dat mag deze keer, graag zelfsquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:38 schreef MightyDude het volgende:
[..]
En zorgen dat Jo mag blijven donderdag
Afwachten tot de stem je iets in handen duwt is dus gewoon saai. Een beetje eigen initiatief mag best hoor..quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:38 schreef poffu het volgende:
Hoezo al die haat? Als je Laura missies geeft of leuke opdrachten geeft is zij niet de beroerdste om ze allemaal te doen. Het is dat het zo'n saaie boel is daar... ze ligt zoveel op bed omdat er geen moer te doen is in het huis.
wegwezen laura!!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:38 schreef Stability het volgende:
[..]
kan weer niet tegen haar verlies...onsportief mens...en dat zit op een teamsport
Volgens mij probeerde Laura tactisch te nomineren ofzoo. Waarom ineens Sharon?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:38 schreef Urb het volgende:
Tis nog Laura's eigen schuld ook, als ze niet op Mo had gestemd dan zat die nu ook op de schop-stoel. Ze gaat toch over lijken? Blijkbaar niet altijd.
Leg even uit dan waarom ?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:39 schreef poffu het volgende:
Ik hoop dat jullie ook nog wel ergens in jullie FOK brainwashed brains een ideee hebben waarom ik stem op Laura en mensen probeer op te roepen.
No flames, just saying...
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:39 schreef TimeJumper het volgende:
Whahaha die chagerijnige Lijzige Laura Lantaarnpaal gaat "ABSOLUUT" donderdag vertrekken.
"komt goed Schatjuuuuhhhhhhh"![]()
Weg met die flapoor, die Willem Wever
Het was echt de gemakkelijkste missie die ze kon krijgen en zelfs dat lukte nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:39 schreef Stability het volgende:
die missie die laura net ook kreeg , met dat liedje...sorry hoor...wat een missie...
en het klopte niet dat ze hem goed had....er moesten er toch 4 meezingen? dat is dus niet gebeurt
Hai Guidson.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:38 schreef poffu het volgende:
Hoezo al die haat? Als je Laura missies geeft of leuke opdrachten geeft is zij niet de beroerdste om ze allemaal te doen. Het is dat het zo'n saaie boel is daar... ze ligt zoveel op bed omdat er geen moer te doen is in het huis.
Gooooooo guido.. stemmen voor Lauraquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:39 schreef poffu het volgende:
Ik hoop dat jullie ook nog wel ergens in jullie FOK brainwashed brains een ideee hebben waarom ik stem op Laura en mensen probeer op te roepen.
en waarom precies zouden we voor laura moeten stemmen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:39 schreef poffu het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |