Ze zat in de geheime kamer en moesten haar wakker maken om het huis in te gaan. Geer was zeer verbaasd hierover.quote:
Whaha hij bekt niet echt lekker zo nee.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:08 schreef Urb het volgende:
Aww TT past niet.
Moest zijn " Pekkie is een spekkie naar Karim's bekkie. "
Het is goedquote:Op donderdag 21 april 2011 20:08 schreef Urb het volgende:
Aww TT past niet.
Zeker familie van Laura.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zat in de geheime kamer en moesten haar wakker maken om het huis in te gaan. Geer as zeer verbaasd hierover.
Nu welquote:Op donderdag 21 april 2011 20:08 schreef Urb het volgende:
Aww TT past niet.
Yayquote:
Da's Cos regelquote:Op donderdag 21 april 2011 20:09 schreef waxmask het volgende:
Awww ik had lapo :/ en een Dikke vette trol TT ....
quote:
Wat voor een bedoel je?quote:
dat idee had ik ookquote:Op donderdag 21 april 2011 20:12 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij was Bianca zo stoned als een garnaal.
Ik denk dat ze écht zo vervelend en verveeld isquote:Op donderdag 21 april 2011 20:12 schreef beequeen het volgende:
Maar echt..quote:Op donderdag 21 april 2011 20:12 schreef beequeen het volgende:
Special Browniesquote:Op donderdag 21 april 2011 20:12 schreef beequeen het volgende:
Hallo Jumbo, daar krijg ik wurg neigingen vanquote:
En dan die rrrrrrquote:Op donderdag 21 april 2011 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ze écht zo vervelend en verveeld is
Meer een type voor de Prozac.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:12 schreef beequeen het volgende:
Bedoel je niet "die ingeschreven staan bij een castingbureau"quote:Op donderdag 21 april 2011 20:13 schreef Karina het volgende:
Zijn er nog Fok! dames die zich hadden opgegeven voor een date?
Ik heb het filmpje gezien, maar dat wijf spoort niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:12 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ze écht zo vervelend en verveeld is
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:13 schreef sjampoeh het volgende:
je zag familie in een intro ; mamajo, fennekezussen Karim en papamo ?
Kan allebei tochquote:Op donderdag 21 april 2011 20:13 schreef Albertino80 het volgende:
[..]
Bedoel je niet "die ingeschreven staan bij een castingbureau"
MamaJo is in Istanbul voor werkquote:Op donderdag 21 april 2011 20:13 schreef Chuckster het volgende:
3 familie leden in de Geheime Kamert? Dit zal wel weer iets voor Jo worden
Ik had toch niet de indruk dat ze een hekel aan hun broer haddenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:13 schreef afca_oc het volgende:
Wat moeten die zussen wel niet hebben gedacht toen ze Bianca uitkozen
Ik vind Karim wel leuk maar neequote:Op donderdag 21 april 2011 20:13 schreef Karina het volgende:
Als het goed is is MamaJo in Istanbul voor werk.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Leuk
Jo mag vanavond haar moeder zien!!!!!![]()
En ze zegt: welkomquote:Op donderdag 21 april 2011 20:14 schreef Chuckster het volgende:
Peggy staat zowaar op tijdens Karim zijn aantocht
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Leuk
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:14 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Als het goed is is MamaJo in Istanbul voor werk. Om fake merk-kleding in te slaan voor de klere-winkel.
Eng.. Ze zei eng!!quote:Op donderdag 21 april 2011 20:15 schreef sjampoeh het volgende:
ik geef maar 1 kus
dit is wel spannend voorrr mij hoorrrr
Dat heeft ze misschien gewoon gelogen dusquote:Op donderdag 21 april 2011 20:14 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Als het goed is is MamaJo in Istanbul voor werk.
ja vind je het gekquote:Op donderdag 21 april 2011 20:15 schreef Lavenderr het volgende:
Gerard ergert zich zichtbaar aan Bianca
Is ze 't huis al uit dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:16 schreef Chuckster het volgende:
Wie maakt het "Verwelkom Bianca hier op FOK!" topic?
Ajb niet zeg. Maar ik ben bang dat MamaDjoon het huis gaat betreden..quote:Op donderdag 21 april 2011 20:15 schreef Greys het volgende:
Toch niet wéér thuiscontact voor Mo of Jo?![]()
Joannaquote:Op donderdag 21 april 2011 20:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Leuk
De familie Verwijen liegt niet!quote:Op donderdag 21 april 2011 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heeft ze misschien gewoon gelogen dus
Als dat zo is dan zegt dat alweer genoeg over wie er naar huis gaat.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ajb niet zeg. Maar ik ben bang dat MamaDjoon het huis gaat betreden..
dan kan ze Laura over zich krijgen op ontdekkingstocht !quote:Op donderdag 21 april 2011 20:17 schreef Albertino80 het volgende:
Die Bianca heeft iets lesbionisch over zich..
Geard voelt zich overal bovenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:15 schreef Lavenderr het volgende:
Gerard ergert zich zichtbaar aan Bianca
Meer iets stinkkutterigs...mannen weten wel wat ik bedoel...quote:Op donderdag 21 april 2011 20:17 schreef Albertino80 het volgende:
Dat verwacht ik eerder van Nowliversquote:Op donderdag 21 april 2011 20:13 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:18 schreef Hendrik83 het volgende:
En hoe is het beeld op http://live.nedshare.nl?
Eén pot nat.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Meer iets stinkkutterigs...mannen weten wel wat ik bedoel...
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:18 schreef afca_oc het volgende:
FKJ_tje Fenneke
Liveshow SST benieuwd naar de show vanavond! #sstnl mag ik wat zeggen tegen mijn vent? Zou leuk zijn...
Fenneke dus niet in Portugal.. of ze liegt
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:13 schreef Urb het volgende:
Ah Nee, MamaJo in de geheime kamer, het zal toch niet...?![]()
Ze moet wel. Geen vent kruipt daarop.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:17 schreef Albertino80 het volgende:
Fenneke is er niet en de pa van Mo vast ook niet, Mama Jo zit daar nu al, vandaar haar smoes van die reis van d'rquote:
Was in de aanbieding.quote:
Nog steeds een trol met vloekend lelijke oorbellen...accentje is wel lief...quote:Op donderdag 21 april 2011 20:19 schreef Grunge. het volgende:
Peggy is wel echt een verademing naast Bianca, zeg.
Wel als je iets met kleuren 'hebt'.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:19 schreef Karina het volgende:
Leuke vragen Karim, wat is je lievelingskleur
Of ze flikkeren toch wel Jo's broertje Ian dat huis in, kan ie mooi bbij die hond in de bench slapen. Dan is die hopelijk ook meteen stil snachts.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:19 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Fenneke is er niet en de pa van Mo vast ook niet, Mama Jo zit daar nu al, vandaar haar smoes van die reis van d'r
Zo ongeveer óveral, tegenwoordigquote:Op donderdag 21 april 2011 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil ook die oorbel, waar kan ik die kopen
Is dat niet zo een GTST oorbel? Tenminste die had mijn nichtje, zoiets.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoop dat Dennis er zit, week van de verbroederingquote:Op donderdag 21 april 2011 20:20 schreef Urb het volgende:
[..]
Of ze flikkeren toch wel Jo's broertje Ian dat huis in, kan ie mooi bbij die hond in de bench slapen. Dan is die hopelijk ook meteen stil snachts.![]()
![]()
Nou zo erg is het toch niet. Dat je rete nerveus bent vergeet iedereen maar even. Maar ja Peggy is leukerquote:Op donderdag 21 april 2011 20:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Ze moet wel. Geen vent kruipt daarop.
Ze zegt toch helemaal niets behalve dat ze benieuwd is naar de SST liveshow. Zelfs in Portugal hebben ze twitter.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:18 schreef afca_oc het volgende:
FKJ_tje Fenneke
Liveshow SST benieuwd naar de show vanavond! #sstnl mag ik wat zeggen tegen mijn vent? Zou leuk zijn...
En dan kan het ook niks zijn natuurlijk..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Nou ja, altijd douchen met je zwembroek aan...quote:Op donderdag 21 april 2011 20:20 schreef Albertino80 het volgende:
Ik denk echt dat Karim een vieze piemel heeft. Just sayin..
hoeft geen liegen te zijn. Ze zegt niet dat ze bij de liveshow aanwezig is....quote:Op donderdag 21 april 2011 20:18 schreef afca_oc het volgende:
FKJ_tje Fenneke
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En dan kan het ook niks zijn natuurlijk..Ik dacht al dat het aan mij lagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
Ja klopt, roze kleding/accessoires bij rood haarquote:Op donderdag 21 april 2011 20:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nog steeds een trol met vloekend lelijke oorbellen...accentje is wel lief...
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:22 schreef Chuckster het volgende:
Bianca is een zeug, Peggy is een sletje
Misschien samen een leuk setje..quote:Op donderdag 21 april 2011 20:22 schreef Chuckster het volgende:
Bianca is een zeug, Peggy is een sletje
[..]
En dan kan het ook niks zijn natuurlijk..Geer lijkt dit spekkie ook wel goed te keuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
googlen op GTSTquote:Op donderdag 21 april 2011 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat niet zo een GTST oorbel? Tenminste die had mijn nichtje, zoiets.
Zeikwijfquote:Op donderdag 21 april 2011 20:22 schreef Albertino80 het volgende:
Paarse lippenstift? Serieus. No no no woman!
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Mo is weer helemaal op de sex-toer
Ja, wie niet!quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:22 schreef Greys het volgende:
Mo die een waardeoordeel hecht aan of je meteen met iemand in bed duikt![]()
Moet zij vooral vragen ja.
[..]
En dan kan het ook niks zijn natuurlijk..O maar ik had al aangegeven dat ik het ook niets vond hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had het over Gerard, niet over dat mens. Ik vermoed namelijk dat Karim heel veel waarde hecht aan de mening van Gerard in deze...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:23 schreef bollokus het volgende:
jo, bel me maar na het programma voor de borsten
Die wil tieten voor de inkoopprijsquote:
Dat is ook niet echt iets waar Karim op valt volgens mij, van die plastic tietenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:23 schreef waxmask het volgende:
Ze gaat voor fakeboobs...da's al een afknapper voor mij...
http://www.kuisemeisjes.nl/index.php heeft ze. Maar dan heb je er dus echt één, hč...?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind haar accent zo irritant.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:24 schreef just me het volgende:
Dat lachje van Monique, ik heb een collega die ook zo lacht... blij dat ik nu 14 dagen vakantie heb
Zo ging aafke ook praktisch via de achterdeur naar buitenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:24 schreef Chuckster het volgende:
Mo is irritant aanwezig in deze show
Gelukkig weinig shots van Lau
Liever dat gelach dan dat gejank.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:24 schreef just me het volgende:
Dat lachje van Monique, ik heb een collega die ook zo lacht... blij dat ik nu 14 dagen vakantie heb
Dat zei ze op zich niet letterlijk, maar iddquote:Op donderdag 21 april 2011 20:23 schreef waxmask het volgende:
Ze gaat voor fakeboobs...da's al een afknapper voor mij...
Ongetwijfeld.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
O maar ik had al aangegeven dat ik het ook niets vond hoorIk had het over Gerard, niet over dat mens. Ik vermoed namelijk dat Karim heel veel waarde hecht aan de mening van Gerard in deze...
Ik had dat lachje bijna overgenomen.. Dus ik kijk niet zoveel meer..quote:Op donderdag 21 april 2011 20:24 schreef just me het volgende:
Jammer dat de rest hier op Fok dat niet door heeft en blind is door hun anti-Jo woedequote:Op donderdag 21 april 2011 20:25 schreef rico80 het volgende:
[..]
Zo ging aafke ook praktisch via de achterdeur naar buiten
ja dat is de bedoelingquote:Op donderdag 21 april 2011 20:24 schreef Grunge. het volgende:
[..]
http://www.kuisemeisjes.nl/index.php heeft ze. Maar dan heb je er dus echt één, hč...?
Dat is ook weer waar, laat ze dan lachen zonder geluid!!quote:Op donderdag 21 april 2011 20:25 schreef Albertino80 het volgende:
[..]
Liever dat gelach dan dat gejank.
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:25 schreef akveor het volgende:
Laura wil als eerste deze dag terugkijken... tja als je de hele dag lig te pitten dan mis je van alles.
Of gewoon verkassen naar afrikaquote:Op donderdag 21 april 2011 20:26 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar, laat ze dan lachen zonder geluid!!
... als je Jo d'r moeder in het productieteam ziet zitten als je er uit gaatquote:Op donderdag 21 april 2011 20:26 schreef Urb het volgende:
Ja Laura, er klopt iets niet met Joanna, maar daar kom je idd morgen wel achter.
Ik weet nog niet wat ik ervan moet denken eerlijk gezegd, in z'n confrontaties met Servio kwam hij heel sterk over namelijk. Maar in de dagelijkse praktijk lijkt het wel een conflictvermijdend type te zijn....quote:Op donderdag 21 april 2011 20:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.Ik heb Karim nog maar weinig kunnen betrappen op het hebben van een eigen mening.
De meesten hebben het wel door maar beseffen dat er toch geen invloed uit te oefenen is of dat een mening er toe doet. Jo moet en zal in de finale zitten, das duidelijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:25 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Jammer dat de rest hier op Fok dat niet door heeft en blind is door hun anti-Jo woede
't Is maar een peiling van SecretStory zelf, dus dat zegt helemaal niks.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:27 schreef Greys het volgende:
Ik vind het zo'n raar idee dat Joanna gewoon jónger is dan die Peggy.
Terwijl ze er tien jaar ouder uit ziet
Het was ook Karim die Joanna aan het huilen kreeg door haar de waarheid te zeggen.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik ervan moet denken eerlijk gezegd, in z'n confrontaties met Servio kwam hij heel sterk over namelijk. Maar in de dagelijkse praktijk lijkt het wel een conflictvermijdend type te zijn....
Hij heeft eigenlijk altijd wel een mening, maar hij is een van de weinige mensen met engelengeduld die het echt totaal niet boeit of een ander een andere mening heeft. Energie in zulke discussies stoppen is zinloos, en daar heeft ie eigenlijk wel gelijk in.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.Ik heb Karim nog maar weinig kunnen betrappen op het hebben van een eigen mening.
1ste date hebben ze al gehad, dit wordt de 2equote:Op donderdag 21 april 2011 20:28 schreef Karina het volgende:
Een nachtje met hem delen zelfs. Seks na de eerste date dus, foei
Renate heeft een Bart kapselquote:Op donderdag 21 april 2011 20:28 schreef Uberchica het volgende:
WHOAAAAA, Renate heeft een vogelnestje!!
opgeteld tot 100 bedoel je ...quote:Op donderdag 21 april 2011 20:27 schreef Chuckster het volgende:
Ze hebben zowaar de percentages goed![]()
Zelfs als Joannaquote:Op donderdag 21 april 2011 20:26 schreef rico80 het volgende:
[..]
De meesten hebben het wel door maar beseffen dat er toch geen invloed uit te oefenen is of dat een mening er toe doet. Jo moet en zal in de finale zitten, das duidelijk.
Had ik nou toch maar een mailtje gestuurd!quote:Op donderdag 21 april 2011 20:28 schreef Karina het volgende:
Een nachtje met hem delen zelfs. Seks na de eerste date dus, foei
er kijkt toch geen hond naar de show vanavond..quote:Op donderdag 21 april 2011 20:29 schreef Ceetje.. het volgende:
zo, doe de exit maar meteen nu, we kunnen het maar gehad hebben
Ik ben het vaak niet met je eens valt me op...quote:Op donderdag 21 april 2011 20:28 schreef flugeltje het volgende:
Eerlijk is eerlijk, Renate ziet er goed uit vanavond
waar is die hond eigenlijk ?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:29 schreef Albertino80 het volgende:
[..]
er kijkt toch geen hond naar de show vanavond..
Humbugquote:Op donderdag 21 april 2011 20:27 schreef Greys het volgende:
Ik vind het zo'n raar idee dat Joanna gewoon jónger is dan die Peggy.
Terwijl ze er tien jaar ouder uit ziet
Denk niet dat zo handig is gezien de reactiesquote:Op donderdag 21 april 2011 20:27 schreef pullup het volgende:
Wat een verrassing weer, maak het welkomtopic voor Laura maar vast aan.
Daar denkt Guido anders over :p Die heeft een hele lijst met de volgorde van exits en tot nu toe klopt die.. Daarin zitten Gerard, Karim, Jo en Flip in de finale, met zn 4en dus.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Zelfs als Joannasympathisant zie ik haar de finale niet halen,
ook in een tuin van 2 bij 3?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:29 schreef Coos het volgende:
Eieren zoeken doen ze hier in het buurthuis ook voor de kinderen.
Mijn volwassen kinderen komen met pasen ook eieren zoeken hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 20:29 schreef Coos het volgende:
Eieren zoeken doen ze hier in het buurthuis ook voor de kinderen.
zei ze dat? wat een dom wicht ookquote:Op donderdag 21 april 2011 20:30 schreef akveor het volgende:
Laura: zelfs jij weet waar ze allemaal liggen... flikker....
Ik denk ook, net als Guido's voorspelling dat ze er vlak voor de finale uitgaat want samen met FLip in de finale dan moeten ze stemmen delen.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Zelfs als Joannasympathisant zie ik haar de finale niet halen,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |