Ze zat in de geheime kamer en moesten haar wakker maken om het huis in te gaan. Geer was zeer verbaasd hierover.quote:
Whaha hij bekt niet echt lekker zo nee.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:08 schreef Urb het volgende:
Aww TT past niet.
Moest zijn " Pekkie is een spekkie naar Karim's bekkie. "
Het is goedquote:Op donderdag 21 april 2011 20:08 schreef Urb het volgende:
Aww TT past niet.
Zeker familie van Laura.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zat in de geheime kamer en moesten haar wakker maken om het huis in te gaan. Geer as zeer verbaasd hierover.
Nu welquote:Op donderdag 21 april 2011 20:08 schreef Urb het volgende:
Aww TT past niet.
Yayquote:
Da's Cos regelquote:Op donderdag 21 april 2011 20:09 schreef waxmask het volgende:
Awww ik had lapo :/ en een Dikke vette trol TT ....
quote:
Wat voor een bedoel je?quote:
dat idee had ik ookquote:Op donderdag 21 april 2011 20:12 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij was Bianca zo stoned als een garnaal.
Ik denk dat ze écht zo vervelend en verveeld isquote:Op donderdag 21 april 2011 20:12 schreef beequeen het volgende:
Maar echt..quote:Op donderdag 21 april 2011 20:12 schreef beequeen het volgende:
Special Browniesquote:Op donderdag 21 april 2011 20:12 schreef beequeen het volgende:
Hallo Jumbo, daar krijg ik wurg neigingen vanquote:
En dan die rrrrrrquote:Op donderdag 21 april 2011 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ze écht zo vervelend en verveeld is
Meer een type voor de Prozac.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:12 schreef beequeen het volgende:
Bedoel je niet "die ingeschreven staan bij een castingbureau"quote:Op donderdag 21 april 2011 20:13 schreef Karina het volgende:
Zijn er nog Fok! dames die zich hadden opgegeven voor een date?
Ik heb het filmpje gezien, maar dat wijf spoort niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:12 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ze écht zo vervelend en verveeld is
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:13 schreef sjampoeh het volgende:
je zag familie in een intro ; mamajo, fennekezussen Karim en papamo ?
Kan allebei tochquote:Op donderdag 21 april 2011 20:13 schreef Albertino80 het volgende:
[..]
Bedoel je niet "die ingeschreven staan bij een castingbureau"
MamaJo is in Istanbul voor werkquote:Op donderdag 21 april 2011 20:13 schreef Chuckster het volgende:
3 familie leden in de Geheime Kamert? Dit zal wel weer iets voor Jo worden
Ik had toch niet de indruk dat ze een hekel aan hun broer haddenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:13 schreef afca_oc het volgende:
Wat moeten die zussen wel niet hebben gedacht toen ze Bianca uitkozen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |