abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95734049
Zo mo ga maar ff in een hoekje je zitten schamen Flip noemde je goudeerlijk.
pi_95734052
lijkt soms wel of flip mo leuker vindt dan jo ? of verbeeld ik me dat
pi_95734055
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 21:13 schreef Freule het volgende:

[..]

Ja en Laura dacht zelfs dat je bij AH plaatjes bij de boodschappen kreeg van sst _O- _O-
HAHAHAHAH omijngod _O- _O- _O- _O- hoe dom kan je zijn!
The longer you listen, the sweeter the pitch.
pi_95734060
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 april 2011 21:10 schreef Niki.P het volgende:
Ik ben al van af het begin Laura fan en dat ben ik nog steeds alleen denk ik dat stiekem dat ik de streams interessanter blijf vinden als Jo blijft...
Ik vind Laura ook niet erg, maar soms kan ik me wel flink aan dr ergeren
pi_95734064
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 april 2011 21:02 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

das fijn, ik respecteer jou mening ook ! En begrijp het ook wel dat ze speciaal is voor je. Ze leek wel echt gevoelens voor je te hebben had ik het idee.
een ijskast heeft geen gevoelens
pi_95734066
Zullen we anders weer gewoon Commentaar op Streams gaan geven? :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 21:13 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Ik weet niet beter dat het vanaf het begin 4 waren.
Ergens is een keer 5 genoemd inderdaad, kan wellicht ook aan de blunderlijst van Bart toegevoegd worden hoor..
  dinsdag 19 april 2011 @ 21:14:19 #157
342683 Sorry...
Sorry dat ik besta !
pi_95734067
'Ik heb best wel veel over jou gezegd 'zegt Phil tegen Mo....sjee Phil..."je was een beetje dom' zou Maxima zegguh
...
pi_95734068
Deze trolhoofd gaat mooi lekker lurken hierzo....
Stream op achtergrond en ik ga nog eens nadenken of ik het nog wel de moeite vind om het te volgen.
Principe rls is met ss bij mij volledig om zeep geholpen, fora ook
pi_95734071
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 april 2011 21:08 schreef Papiergeld het volgende:
Respect naar Poffu de Guidson voor het nemen van de moeite om oprechte reacties te geven. Ik begrijp dat dat hier heel ontmoedigend werk is :D
Dat :Y _O_
En
Nee sorry, ik vind Laura helemaal niks :@ Ik vind haar boringboringboring :X Dan heb ik nog liever dat Jo blijft. Daar heb ik me ook flink aan geirriteerd (en irriteer ik me vaak nog steeds aan :X "ikke ikke!"). Maar als ik moet kiezen mag Laura van mij gaan wieberen. Als ik haar zie gaap ik net zoveel als dat zij doet :Y :W
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  dinsdag 19 april 2011 @ 21:14:26 #160
200082 verified  poffu
Secret Story Guido
pi_95734081
Okay toffe FOK dudes. Ik ben weer even over naar Twitter. Vond het gezellig hier (lol!). Ik heb nog steeds respect voor jullie. Alleen al omdat jullie alle ins/outs weten van het programma en waarschijnlijk nog meer weten dan ik haha. Ik lees de topics zo nu en dan.

Allemaal stemmen op wie jij het vind dat die het meest verdiend. *O*
Lalalalala
  dinsdag 19 april 2011 @ 21:14:28 #161
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_95734085
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 21:13 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Ik weet niet beter dat het vanaf het begin 4 waren.
nee lees maar mijn verslag ik ga ook ff zoeken van gisteren
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_95734088
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 20:45 schreef poffu het volgende:
Ik stem natuurlijk op Laura en sta achter haar als maatje. Ik heb de eerste weken enorm veel met haar meegemaakt en ze heeft me vaak gesteund in bestt wel fuckedup tijden. Ik had de eerste weken een dikke mindfuck en probeerde me hiervoor af te schermen zonder veel succes. Ik was niet mezelf tot mijn geheim werd geraden toen kon ik beetje de guidson uithangen als wie ik was. Jammer dat Nederland dat tot heden nog niet in ziet. Of dat te maken heeft met het denkniveau van de kijkers of de manier waarop ik ben uitgebeeld is de vraag. Ik volg het nog steeds met plezier en kijk graag naar mijn medebewoners (lees: maatjes!).
^O^ ^O^ ^O^ Volkomen gelijk Guido. Neermaaien is zo gebeurd, iets opbouwends schrijven of iets onderbouwen wil de men hier blijkbaar liever niet zien, is mijn indruk geworden, gebaseerd op de veelal negatieve toonzetting, het vele leedvermaak, en de veel voorkomende valse "humor". Er zit zoals ik het zie, niks constructiefs in zo'n vorm van ongefundeerd neermalend forumvandalisme. In algemene zin is het vaak zo dat mensen die iets zijn, anderen omhoog willen trekken naar een hoger plan zoals Gerard dat bijvoorbeeld doet, mensen die niets zijn kunnen slechts boven anderen uitsteken als ze die anderen eerst neerhalen. Ik zie wel in dat je door je geheim gedwongen werd een rol aan te nemen die je niet eigen was, waardoor je de Guidson niet goed kon uithangen. Lijkt me volkomen logisch.
pi_95734114
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 april 2011 21:13 schreef Niki.P het volgende:
Zou Jo der brief nog krijgen nu ze genomineerd is...

Ik denk eigenlijk van niet gewoon helemaal geschrapt ofzo..
Die brief is voorgelezen in de daily...ik vermoed dat ze het daarbij ook laten.
Kan me eerlijk gezegd ook niet herinneren dat ze expliciet gezegd hadden dat de brief het huis in ging
  dinsdag 19 april 2011 @ 21:14:55 #164
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_95734116
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 april 2011 21:13 schreef Niki.P het volgende:
Zou Jo der brief nog krijgen nu ze genomineerd is...

Ik denk eigenlijk van niet gewoon helemaal geschrapt ofzo..
Die komt er morgen in, op een moment dat Jo en Flip net een gezellig onderonsje hebben oid, teh drama! ;) (mijn gokje hoor, heb geen link met de redactie. ;) )
be nice or go away
pi_95734126
voor een pro gamer zit je snel op de kast pik (zal de kast "grap" niet verder maken ;) )

flamen op vent is 10 keer erger dan een paar huisvrouwen die je hier van repliek voorzien
  dinsdag 19 april 2011 @ 21:15:10 #166
156798 Ifa
ow mêhn, miene böllus
pi_95734130
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 21:13 schreef Freule het volgende:

[..]

Ja en Laura dacht zelfs dat je bij AH plaatjes bij de boodschappen kreeg van sst _O- _O-
Dat zei ze grappend, maar score gerust met onzin... :O
Langeweile??? Stellt euch vor den Spiegel und kotzt euch selber an.... und wartet so lange bis der Zeitpunkt kommt, wo ihr merkt wie doof die Idee eigentlich war.
pi_95734131
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 april 2011 21:14 schreef sjampoeh het volgende:
Dat idee heb ik vaak ook....
pi_95734132
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 april 2011 21:14 schreef sjampoeh het volgende:
Volgens mij probeert Flip Mo vooral te vriend te houden zodat mocht het nodig zijn (zoals bij deze nominaties) zij op hem stemt. Voor de rest gaat dat toch bij niemand meer lukken.
pi_95734138
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 21:14 schreef poffu het volgende:
Okay toffe FOK dudes. Ik ben weer even over naar Twitter. Vond het gezellig hier (lol!). Ik heb nog steeds respect voor jullie. Alleen al omdat jullie alle ins/outs weten van het programma en waarschijnlijk nog meer weten dan ik haha. Ik lees de topics zo nu en dan.

Your musical compatibility with guidson is VERY HIGH
pi_95734140
quote:

TOF!

Houdou!
The longer you listen, the sweeter the pitch.
pi_95734144
quote:

Bye Guido! :W :*
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_95734145
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 21:12 schreef poffu het volgende:

[..]

Moet je even terug lezen wie de eerste sneer geeft. Ik ben misschien de meest sympathieke van het stel en praat graag met mensen die naar het programma kijken. Ben ook niet vies van een discussie of een babbeltje op Twitter (sorry!). Maar als je mij persoonlijk gaat aanvallen omdat ik hier gezellig wil mee babbelen dan kan je de bal terug verwachten. Als ik dan van 10 andere mensen een sneer krijg vind ik dat een beetje zieltjeswerk. Sorry hoor...
Respect voor de manier waarop je je maatjes steunt.
_O_ _O_ _O_
Voor meer hierover Check DM trouwens. Veel te druk als de Cos zo snel gaat. :D
pi_95734149
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 april 2011 21:14 schreef iBenny het volgende:

[..]

Ik vind Laura ook niet erg, maar soms kan ik me wel flink aan dr ergeren
Aan iedereen erger je wel eens
  dinsdag 19 april 2011 @ 21:15:43 #174
200082 verified  poffu
Secret Story Guido
pi_95734159
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 april 2011 21:15 schreef iBenny het volgende:

[..]

Your musical compatibility with guidson is VERY HIGH
"Like" _O-
Lalalalala
pi_95734174
quote:
En dat was de laatste keer dat een oud-bewoner z'n stemvoorkeur uit kwam spreken.. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')