HAHAHAHAH omijngodquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:13 schreef Freule het volgende:
[..]
Ja en Laura dacht zelfs dat je bij AH plaatjes bij de boodschappen kreeg van sst![]()
Ik vind Laura ook niet erg, maar soms kan ik me wel flink aan dr ergerenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:10 schreef Niki.P het volgende:
Ik ben al van af het begin Laura fan en dat ben ik nog steeds alleen denk ik dat stiekem dat ik de streams interessanter blijf vinden als Jo blijft...
een ijskast heeft geen gevoelensquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:02 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
das fijn, ik respecteer jou mening ook ! En begrijp het ook wel dat ze speciaal is voor je. Ze leek wel echt gevoelens voor je te hebben had ik het idee.
Ergens is een keer 5 genoemd inderdaad, kan wellicht ook aan de blunderlijst van Bart toegevoegd worden hoor..quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik weet niet beter dat het vanaf het begin 4 waren.
Datquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:08 schreef Papiergeld het volgende:
Respect naar Poffu de Guidson voor het nemen van de moeite om oprechte reacties te geven. Ik begrijp dat dat hier heel ontmoedigend werk is
nee lees maar mijn verslag ik ga ook ff zoeken van gisterenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik weet niet beter dat het vanaf het begin 4 waren.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:45 schreef poffu het volgende:
Ik stem natuurlijk op Laura en sta achter haar als maatje. Ik heb de eerste weken enorm veel met haar meegemaakt en ze heeft me vaak gesteund in bestt wel fuckedup tijden. Ik had de eerste weken een dikke mindfuck en probeerde me hiervoor af te schermen zonder veel succes. Ik was niet mezelf tot mijn geheim werd geraden toen kon ik beetje de guidson uithangen als wie ik was. Jammer dat Nederland dat tot heden nog niet in ziet. Of dat te maken heeft met het denkniveau van de kijkers of de manier waarop ik ben uitgebeeld is de vraag. Ik volg het nog steeds met plezier en kijk graag naar mijn medebewoners (lees: maatjes!).
Die brief is voorgelezen in de daily...ik vermoed dat ze het daarbij ook laten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:13 schreef Niki.P het volgende:
Zou Jo der brief nog krijgen nu ze genomineerd is...
Ik denk eigenlijk van niet gewoon helemaal geschrapt ofzo..
Die komt er morgen in, op een moment dat Jo en Flip net een gezellig onderonsje hebben oid, teh drama!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:13 schreef Niki.P het volgende:
Zou Jo der brief nog krijgen nu ze genomineerd is...
Ik denk eigenlijk van niet gewoon helemaal geschrapt ofzo..
Dat zei ze grappend, maar score gerust met onzin...quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:13 schreef Freule het volgende:
[..]
Ja en Laura dacht zelfs dat je bij AH plaatjes bij de boodschappen kreeg van sst![]()
Dat idee heb ik vaak ook....quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:14 schreef sjampoeh het volgende:
lijkt soms wel of flip mo leuker vindt dan jo ? of verbeeld ik me dat
Volgens mij probeert Flip Mo vooral te vriend te houden zodat mocht het nodig zijn (zoals bij deze nominaties) zij op hem stemt. Voor de rest gaat dat toch bij niemand meer lukken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:14 schreef sjampoeh het volgende:
lijkt soms wel of flip mo leuker vindt dan jo ? of verbeeld ik me dat
Your musical compatibility with guidson is VERY HIGHquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:14 schreef poffu het volgende:
Okay toffe FOK dudes. Ik ben weer even over naar Twitter. Vond het gezellig hier (lol!). Ik heb nog steeds respect voor jullie. Alleen al omdat jullie alle ins/outs weten van het programma en waarschijnlijk nog meer weten dan ik haha. Ik lees de topics zo nu en dan.
Allemaal stemmen op wie jij het vind dat die het meest verdiend.
TOF!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:14 schreef poffu het volgende:
Okay toffe FOK dudes. Ik ben weer even over naar Twitter. Vond het gezellig hier (lol!). Ik heb nog steeds respect voor jullie. Alleen al omdat jullie alle ins/outs weten van het programma en waarschijnlijk nog meer weten dan ik haha. Ik lees de topics zo nu en dan.
Bye Guido!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:14 schreef poffu het volgende:
Respect voor de manier waarop je je maatjes steunt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:12 schreef poffu het volgende:
[..]
Moet je even terug lezen wie de eerste sneer geeft. Ik ben misschien de meest sympathieke van het stel en praat graag met mensen die naar het programma kijken. Ben ook niet vies van een discussie of een babbeltje op Twitter (sorry!). Maar als je mij persoonlijk gaat aanvallen omdat ik hier gezellig wil mee babbelen dan kan je de bal terug verwachten. Als ik dan van 10 andere mensen een sneer krijg vind ik dat een beetje zieltjeswerk. Sorry hoor...
Aan iedereen erger je wel eensquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind Laura ook niet erg, maar soms kan ik me wel flink aan dr ergeren
"Like"quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Your musical compatibility with guidson is VERY HIGH
En dat was de laatste keer dat een oud-bewoner z'n stemvoorkeur uit kwam spreken..quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:14 schreef poffu het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |