quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:31 schreef Chuckster het volgende:
Lantaarnpaal gaat naar huis ole ole!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:31 schreef Chuckster het volgende:
Lantaarnpaal gaat naar huis ole ole!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:31 schreef Flashbox het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat er nu nog bij zijn, die naar een dooie strijkplank willen blijven kijken
Beide, voor 1 keertje ?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wie van de twee staat er donderdag zo bij?
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
En ik gaap zo mooi!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:32 schreef DjinN het volgende:
Bwahaha die rotsmoel van GaNaarHuisLuira![]()
Echt zo'n kop van "omg, hoe durven ze mij niet als favoriet te noemen!"
Ja dat valt mij ook tegen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:32 schreef afca_oc het volgende:
moet ik nu nog een week naar mo kijken????
kon het nog erger
denk niet dat mamaJo hier iets voor hoeft te doenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:33 schreef Poezewoes het volgende:
Laura gaat er uit want Mama Jo zorgt wel dat DJOON in het huis blijft!!
Jo maakt zowat alles schoon en geeft Philip zo nu en dan een Happy Hour, van Lantaarnpaal zien we helemaal niets.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:32 schreef Diamonds28 het volgende:
Echt die luie Laura moet eruit hoor Jo brengt tenminste nog wat toe in het huis
ik hoef het ook niet te zien als ze ongesteld isquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:33 schreef rico80 het volgende:
.
Lekkermakertje 3: Mo zwanger?
Nee hoor, we zien weer niks
WAUW wij zitten op 1 lijnquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:33 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Jo maakt zowat alles schoon en geeft Philip zo nu en dan een Happy Hour, van Lantaarnpaal zien we helemaal niets.
Diana schopt je terug naar die roze schapenboerderij van je Lantaarnpaal, prepare yourself, blijf de komende dagen nog maar even in je stinkbed liggen, nu kan het nog...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:34 schreef meneertje1972 het volgende:
Jammer dat Monique niet genomineerd is.
dan gaat Lautje helemaal huilen!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:34 schreef sjampoeh het volgende:
heeft karim al gemeld dat hij een date heeft ???
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:34 schreef Stability het volgende:
goeienavond all !!
mijn wens is uitgekomen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
laura mag vanaf donderdag lekker thuis slapen, liggen, en vooral gaaaaaaaapen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jo en Laura zitten ff zielig te doen vanwege hun nominaties, dus Karim heeft nog geen tijd zn leuke nieuws te melden..........quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:34 schreef sjampoeh het volgende:
heeft karim al gemeld dat hij een date heeft ???
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:34 schreef Stability het volgende:
goeienavond all !!
mijn wens is uitgekomen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
laura mag vanaf donderdag lekker thuis slapen, liggen, en vooral gaaaaaaaapen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
thanksquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:35 schreef nancyx1981x het volgende:
[..]
Jo en Laura zitten ff zielig te doen vanwege hun nominaties, dus Karim heeft nog geen tijd zn leuke nieuws te melden..........
Karim heeft het laten zien, op de achtergrond bij bart waren de kaarten te zien op de Rode Bankquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:35 schreef nancyx1981x het volgende:
[..]
Jo en Laura zitten ff zielig te doen vanwege hun nominaties, dus Karim heeft nog geen tijd zn leuke nieuws te melden..........
Ja echt he !!!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:33 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Jo maakt zowat alles schoon en geeft Philip zo nu en dan een Happy Hour, van Lantaarnpaal zien we helemaal niets.
Diana schopt je terug naar die roze schapenboerderij van je Lantaarnpaal, prepare yourself, blijf de komende dagen nog maar even in je stinkbed liggen, nu kan het nog...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij heeft net een half uur de tijd gehad tijdens de daily, toen wij nog een SL haddenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:35 schreef nancyx1981x het volgende:
[..]
Graag, scheelt weer een hoop beeldvervuilingquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:36 schreef MightyDude het volgende:
Laura weet dat ze na huis gaat , kan ze niet gelijk opflikkeren ?
Zou me niks verbazenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:36 schreef meneertje1972 het volgende:
Laura het huis uit en vliegt naar Schiphol.
Daar staat Alex met een grote bos bloemen lief op Laura te wachten.
Laura ziet Alex staan en schreeuwt met haar lelijke stem:
'Jij looser had je niet even meer kunnen sms-en? Ik hoef je nooit meer te zien'
nepmerkkleding kopen voor in jo''s winkeltjequote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:36 schreef meneertje1972 het volgende:
Laura het huis uit en vliegt naar Schiphol.
Daar staat Alex met een grote bos bloemen lief op Laura te wachten.
Laura ziet Alex staan en schreeuwt met haar lelijke stem:
'Jij looser had je niet even meer kunnen sms-en? Ik hoef je nooit meer te zien'
En zorgen dat Jo mag blijven donderdagquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:37 schreef Stability het volgende:
[..]
nepmerkkleding kopen voor in jo''s winkeltje
Heb je hem ook weerquote:
kan weer niet tegen haar verlies...onsportief mens...en dat zit op een teamsportquote:
dat mag deze keer, graag zelfsquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:38 schreef MightyDude het volgende:
[..]
En zorgen dat Jo mag blijven donderdag
Afwachten tot de stem je iets in handen duwt is dus gewoon saai. Een beetje eigen initiatief mag best hoor..quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:38 schreef poffu het volgende:
Hoezo al die haat? Als je Laura missies geeft of leuke opdrachten geeft is zij niet de beroerdste om ze allemaal te doen. Het is dat het zo'n saaie boel is daar... ze ligt zoveel op bed omdat er geen moer te doen is in het huis.
wegwezen laura!!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:38 schreef Stability het volgende:
[..]
kan weer niet tegen haar verlies...onsportief mens...en dat zit op een teamsport
Volgens mij probeerde Laura tactisch te nomineren ofzoo. Waarom ineens Sharon?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:38 schreef Urb het volgende:
Tis nog Laura's eigen schuld ook, als ze niet op Mo had gestemd dan zat die nu ook op de schop-stoel. Ze gaat toch over lijken? Blijkbaar niet altijd.
Leg even uit dan waarom ?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:39 schreef poffu het volgende:
Ik hoop dat jullie ook nog wel ergens in jullie FOK brainwashed brains een ideee hebben waarom ik stem op Laura en mensen probeer op te roepen.
No flames, just saying...
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:39 schreef TimeJumper het volgende:
Whahaha die chagerijnige Lijzige Laura Lantaarnpaal gaat "ABSOLUUT" donderdag vertrekken.
"komt goed Schatjuuuuhhhhhhh"![]()
Weg met die flapoor, die Willem Wever
Het was echt de gemakkelijkste missie die ze kon krijgen en zelfs dat lukte nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:39 schreef Stability het volgende:
die missie die laura net ook kreeg , met dat liedje...sorry hoor...wat een missie...
en het klopte niet dat ze hem goed had....er moesten er toch 4 meezingen? dat is dus niet gebeurt
Hai Guidson.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:38 schreef poffu het volgende:
Hoezo al die haat? Als je Laura missies geeft of leuke opdrachten geeft is zij niet de beroerdste om ze allemaal te doen. Het is dat het zo'n saaie boel is daar... ze ligt zoveel op bed omdat er geen moer te doen is in het huis.
Gooooooo guido.. stemmen voor Lauraquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:39 schreef poffu het volgende:
Ik hoop dat jullie ook nog wel ergens in jullie FOK brainwashed brains een ideee hebben waarom ik stem op Laura en mensen probeer op te roepen.
en waarom precies zouden we voor laura moeten stemmen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:39 schreef poffu het volgende:
Sorry geen enkele stem op beiden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:39 schreef poffu het volgende:
maar hij is wel weer goedgekeurd door stemmetjequote:Op dinsdag 19 april 2011 20:40 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Het was echt de gemakkelijkste missie die ze kon krijgen en zelfs dat lukte niet
Toch heb ik het idee dat Jo minder beledigd is dan Lauquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:40 schreef shomila het volgende:
Jo pakt Seg op en zegt vind jij me wel lief.
Sharon Jo het is niet dat je niet lief bent.
Nee weet ik zegt ze grapje.Jaja
Try all you want, all your base are belong to usquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:39 schreef poffu het volgende:
Enig idee hoeveel pubers er voor Jo gaan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:39 schreef poffu het volgende:
Ja misschien dat ie haar zielig vond ofzo? Gaat ze weer zeggen dat het een mission imposible is terwijl ze niks doetquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:40 schreef Stability het volgende:
[..]
maar hij is wel weer goedgekeurd door stemmetje
haha guidson, laura ligt 23 uur horizontaal en loopt te snauwen tegen iedereen dat ze lui zijn, ze kookt amper, maakt amper schoon, en is ook nog is ON-aantrekkelijk!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:39 schreef poffu het volgende:
What you say? They set us up the bomb??quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:41 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Try all you want, all your base are belong to us
Respectquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:39 schreef poffu het volgende:
ben geen puber, maar jo > lauraquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:41 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel pubers er voor Jo gaan?
Ieder mag zijn mening hebben.
ach, ze krijgt haar kluis niet mee naar huis...net goed, heeft een ander weer een beetje meer door haar gierigheid ,das nog veel erger voor haar hahahahaquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:41 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja misschien dat ie haar zielig vond ofzo? Gaat ze weer zeggen dat het een mission imposible is terwijl ze niks doet
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:42 schreef poffu het volgende:
Ik snap volkomen waarom jullie zo lopen te kankeren dat "luira" zo vaak op bed ligt of niks doet. Er is geen moer te doen. Laura houdt van uitdagingen en is een sporty spice. Als er leuke missies zijn of er boeiende tv is doet ze wel mee. Ze houd alleen niet van catfights en alcohol. Best logisch. Jullie zien natuurlijk ook liever houtzaag gediplomeerde burgerlijke mensen die elkaars koppen inslaan, ruiten ingooien, elkaar de huid vol schelden en overal de tering aan hebben. Sorry we hebben in het begin van het programma met z'n alle besloten dat we ons never nooit zouden verlagen tot DGK like people.
nou Laura isquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:42 schreef poffu het volgende:
Ik snap volkomen waarom jullie zo lopen te kankeren dat "luira" zo vaak op bed ligt of niks doet. Er is geen moer te doen. Laura houdt van uitdagingen en is een sporty spice. Als er leuke missies zijn of er boeiende tv is doet ze wel mee. Ze houd alleen niet van catfights en alcohol. Best logisch. Jullie zien natuurlijk ook liever houtzaag gediplomeerde burgerlijke mensen die elkaars koppen inslaan, ruiten ingooien, elkaar de huid vol schelden en overal de tering aan hebben. Sorry we hebben in het begin van het programma met z'n alle besloten dat we ons never nooit zouden verlagen tot DGK like people.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:43 schreef Stability het volgende:
hup , we gooien hem er nog maar een keertje in dan.......
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nou het programma zakt met de week nu weer een zogenaamde zwangerschap.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:42 schreef poffu het volgende:
vandaar 300.000 kijkers, en ik ben er 1 vanquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:42 schreef poffu het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ja leg eens uit? Van alle bewoners, en alle caps die er gemaaktzijn, is zij de persoon die steeds dezelfde gezichtsuitdrukking heeft.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:40 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
en waarom precies zouden we voor laura moeten stemmen?
ik zie ook 200.000 fakking % liever fakking tering tyfus jo van mijn scherm verdwijnenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:42 schreef poffu het volgende:
Waarom vul jij nou in wat wij willen zien?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:42 schreef poffu het volgende:
Gaat ze zo janken over die 1000 euro voor Karim en de hond hahahahahahaquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:42 schreef Stability het volgende:
[..]
ach, ze krijgt haar kluis niet mee naar huis...net goed, heeft een ander weer een beetje meer door haar gierigheid ,das nog veel erger voor haar hahahaha
Had het maar wel gedaan, dan hadden er vast veel meer mensen gekeken,quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:42 schreef poffu het volgende:
Jurien is al net zo dom als Guido en dat Nowlive circus groepjequote:Op dinsdag 19 april 2011 20:44 schreef Niki.P het volgende:
Jurien denkt dat Lau blijft en Jo gaat...
ik begrijp je wel hoor, maar come on, je wil op tv, dan moet je ook een beetje leuk doen, dat is nu eenmaal wat we verwachten. Ik vond jou erg grappig en snap ook niet dat je toen naar huis moest. (ik zeg dit niet om te slijmen ). Laura voegt gewoon echt niet veel toe. (ja misschien het enige is dat ze niet dronken is als de rest gaat zuipen en kan opletten)quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:42 schreef poffu het volgende:
SST_Jurien SST Jurienquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:44 schreef Niki.P het volgende:
Jurien denkt dat Lau blijft en Jo gaat...
