Mo denkt boeiend ik sta veillig.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:17 schreef Flow3r het volgende:
Echt TOP zoals Mo haar maatjes steunt in deze moeilijke tijden
Niet weggaan hoor, vind je juist zo gezellig.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:14 schreef Blackprinces het volgende:
Deze trolhoofd gaat mooi lekker lurken hierzo....
Stream op achtergrond en ik ga nog eens nadenken of ik het nog wel de moeite vind om het te volgen.
Principe rls is met ss bij mij volledig om zeep geholpen, fora ook
Ik ookquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:31 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Niet weggaan hoor, vind je juist zo gezellig.
en ikquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:31 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
+1quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:31 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ben nog steeds in shock dat Mo veilig is
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:28 schreef Mylene het volgende:
Sharon gaat SS gewoon winnen. Let maar op.
Wil je de top 15 weten, met 110% zekerheid? Mag je me in de finale show wel een drankje geven. Betrouwbare bronnen. (lees:Joanna)quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:28 schreef Mylene het volgende:
Sharon gaat SS gewoon winnen. Let maar op.
Gewoon blijven dus, ieder zijn mening en respect ervoor.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:32 schreef Blackprinces het volgende:
Wordt een bak met Karim en zijn dates.
Zullen ze dat morgen gaan doen?
Ik ben er nog
Nu Jo op de stoel zit heb je daar best veel kans op....quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:33 schreef ToughLove het volgende:
Komt die brief er nog in denken jullie? Zal na het eten wel komen gok ik.
Volgens mij vind hij het eigenlijk maar niets. Hij lijkt niet echt enthousiast.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:32 schreef Blackprinces het volgende:
Ik ben er nog
Volgens mij heeft alleen mama jo zoiets geroepen op twitter.. Misschien dat de regie nu ook wel inziet dat ze teveel invloed had en die brief niet gestuurd wordt?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:33 schreef ToughLove het volgende:
Komt die brief er nog in denken jullie? Zal na het eten wel komen gok ik.
Jij wil gaan? echt niet, ik bind je vast hoor!! Wie of wat heeft jou zover gebracht. Moet ik zweepie tevoorschijn halen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:32 schreef Blackprinces het volgende:
Ik ben er nog
ach, heeft ze weer wat te kriebelen, dat doet ze veel te weinig de laatste tijdquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:33 schreef Mylene het volgende:
Laura kan eindelijk naar Alex toe. Alleen haar gezicht zegt iets heel anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |