Sorry geen enkele stem op beiden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:39 schreef poffu het volgende:
Ik hoop dat jullie ook nog wel ergens in jullie FOK brainwashed brains een ideee hebben waarom ik stem op Laura en mensen probeer op te roepen.
No flames, just saying...
maar hij is wel weer goedgekeurd door stemmetjequote:Op dinsdag 19 april 2011 20:40 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Het was echt de gemakkelijkste missie die ze kon krijgen en zelfs dat lukte niet
Toch heb ik het idee dat Jo minder beledigd is dan Lauquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:40 schreef shomila het volgende:
Jo pakt Seg op en zegt vind jij me wel lief.
Sharon Jo het is niet dat je niet lief bent.
Nee weet ik zegt ze grapje.Jaja
Try all you want, all your base are belong to usquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:39 schreef poffu het volgende:
Ik hoop dat jullie ook nog wel ergens in jullie FOK brainwashed brains een ideee hebben waarom ik stem op Laura en mensen probeer op te roepen.
Enig idee hoeveel pubers er voor Jo gaan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:39 schreef poffu het volgende:
Ja misschien dat ie haar zielig vond ofzo? Gaat ze weer zeggen dat het een mission imposible is terwijl ze niks doetquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:40 schreef Stability het volgende:
[..]
maar hij is wel weer goedgekeurd door stemmetje
haha guidson, laura ligt 23 uur horizontaal en loopt te snauwen tegen iedereen dat ze lui zijn, ze kookt amper, maakt amper schoon, en is ook nog is ON-aantrekkelijk!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:39 schreef poffu het volgende:
What you say? They set us up the bomb??quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:41 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Try all you want, all your base are belong to us
Respectquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:39 schreef poffu het volgende:
ben geen puber, maar jo > lauraquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:41 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel pubers er voor Jo gaan?
Ieder mag zijn mening hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |