En denk dat vandaag wellicht nog mee zal vallen ja maar morgen *bam * aangezien vrijdagen zowieso al crap zijn.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
De kijkcijfers waren gister dramatisch, 145k. Op naar 't laagterecord vandaag, misschien valt 't mee gezien er een live-show na komt.
ik vrees het ookquote:Op donderdag 21 april 2011 19:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
En 't een halve feestdag is, en prachtig weer, en veel mensen op vakantie gaan, en de liveshow vandaag natuurlijk tegen gaat vallen.
Dat wordt < 100k morgen.
halve feestdag?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
En 't een halve feestdag is, en prachtig weer, en veel mensen op vakantie gaan, en de liveshow vandaag natuurlijk tegen gaat vallen.
Dat wordt < 100k morgen.
Laten we het hopen, maar vrees met grote vrezequote:Op donderdag 21 april 2011 19:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
De kijkcijfers waren gister dramatisch, 145k. Op naar 't laagterecord vandaag, misschien valt 't mee gezien er een live-show na komt.
Goede Vrijdagquote:
Nee het ging over morgenquote:
Daar ging het ook over, ik had het verkeerd gelezen.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow
Effe googlen
[..]
Nee dat is morgen
als jij het zegt dan zal het wel zo zijnquote:Op donderdag 21 april 2011 19:25 schreef charmed_angel het volgende:
Ooooooooooooow nu weet ik het weer
Op Witte Donderdag wordt het Laatste Avondmaal van Jezus en zijn apostelen herdacht.
Genialex al gespot?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:24 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ik ga naar jullie zwaaien vanuit de studio
Wij hebben dat nog allemaal gehad bij katechese..quote:Op donderdag 21 april 2011 19:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
als jij het zegt dan zal het wel zo zijn
ik ook, maar ik vergeet snel..........quote:Op donderdag 21 april 2011 19:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wij hebben dat nog allemaal gehad bij katechese..
Ik zeg niksquote:Op donderdag 21 april 2011 19:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
als jij het zegt dan zal het wel zo zijn
ken je klassiekenquote:Op donderdag 21 april 2011 19:25 schreef charmed_angel het volgende:
Ooooooooooooow nu weet ik het weer
Op Witte Donderdag wordt het Laatste Avondmaal van Jezus en zijn apostelen herdacht.
145kquote:Op donderdag 21 april 2011 19:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Psssssssssstja en daarom schakelde ik te laat inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:33 schreef Pearlbitch het volgende:
PsssssssssstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:31 schreef sjampoeh het volgende:
[..]Wit blauw roze horizontaal gestreept
hoe zie je eruit dan ?
Ik ook alquote:Op donderdag 21 april 2011 19:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en daarom schakelde ik te laat in
quote:
Of iedereen zapt naar Nederland 3, dat spektakel in Gouda..quote:Op donderdag 21 april 2011 19:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en daarom schakelde ik te laat in
Volgens mij hebben ze gewoon Liesbeth en Alsido van Vlemmix overgenomen, vandaar al die balls upsquote:Op donderdag 21 april 2011 19:32 schreef Copycat het volgende:
De tekst in de leader is ook zwaar achterhaald. Daarin draait alles nog om de geheimen.
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Of iedereen zapt naar Nederland 3, dat spektakel in Gouda..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |