Ze kon hem ook shredden en zo de aandacht missenquote:Op donderdag 21 april 2011 19:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat een stijl en klassa van joanna om dat zo op tv te bespreken
De opbouw slaat ook nergens op. Zo'n uitzending moet toch toewerken naar een hoogtepunt? Er zit totaal geen spanningsboog in.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:36 schreef Copycat het volgende:
Ik kan maar niet uit over die totale non-items als leading materiaal. Dat zegt veel, zo niet alles.
erger ik me ook dood aanquote:Op donderdag 21 april 2011 19:36 schreef Copycat het volgende:
Ik kan maar niet uit over die totale non-items als leading materiaal. Dat zegt veel, zo niet alles.
There you've made a point..quote:Op donderdag 21 april 2011 19:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze kon hem ook shredden en zo de aandacht missen
Tsja, MamaDjoon had meer drama verwacht.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:37 schreef sjampoeh het volgende:
lau zou ook niet zeggen,blij dat ik naar falex mag
ik mis die foto van die chick die de handstand doetquote:Op donderdag 21 april 2011 19:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
There you've made a point..
ATTENTIONWHORE ALL-OVER
Dit is kennelijk wel de weg die ze willen proberen en daar zijn dan de meeste geheimen kennelijk voor doorheen gejaagdquote:Op donderdag 21 april 2011 19:36 schreef Copycat het volgende:
Dat zou wel erg bot zijn en dan vliegen de topic's om je oren. Fuck dat zou best wel leuk zijnquote:Op donderdag 21 april 2011 19:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze kon hem ook shredden en zo de aandacht missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |