En denk dat vandaag wellicht nog mee zal vallen ja maar morgen *bam * aangezien vrijdagen zowieso al crap zijn.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
De kijkcijfers waren gister dramatisch, 145k. Op naar 't laagterecord vandaag, misschien valt 't mee gezien er een live-show na komt.
ik vrees het ookquote:Op donderdag 21 april 2011 19:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
En 't een halve feestdag is, en prachtig weer, en veel mensen op vakantie gaan, en de liveshow vandaag natuurlijk tegen gaat vallen.
Dat wordt < 100k morgen.
halve feestdag?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
En 't een halve feestdag is, en prachtig weer, en veel mensen op vakantie gaan, en de liveshow vandaag natuurlijk tegen gaat vallen.
Dat wordt < 100k morgen.
Laten we het hopen, maar vrees met grote vrezequote:Op donderdag 21 april 2011 19:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
De kijkcijfers waren gister dramatisch, 145k. Op naar 't laagterecord vandaag, misschien valt 't mee gezien er een live-show na komt.
Goede Vrijdagquote:
Nee het ging over morgenquote:
Daar ging het ook over, ik had het verkeerd gelezen.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow
Effe googlen
[..]
Nee dat is morgen
als jij het zegt dan zal het wel zo zijnquote:Op donderdag 21 april 2011 19:25 schreef charmed_angel het volgende:
Ooooooooooooow nu weet ik het weer
Op Witte Donderdag wordt het Laatste Avondmaal van Jezus en zijn apostelen herdacht.
Genialex al gespot?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:24 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ik ga naar jullie zwaaien vanuit de studio
Wij hebben dat nog allemaal gehad bij katechese..quote:Op donderdag 21 april 2011 19:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
als jij het zegt dan zal het wel zo zijn
ik ook, maar ik vergeet snel..........quote:Op donderdag 21 april 2011 19:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wij hebben dat nog allemaal gehad bij katechese..
Ik zeg niksquote:Op donderdag 21 april 2011 19:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
als jij het zegt dan zal het wel zo zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |