En denk dat vandaag wellicht nog mee zal vallen ja maar morgen *bam * aangezien vrijdagen zowieso al crap zijn.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
De kijkcijfers waren gister dramatisch, 145k. Op naar 't laagterecord vandaag, misschien valt 't mee gezien er een live-show na komt.
ik vrees het ookquote:Op donderdag 21 april 2011 19:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
En 't een halve feestdag is, en prachtig weer, en veel mensen op vakantie gaan, en de liveshow vandaag natuurlijk tegen gaat vallen.
Dat wordt < 100k morgen.
halve feestdag?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
En 't een halve feestdag is, en prachtig weer, en veel mensen op vakantie gaan, en de liveshow vandaag natuurlijk tegen gaat vallen.
Dat wordt < 100k morgen.
Laten we het hopen, maar vrees met grote vrezequote:Op donderdag 21 april 2011 19:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
De kijkcijfers waren gister dramatisch, 145k. Op naar 't laagterecord vandaag, misschien valt 't mee gezien er een live-show na komt.
Goede Vrijdagquote:
Nee het ging over morgenquote:
Daar ging het ook over, ik had het verkeerd gelezen.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow
Effe googlen
[..]
Nee dat is morgen
als jij het zegt dan zal het wel zo zijnquote:Op donderdag 21 april 2011 19:25 schreef charmed_angel het volgende:
Ooooooooooooow nu weet ik het weer
Op Witte Donderdag wordt het Laatste Avondmaal van Jezus en zijn apostelen herdacht.
Genialex al gespot?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:24 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ik ga naar jullie zwaaien vanuit de studio
Wij hebben dat nog allemaal gehad bij katechese..quote:Op donderdag 21 april 2011 19:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
als jij het zegt dan zal het wel zo zijn
ik ook, maar ik vergeet snel..........quote:Op donderdag 21 april 2011 19:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wij hebben dat nog allemaal gehad bij katechese..
Ik zeg niksquote:Op donderdag 21 april 2011 19:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
als jij het zegt dan zal het wel zo zijn
ken je klassiekenquote:Op donderdag 21 april 2011 19:25 schreef charmed_angel het volgende:
Ooooooooooooow nu weet ik het weer
Op Witte Donderdag wordt het Laatste Avondmaal van Jezus en zijn apostelen herdacht.
145kquote:Op donderdag 21 april 2011 19:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Psssssssssstja en daarom schakelde ik te laat inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:33 schreef Pearlbitch het volgende:
PsssssssssstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:31 schreef sjampoeh het volgende:
[..]Wit blauw roze horizontaal gestreept
hoe zie je eruit dan ?
Ik ook alquote:Op donderdag 21 april 2011 19:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en daarom schakelde ik te laat in
quote:
Of iedereen zapt naar Nederland 3, dat spektakel in Gouda..quote:Op donderdag 21 april 2011 19:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en daarom schakelde ik te laat in
Volgens mij hebben ze gewoon Liesbeth en Alsido van Vlemmix overgenomen, vandaar al die balls upsquote:Op donderdag 21 april 2011 19:32 schreef Copycat het volgende:
De tekst in de leader is ook zwaar achterhaald. Daarin draait alles nog om de geheimen.
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Of iedereen zapt naar Nederland 3, dat spektakel in Gouda..
Ze kon hem ook shredden en zo de aandacht missenquote:Op donderdag 21 april 2011 19:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat een stijl en klassa van joanna om dat zo op tv te bespreken
De opbouw slaat ook nergens op. Zo'n uitzending moet toch toewerken naar een hoogtepunt? Er zit totaal geen spanningsboog in.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:36 schreef Copycat het volgende:
Ik kan maar niet uit over die totale non-items als leading materiaal. Dat zegt veel, zo niet alles.
erger ik me ook dood aanquote:Op donderdag 21 april 2011 19:36 schreef Copycat het volgende:
Ik kan maar niet uit over die totale non-items als leading materiaal. Dat zegt veel, zo niet alles.
There you've made a point..quote:Op donderdag 21 april 2011 19:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze kon hem ook shredden en zo de aandacht missen
Tsja, MamaDjoon had meer drama verwacht.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:37 schreef sjampoeh het volgende:
lau zou ook niet zeggen,blij dat ik naar falex mag
ik mis die foto van die chick die de handstand doetquote:Op donderdag 21 april 2011 19:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
There you've made a point..
ATTENTIONWHORE ALL-OVER
Dit is kennelijk wel de weg die ze willen proberen en daar zijn dan de meeste geheimen kennelijk voor doorheen gejaagdquote:Op donderdag 21 april 2011 19:36 schreef Copycat het volgende:
Dat zou wel erg bot zijn en dan vliegen de topic's om je oren. Fuck dat zou best wel leuk zijnquote:Op donderdag 21 april 2011 19:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze kon hem ook shredden en zo de aandacht missen
Wat zijn ze lief hè..quote:
Doen ze toch welquote:Op donderdag 21 april 2011 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zou wel erg bot zijn en dan vliegen de topic's om je oren. Fuck dat zou best wel leuk zijn
dat is toch altijd zo ?!?quote:
Ja, de love stories doen het goed bij de meisjes op Hyves, Facebook en Twitter.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:38 schreef PC eend het volgende:
Dit is kennelijk wel de weg die ze willen proberen en daar zijn dan de meeste geheimen kennelijk voor doorheen gejaagd
Ik zou willen dat wij ze voor die bos-prijs konden afzettenquote:
Speciaal voor jou!quote:Op donderdag 21 april 2011 19:38 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik mis die foto van die chick die de handstand doet
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:41 schreef henkvandetillaart het volgende:
Mijn batterij is bijna op dus vanavond een verslag vanuit de studio
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:41 schreef Soury het volgende:
Vandaag baalde Jo van die bloemen, omdat ze het als afscheid kado zag !!
Laten we het hopenquote:Op donderdag 21 april 2011 19:41 schreef Soury het volgende:
Ze had het gister ook alweer over die foto van d'r bulletje, die had ze toch liever gehad.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:41 schreef Soury het volgende:
Met Laura. Kan 90% van het personeel alvast weg.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:42 schreef IGotNoName het volgende:
Waar gaan ze de uitzending me vullen als Jo vanavond weg gaat....
Was ook zo ontzettend stom van Karim om het te zeggenquote:Op donderdag 21 april 2011 19:42 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze had het gister ook alweer over die foto van d'r bulletje, die had ze toch liever gehad.![]()
Ach, het staat wel weer leuk op haar CVquote:
Dit heb ik helaas gezien. Oh dat ze weg moet. Ik moet eerlijk zeggen liever niet.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Monique: "In m'n mond kun je ook wat doen. In m'n bloesje, tussen m'n borsten!"
In de uitzendingquote:Op donderdag 21 april 2011 19:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Intussen zijn de vertrouwde streamlocks ook weer terug
Dat is dan wel weer grappig.quote:
En dan keihard NJAH zeggen !!!quote:Op donderdag 21 april 2011 19:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Monique: "In m'n mond kun je ook wat doen. In m'n bloesje, tussen m'n borsten!"
Met een verkapte streamlock, ze willen het live gedeelte exclusief bewaren voor de live-showquote:
Of op de Zalando camping zitten.quote:
neem en danquote:Op donderdag 21 april 2011 19:46 schreef PatriQue89 het volgende:
ik neem een rose'tje .. misschien vind ik het programma dan leuk!
quote:
troostige gedachtequote:Op donderdag 21 april 2011 19:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kunt overal wel MIS voor zetten, klopt altijd.
Ik ookquote:Op donderdag 21 april 2011 19:50 schreef sjampoeh het volgende:
ik hoop dat fenneke in portugal isen dat geer haar even mag zien
Jaaaa!quote:Op donderdag 21 april 2011 19:50 schreef sjampoeh het volgende:
Is dat zeker dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:50 schreef sjampoeh het volgende:
Het begint bijna op te vallen hequote:Op donderdag 21 april 2011 19:52 schreef Coos het volgende:
Volgens mij negeren ze Lau de hele uitzending.![]()
Nu even omdat Jo er ook zit maar de missie is voor Jo.
Niet zo moeilijk te negeren hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 19:52 schreef Coos het volgende:
Volgens mij negeren ze Lau de hele uitzending.![]()
Nu even omdat Jo er ook zit maar de missie is voor Jo.
Ja Sharon! D'r paard in het Labyrinth.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is dat zeker dan?
Ik gok op monique en/of sharon
I second that.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:54 schreef Greys het volgende:
Ik gun Geer ook een kort weerzien met Fenneke
Meerdere cursussen.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:54 schreef pullup het volgende:
Heeft ze hier een cursus voor gevolgdZe acteert wel heel natuurlijk
Ik denk dat het dat alleen lastiger voor hem maakt.. Dat ie haar meer gaat missen als ie haar weer even ziet, in een dipje raakt enzo...quote:Op donderdag 21 april 2011 19:54 schreef Greys het volgende:
Valt idd niet op dat Jo er in moet blijven he?![]()
Ik gun Geer ook een kort weerzien met Fenneke
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:54 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja Sharon! D'r paard in het Labyrinth.![]()
"Er staat een paard in de gang... ja ja een paard in de gang!"![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:55 schreef Urb het volgende:
Haha die sneer van Bart " Lekker spontaan allemaal he? ... "![]()
![]()
![]()
Ik gooi deze opzienbarende post nog maar even erin, voor wie m gemist heeft:quote:Op donderdag 21 april 2011 19:54 schreef Greys het volgende:
Valt idd niet op dat Jo er in moet blijven he?![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:33 schreef poffu het volgende:
Wil je de top 15 weten, met 110% zekerheid? Mag je me in de finale show wel een drankje geven. Betrouwbare bronnen. (lees:Joanna)
1. Gerard
2. Karim
3. Phillip
4. Joanna
5. Sharon
6. Monique
7. Laura
8. Maik
9. Alex
10. Aafke
11. Servio
12. Guido
13. Sofia
14. Cynthia
15. Jurrien
de finale komt trouwens in 4 personen ipv 3 personen. Er gaan er niet twee tegelijk uit.
Zou je best eens gelijk in kunnen hebbenquote:Op donderdag 21 april 2011 19:56 schreef PoezeligDing het volgende:
Ja ja, Mo vraagt ze af wat Maik aan het doen is. Volgens mij maakt ze zich meer druk met wie hij wat aan het doen is...
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Bart Zwabber: "Lekker spontaan ook allemaal hè...."
Nee Lul Met Vingers, jouw manier van presenteren is lekker spontaan!
http://www.hebbes.nl/index.php?p=person&i=19450quote:Op donderdag 21 april 2011 19:54 schreef pullup het volgende:
Heeft ze hier een cursus voor gevolgdZe acteert wel heel natuurlijk
Thanx die had ik dus gemist......quote:Op donderdag 21 april 2011 19:56 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik gooi deze opzienbarende post nog maar even erin, voor wie m gemist heeft:
[..]
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
http://www.hebbes.nl/index.php?p=person&i=19450
Yep ik denk dat Guido wss vrijwel gelijk zal krijgen hoewel ik stiekum nog hoop op Sharon ipv Flip maar ik weet wel beter.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:56 schreef rico80 het volgende:
[..]
[..]
Ze denkt tenminste aan onsquote:Op donderdag 21 april 2011 19:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Óf Nederland mij hier wil hebben...
Als Nederland je dood wil, spring je ook van een brug Mo?
Valt me mee dat ie nog niet langsgekomen isquote:Op donderdag 21 april 2011 19:59 schreef Lavenderr het volgende:
Nou, de gemeenschappelijk passie van Maik en Mo kennen we wel
Hihiquote:Op donderdag 21 april 2011 19:59 schreef Lavenderr het volgende:
Nou, de gemeenschappelijk passie van Maik en Mo kennen we wel
Wat Bart op z'n kop heeft verkochten ze 10 jaar geleden al als 'wonder mob' bij Amazing Discoveries.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:57 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
De bewoners hadden het vandeweek over Bartje, ze wisten niet wie hij was of hoe ie eruitzag, behalve " Iets met krullen "![]()
Klopt, maar Djoon heeft sowieso een privé cam.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:59 schreef Copycat het volgende:
Die schamele aandacht was er toen toch ook voor Aafke?
OMG nu wetende dat we tot het einde met Karim opgescheept zit maakt het kijken de komende weken bijna ondraaglijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:56 schreef rico80 het volgende:
[..]
[..]
Daar was het helemaal erg ja, en daar kwam nog bij dat Mo ook nog eens die laatste avond verpest heeft met haar gejank, en Alex & Flip deden amper wat met Aafke vergeleken bij Gerard & Karim bij Sharon.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:59 schreef Copycat het volgende:
Die schamele aandacht was er toen toch ook voor Aafke?
Waar ik zo bang voor ben is dat ze Sharon door laten glibberen naar de finale omdat ze de hond belangrijk vinden voor de kijkcijfers. Zitten we dus tot het laatst met Miss America opgescheeptquote:Op donderdag 21 april 2011 20:00 schreef shomila het volgende:
Waarom denk je dat die hond aan Sharon gegeven is.
Ze heeft regels gehad hoe ze hem moet verzorgen en daar wordt Sharon op afgerekend dus baai baai Sharon volgende keer.
Ja inderdaad naar geluid is dat....quote:
Ze willen nog lagere kijkcijfers hequote:Op donderdag 21 april 2011 20:03 schreef Soury het volgende:
Nu de dating show !! Wat een aanfluiting![]()
Live a little
Het is echt tenenkrommend he?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:03 schreef Soury het volgende:
Live a little
Goede binnenkomerquote:Op donderdag 21 april 2011 20:03 schreef Soury het volgende:
Live a little
Zo komt ze inderdaad over...quote:Op donderdag 21 april 2011 20:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Volgens mij rookt ze.. En is ze heerlijk stoned!
Dat is gewoon Sharon met een rode pruik. Scheelde weer in de kostenquote:
ja door een islamietquote:Op donderdag 21 april 2011 20:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is ze als katholiek gedood? Ernstig....
pfff dat is toch echt helemaal niks welquote:Op donderdag 21 april 2011 20:04 schreef Vultarian het volgende:
ze kijkt er ook heel geinteresseerd bij
Ben jij ooit gepest ofzo.... Damn man, get over it....quote:
Die zien we nooit meer terug TADAquote:
Ze is zelfs in slaap gevallen.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
wat zit ze er ongeintresseerd bij
Ben jij er ook 1 dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ben jij ooit gepest ofzo.... Damn man, get over it....
fishermanfriend?quote:
Dat kan al snel..quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:01 schreef akveor het volgende:
[..]
OMG nu wetende dat we tot het einde met Karim opgescheept zit maakt het kijken de komende weken bijna ondraaglijk.
en daarom hang ik al te lang rond hier op fokquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |