goed![]()
Zelfs als Joannaquote:Op donderdag 21 april 2011 20:26 schreef rico80 het volgende:
[..]
De meesten hebben het wel door maar beseffen dat er toch geen invloed uit te oefenen is of dat een mening er toe doet. Jo moet en zal in de finale zitten, das duidelijk.
Had ik nou toch maar een mailtje gestuurd!quote:Op donderdag 21 april 2011 20:28 schreef Karina het volgende:
Een nachtje met hem delen zelfs. Seks na de eerste date dus, foei
er kijkt toch geen hond naar de show vanavond..quote:Op donderdag 21 april 2011 20:29 schreef Ceetje.. het volgende:
zo, doe de exit maar meteen nu, we kunnen het maar gehad hebben
Ik ben het vaak niet met je eens valt me op...quote:Op donderdag 21 april 2011 20:28 schreef flugeltje het volgende:
Eerlijk is eerlijk, Renate ziet er goed uit vanavond
waar is die hond eigenlijk ?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:29 schreef Albertino80 het volgende:
[..]
er kijkt toch geen hond naar de show vanavond..
Humbugquote:Op donderdag 21 april 2011 20:27 schreef Greys het volgende:
Ik vind het zo'n raar idee dat Joanna gewoon jónger is dan die Peggy.
Terwijl ze er tien jaar ouder uit ziet
Denk niet dat zo handig is gezien de reactiesquote:Op donderdag 21 april 2011 20:27 schreef pullup het volgende:
Wat een verrassing weer, maak het welkomtopic voor Laura maar vast aan.
Daar denkt Guido anders over :p Die heeft een hele lijst met de volgorde van exits en tot nu toe klopt die.. Daarin zitten Gerard, Karim, Jo en Flip in de finale, met zn 4en dus.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Zelfs als Joannasympathisant zie ik haar de finale niet halen,
ook in een tuin van 2 bij 3?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:29 schreef Coos het volgende:
Eieren zoeken doen ze hier in het buurthuis ook voor de kinderen.
Mijn volwassen kinderen komen met pasen ook eieren zoeken hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 20:29 schreef Coos het volgende:
Eieren zoeken doen ze hier in het buurthuis ook voor de kinderen.
zei ze dat? wat een dom wicht ookquote:Op donderdag 21 april 2011 20:30 schreef akveor het volgende:
Laura: zelfs jij weet waar ze allemaal liggen... flikker....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |