SST_Jurien SST Jurienquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:44 schreef Niki.P het volgende:
Jurien denkt dat Lau blijft en Jo gaat...
Stemmen heeft bij deze RLS tog geen zinquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:44 schreef Chuckster het volgende:
Durf te wedden dat alle peeps op NoLife op Luie Latterige Lantaarnpaal gaan stemmen![]()
![]()
![]()
![]()
Mo en Lau ja, dan was het een win-win situatiequote:Op dinsdag 19 april 2011 20:45 schreef MartineLongchamp het volgende:
Had zo gehoopt dat Mo genomineerd stond
Nou ben je het verhaal wel flink aan het omdraaien. Je hoeft je niet meteen als een volslagen idioot te gedragen om leuk gevonden te worden (kijk maar naar Aafke die al lang exit is). Met een beetje creativiteit is er heus wel wat te doen. Kijk maar naar Geer met z'n schaak- en dambord..quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:42 schreef poffu het volgende:
Ik snap volkomen waarom jullie zo lopen te kankeren dat "luira" zo vaak op bed ligt of niks doet. Er is geen moer te doen. Laura houdt van uitdagingen en is een sporty spice. Als er leuke missies zijn of er boeiende tv is doet ze wel mee. Ze houd alleen niet van catfights en alcohol. Best logisch. Jullie zien natuurlijk ook liever houtzaag gediplomeerde burgerlijke mensen die elkaars koppen inslaan, ruiten ingooien, elkaar de huid vol schelden en overal de tering aan hebben. Sorry we hebben in het begin van het programma met z'n alle besloten dat we ons never nooit zouden verlagen tot DGK like people.
In dit geval niet nee, Jo blijft toch, kijk naar de polls en de meningen op Le Interwebsquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:45 schreef MightyDude het volgende:
[..]
Stemmen heeft bij deze RLS tog geen zin
Die gaat er al van uit dat ze blijft,zorgt mamajo wel voor, en laura is denk volgens haar geen partijquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:41 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Toch heb ik het idee dat Jo minder beledigd is dan Lau
Heeft niks te maken met het denkniveau van de kijkers, heeft te maken met het denkniveau van een gestoorde redactie die dit programma laat falenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:45 schreef poffu het volgende:
Ik stem natuurlijk op Laura en sta achter haar als maatje. Ik heb de eerste weken enorm veel met haar meegemaakt en ze heeft me vaak gesteund in bestt wel fuckedup tijden. Ik had de eerste weken een dikke mindfuck en probeerde me hiervoor af te schermen zonder veel succes. Ik was niet mezelf tot mijn geheim werd geraden toen kon ik beetje de guidson uithangen als wie ik was. Jammer dat Nederland dat tot heden nog niet in ziet. Of dat te maken heeft met het denkniveau van de kijkers of de manier waarop ik ben uitgebeeld is de vraag. Ik volg het nog steeds met plezier en kijk graag naar mijn medebewoners (lees: maatjes!).
en...niet eerlijk en een ontzettende VREK!!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:41 schreef Darakka het volgende:
[..]
haha guidson, laura ligt 23 uur horizontaal en loopt te snauwen tegen iedereen dat ze lui zijn, ze kookt amper, maakt amper schoon, en is ook nog is ON-aantrekkelijk!
![]()
![]()
![]()
Ja want mensen gaan kijken omdat je creatief bent omdat je een schaakbord kan maken. Plz... dan vinden mensen je nog boeiender als je de hele dag op bed ligt te kletsen of te ketsen met je beste buddy of vriendje/vriendinnetje, no offense naar Geer. Topgozah!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:46 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Nou ben je het verhaal wel flink aan het omdraaien. Je hoeft je niet meteen als een volslagen idioot te gedragen om leuk gevonden te worden (kijk maar naar Aafke die al lang exit is). Met een beetje creativiteit is er heus wel wat te doen. Kijk maar naar Geer met z'n schaak- en dambord..
Ze is de slimste en meest achterbakse van de vrouwen.......quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:45 schreef MartineLongchamp het volgende:
Had zo gehoopt dat Mo genomineerd stond
Truth hurts.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:45 schreef angeljacky het volgende:
Ik vond het een lelijke sneer van Geer net tegen Sharon, Hij zei iets in de trant van dat Lau wat meer tv momentjes moet tonen zoals een act of zo. Dit zei hij met een niet aardige toon over Jo tegen Sharon.
En dat van iemand die veel ;act's' maakt om leuke tv te maken
Ik zag ook dat je lekkerder in je vel zat nadat je geheim geraden was.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:45 schreef poffu het volgende:
Ik stem natuurlijk op Laura en sta achter haar als maatje. Ik heb de eerste weken enorm veel met haar meegemaakt en ze heeft me vaak gesteund in bestt wel fuckedup tijden. Ik had de eerste weken een dikke mindfuck en probeerde me hiervoor af te schermen zonder veel succes. Ik was niet mezelf tot mijn geheim werd geraden toen kon ik beetje de guidson uithangen als wie ik was. Jammer dat Nederland dat tot heden nog niet in ziet. Of dat te maken heeft met het denkniveau van de kijkers of de manier waarop ik ben uitgebeeld is de vraag. Ik volg het nog steeds met plezier en kijk graag naar mijn medebewoners (lees: maatjes!).
Jij maakte het nog gezellig in het huis! Af en toe wat geintjes, en wat dollen! Maar van Laura's kant kan ik weinig opnoemen wat zij aan sfeer toevoegt voor de kijkers! Voor de kijkers he! In het huis zal ze vast aardig en zorgend zijn maar daar heeft een kijker niets aan!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:45 schreef poffu het volgende:
Polls ?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:46 schreef Chuckster het volgende:
[..]
In dit geval niet nee, Jo blijft toch, kijk naar de polls en de meningen op Le Interwebs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |