abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95732099
Ik vond het een lelijke sneer van Geer net tegen Sharon, Hij zei iets in de trant van dat Lau wat meer tv momentjes moet tonen zoals een act of zo. Dit zei hij met een niet aardige toon over Jo tegen Sharon.
En dat van iemand die veel ;act's' maakt om leuke tv te maken ;(
pi_95732102
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 april 2011 20:44 schreef Niki.P het volgende:
Jurien denkt dat Lau blijft en Jo gaat...
SST_Jurien SST Jurien
Dat lijkt me een duidelijk verhaal: Jo kan haar koffers pakken. Lau blijft! #sstnl
9 minutes ago Favorite Retweet Reply
:o
pi_95732104
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 20:44 schreef Chuckster het volgende:
Durf te wedden dat alle peeps op NoLife op Luie Latterige Lantaarnpaal gaan stemmen _O- _O- _O- _O- _O-
Stemmen heeft bij deze RLS tog geen zin
  dinsdag 19 april 2011 @ 20:45:31 #179
337330 Chuckster
Kom dan... NU!
pi_95732108
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 20:45 schreef MartineLongchamp het volgende:
Had zo gehoopt dat Mo genomineerd stond -O-
Mo en Lau ja, dan was het een win-win situatie :(
  dinsdag 19 april 2011 @ 20:45:40 #180
200082 verified  poffu
Secret Story Guido
pi_95732119
Ik stem natuurlijk op Laura en sta achter haar als maatje. Ik heb de eerste weken enorm veel met haar meegemaakt en ze heeft me vaak gesteund in bestt wel fuckedup tijden. Ik had de eerste weken een dikke mindfuck en probeerde me hiervoor af te schermen zonder veel succes. Ik was niet mezelf tot mijn geheim werd geraden toen kon ik beetje de guidson uithangen als wie ik was. Jammer dat Nederland dat tot heden nog niet in ziet. Of dat te maken heeft met het denkniveau van de kijkers of de manier waarop ik ben uitgebeeld is de vraag. Ik volg het nog steeds met plezier en kijk graag naar mijn medebewoners (lees: maatjes!).
Lalalalala
pi_95732140
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 20:42 schreef poffu het volgende:
Ik snap volkomen waarom jullie zo lopen te kankeren dat "luira" zo vaak op bed ligt of niks doet. Er is geen moer te doen. Laura houdt van uitdagingen en is een sporty spice. Als er leuke missies zijn of er boeiende tv is doet ze wel mee. Ze houd alleen niet van catfights en alcohol. Best logisch. Jullie zien natuurlijk ook liever houtzaag gediplomeerde burgerlijke mensen die elkaars koppen inslaan, ruiten ingooien, elkaar de huid vol schelden en overal de tering aan hebben. Sorry we hebben in het begin van het programma met z'n alle besloten dat we ons never nooit zouden verlagen tot DGK like people.
Nou ben je het verhaal wel flink aan het omdraaien. Je hoeft je niet meteen als een volslagen idioot te gedragen om leuk gevonden te worden (kijk maar naar Aafke die al lang exit is). Met een beetje creativiteit is er heus wel wat te doen. Kijk maar naar Geer met z'n schaak- en dambord..
  dinsdag 19 april 2011 @ 20:46:03 #182
337330 Chuckster
Kom dan... NU!
pi_95732142
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 20:45 schreef MightyDude het volgende:

[..]

Stemmen heeft bij deze RLS tog geen zin
In dit geval niet nee, Jo blijft toch, kijk naar de polls en de meningen op Le Interwebs
pi_95732148
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 20:41 schreef angeljacky het volgende:

[..]

Toch heb ik het idee dat Jo minder beledigd is dan Lau
Die gaat er al van uit dat ze blijft,zorgt mamajo wel voor, en laura is denk volgens haar geen partij
pi_95732157
Laura moet er echt uit!!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  dinsdag 19 april 2011 @ 20:46:26 #185
16715 Mylene
*schatje*
pi_95732169
Joanna blijft natuurlijk. De redactie stuurt Laura naar huis. Haar rol is uitgespeeld.
pi_95732176
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 20:45 schreef poffu het volgende:
Ik stem natuurlijk op Laura en sta achter haar als maatje. Ik heb de eerste weken enorm veel met haar meegemaakt en ze heeft me vaak gesteund in bestt wel fuckedup tijden. Ik had de eerste weken een dikke mindfuck en probeerde me hiervoor af te schermen zonder veel succes. Ik was niet mezelf tot mijn geheim werd geraden toen kon ik beetje de guidson uithangen als wie ik was. Jammer dat Nederland dat tot heden nog niet in ziet. Of dat te maken heeft met het denkniveau van de kijkers of de manier waarop ik ben uitgebeeld is de vraag. Ik volg het nog steeds met plezier en kijk graag naar mijn medebewoners (lees: maatjes!).
Heeft niks te maken met het denkniveau van de kijkers, heeft te maken met het denkniveau van een gestoorde redactie die dit programma laat falen
pi_95732184
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2011 20:46 schreef J0ycie88 het volgende:
Joanna moet er echt uit!!
pi_95732196
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 april 2011 20:41 schreef Darakka het volgende:

[..]

haha guidson, laura ligt 23 uur horizontaal en loopt te snauwen tegen iedereen dat ze lui zijn, ze kookt amper, maakt amper schoon, en is ook nog is ON-aantrekkelijk!
*O* *O* *O* *O*
en...niet eerlijk en een ontzettende VREK!!! :6 :6
Everybody Hurts (R.E.M.)
  dinsdag 19 april 2011 @ 20:46:59 #189
200082 verified  poffu
Secret Story Guido
pi_95732200
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 april 2011 20:46 schreef Papiergeld het volgende:

[..]

Nou ben je het verhaal wel flink aan het omdraaien. Je hoeft je niet meteen als een volslagen idioot te gedragen om leuk gevonden te worden (kijk maar naar Aafke die al lang exit is). Met een beetje creativiteit is er heus wel wat te doen. Kijk maar naar Geer met z'n schaak- en dambord..
Ja want mensen gaan kijken omdat je creatief bent omdat je een schaakbord kan maken. Plz... dan vinden mensen je nog boeiender als je de hele dag op bed ligt te kletsen of te ketsen met je beste buddy of vriendje/vriendinnetje, no offense naar Geer. Topgozah!
Lalalalala
pi_95732205
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 20:45 schreef MartineLongchamp het volgende:
Had zo gehoopt dat Mo genomineerd stond -O-
Ze is de slimste en meest achterbakse van de vrouwen.......
De volgende ronde gaat alle aandacht naar Sharon en zo ruimt ze de dames stuk voor stuk op
pi_95732208
Als er dadelijk afgewassen moet worden, dan is Laura weer poepen
pi_95732210
Probleem is dat als Jo niet genoeg stemmen krijgt dan mag ze naar de geheime kamer.
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
  dinsdag 19 april 2011 @ 20:47:13 #193
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_95732214
omg niet Joanna eruit
pi_95732217
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 20:45 schreef angeljacky het volgende:
Ik vond het een lelijke sneer van Geer net tegen Sharon, Hij zei iets in de trant van dat Lau wat meer tv momentjes moet tonen zoals een act of zo. Dit zei hij met een niet aardige toon over Jo tegen Sharon.
En dat van iemand die veel ;act's' maakt om leuke tv te maken ;(
Truth hurts. _O_
Geer's "acts" zoals jij het noemt zijn spontaan en leuk om naar te kijken, dat toneel van Joanna is zo nep als d'r tietuh, zoals ze zelf zou zeggen. :')
pi_95732220
Ik hoop btw dat één van die dates zo op Karim geilt dat ie hem gewoon live op tv bespringt ;)

Karim moet toch voor de mooie tv momentjes zorgen in dit programma, dus dat kan er nog wel bij
Als je last hebt van mijn posts, dan neem je maar een pimp account en zet je me op ignore.
pi_95732229
quote:
Ik zag ook dat je lekkerder in je vel zat nadat je geheim geraden was.
Met vele was je leuk daar maar met laura kakte je gelijk weer in.
Loslaten, is het ultieme houden van.
pi_95732244
quote:
Jij maakte het nog gezellig in het huis! Af en toe wat geintjes, en wat dollen! Maar van Laura's kant kan ik weinig opnoemen wat zij aan sfeer toevoegt voor de kijkers! Voor de kijkers he! In het huis zal ze vast aardig en zorgend zijn maar daar heeft een kijker niets aan!

Gamelux staat achter je w/
The longer you listen, the sweeter the pitch.
  dinsdag 19 april 2011 @ 20:47:56 #198
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_95732256
Tja Laura, als je naar links kijkt zie je hoe een fakking bekstekker eruitziet..

To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_95732269
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 20:46 schreef Chuckster het volgende:

[..]

In dit geval niet nee, Jo blijft toch, kijk naar de polls en de meningen op Le Interwebs
Polls ?
Die dingen klopten niet, Jo word in de daily's ook beter neergezet dan anderen.
Ze moet om een of andere reden gewoon in de finale komen
pi_95732271
Oke. Karim is een baas :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')