Stemmen heeft bij deze RLS tog geen zinquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:44 schreef Chuckster het volgende:
Durf te wedden dat alle peeps op NoLife op Luie Latterige Lantaarnpaal gaan stemmen![]()
![]()
![]()
![]()
Mo en Lau ja, dan was het een win-win situatiequote:Op dinsdag 19 april 2011 20:45 schreef MartineLongchamp het volgende:
Had zo gehoopt dat Mo genomineerd stond
Nou ben je het verhaal wel flink aan het omdraaien. Je hoeft je niet meteen als een volslagen idioot te gedragen om leuk gevonden te worden (kijk maar naar Aafke die al lang exit is). Met een beetje creativiteit is er heus wel wat te doen. Kijk maar naar Geer met z'n schaak- en dambord..quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:42 schreef poffu het volgende:
In dit geval niet nee, Jo blijft toch, kijk naar de polls en de meningen op Le Interwebsquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:45 schreef MightyDude het volgende:
[..]
Stemmen heeft bij deze RLS tog geen zin
Die gaat er al van uit dat ze blijft,zorgt mamajo wel voor, en laura is denk volgens haar geen partijquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:41 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Toch heb ik het idee dat Jo minder beledigd is dan Lau
Heeft niks te maken met het denkniveau van de kijkers, heeft te maken met het denkniveau van een gestoorde redactie die dit programma laat falenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:45 schreef poffu het volgende:
Ik stem natuurlijk op Laura en sta achter haar als maatje. Ik heb de eerste weken enorm veel met haar meegemaakt en ze heeft me vaak gesteund in bestt wel fuckedup tijden. Ik had de eerste weken een dikke mindfuck en probeerde me hiervoor af te schermen zonder veel succes. Ik was niet mezelf tot mijn geheim werd geraden toen kon ik beetje de guidson uithangen als wie ik was. Jammer dat Nederland dat tot heden nog niet in ziet. Of dat te maken heeft met het denkniveau van de kijkers of de manier waarop ik ben uitgebeeld is de vraag. Ik volg het nog steeds met plezier en kijk graag naar mijn medebewoners (lees: maatjes!).
en...niet eerlijk en een ontzettende VREK!!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:41 schreef Darakka het volgende:
[..]
haha guidson, laura ligt 23 uur horizontaal en loopt te snauwen tegen iedereen dat ze lui zijn, ze kookt amper, maakt amper schoon, en is ook nog is ON-aantrekkelijk!
![]()
![]()
![]()
Ja want mensen gaan kijken omdat je creatief bent omdat je een schaakbord kan maken. Plz... dan vinden mensen je nog boeiender als je de hele dag op bed ligt te kletsen of te ketsen met je beste buddy of vriendje/vriendinnetje, no offense naar Geer. Topgozah!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:46 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Nou ben je het verhaal wel flink aan het omdraaien. Je hoeft je niet meteen als een volslagen idioot te gedragen om leuk gevonden te worden (kijk maar naar Aafke die al lang exit is). Met een beetje creativiteit is er heus wel wat te doen. Kijk maar naar Geer met z'n schaak- en dambord..
Ze is de slimste en meest achterbakse van de vrouwen.......quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:45 schreef MartineLongchamp het volgende:
Had zo gehoopt dat Mo genomineerd stond
Truth hurts.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:45 schreef angeljacky het volgende:
Ik vond het een lelijke sneer van Geer net tegen Sharon, Hij zei iets in de trant van dat Lau wat meer tv momentjes moet tonen zoals een act of zo. Dit zei hij met een niet aardige toon over Jo tegen Sharon.
En dat van iemand die veel ;act's' maakt om leuke tv te maken
Ik zag ook dat je lekkerder in je vel zat nadat je geheim geraden was.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:45 schreef poffu het volgende:
Ik stem natuurlijk op Laura en sta achter haar als maatje. Ik heb de eerste weken enorm veel met haar meegemaakt en ze heeft me vaak gesteund in bestt wel fuckedup tijden. Ik had de eerste weken een dikke mindfuck en probeerde me hiervoor af te schermen zonder veel succes. Ik was niet mezelf tot mijn geheim werd geraden toen kon ik beetje de guidson uithangen als wie ik was. Jammer dat Nederland dat tot heden nog niet in ziet. Of dat te maken heeft met het denkniveau van de kijkers of de manier waarop ik ben uitgebeeld is de vraag. Ik volg het nog steeds met plezier en kijk graag naar mijn medebewoners (lees: maatjes!).
Jij maakte het nog gezellig in het huis! Af en toe wat geintjes, en wat dollen! Maar van Laura's kant kan ik weinig opnoemen wat zij aan sfeer toevoegt voor de kijkers! Voor de kijkers he! In het huis zal ze vast aardig en zorgend zijn maar daar heeft een kijker niets aan!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:45 schreef poffu het volgende:
Polls ?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:46 schreef Chuckster het volgende:
[..]
In dit geval niet nee, Jo blijft toch, kijk naar de polls en de meningen op Le Interwebs
Met alle respect Guido, ever since jij er onverwachts uit ging (waar ik van baalde, honestly) en Faalex vertrok deed Laura minder en minder, ze ligt, ze eet, ze schijt en ze gaat slapen, dag na dag.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:45 schreef poffu het volgende:
ken je het afscheid nog van sport 7? je lijkt er een beetje op nuquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:42 schreef poffu het volgende:
zit hij op nowlive dan jurienquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:44 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Jurien is al net zo dom als Guido en dat Nowlive circus groepje
Dat klopt, of je dr nu mag of niet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:48 schreef Mylene het volgende:
Joanna laat in een dag meer zien meer dan Laura tijdens haar hele verblijf tot nu toe.
Snap ik, en ik zie ook zeker dat er geen fuck in het huis te doen is.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:42 schreef poffu het volgende:
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:48 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
ken je het afscheid nog van sport 7? je lijkt er een beetje op nu
jammer dat je het zo ziet, maar veel streamers, die dus veel KIJKEN, zien Laura heeeeel veeel liggen en hangen en liggen en hangen enz enz.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:45 schreef poffu het volgende:
mo is de meest achterbakse van allemaalquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:48 schreef Flow3r het volgende:
Mo is goed aan het peptalken voor haar vriendinnetje![]()
Niet dat ik weet, maar het zou me niets verbazen nadat half Fok hem uit kotste, hij is hier al een paar weken niet geweest ofzo?quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:49 schreef liqrich het volgende:
Mo's tactiek is weer goed gelukt door iedereen in de kont te kruipen
Ditquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:49 schreef ToughLove het volgende:
[..]
Dat klopt, of je dr nu mag of niet.
Ook al was het een lieve meid, alleen vanwege die stem zou ik 'r al elke keer nomineren.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:49 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
mo is de meest achterbakse van allemaal
Gaat ook niet gebeurenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:49 schreef MartineLongchamp het volgende:
Volgens mij is Karim niet super enthousiast over zijn "date"
doe maar ja, dat staat toch al vastquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:50 schreef Toverheks het volgende:
zal ik vast een streamverslag van as donderdag maken beppie blijft
Zeg nou geen kankeren, dat mocht Servio ook niet van je maatje Lauraquote:schreef poffu het volgende:[/b]
ik drink ook niet maar ben best gezelligquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:50 schreef Dakotamu het volgende:
lau voegt inderdaad niets toe.. wat iemand anders al zei: ja, dat ze niet drinkt en dan iets belachelijks doet dat siert haar... maar moet er niet aan denken wat ze dronken zegt als ik naar de dingen luister die ze NUCHTER zegt... start gesprek, kraam onzin uit... net als vandaag met die yoghurt in de koffie![]()
het kind probeert leuk te zijn, adopteerd allerlei accenten, begint steeds harder te schreeuwen...
het is een meeloper, en ze is nogal dom
datquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:46 schreef liqrich het volgende:
[..]
Heeft niks te maken met het denkniveau van de kijkers, heeft te maken met het denkniveau van een gestoorde redactie die dit programma laat falen
Net als bij Aafke, zat Mo ook dagen met een zure bakkes op de bank of in haar bed.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:51 schreef Flow3r het volgende:
Mo doet ook helemaal geen moeite om de genomineerden een beetje op te beuren
natuurlijk al mogen ze alle2 van mij vertrekkenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:51 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
doe maar ja, dat staat toch al vast
Huh hoezo heeft ze jou geholpen dan kan jij die langequote:Op dinsdag 19 april 2011 20:45 schreef poffu het volgende:
Leer er maar mee leven dat andere mensen andere favorieten hebben als jouquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:51 schreef poffu het volgende:
Sorry heb genoeg gepost hier haha. Ik trap weer op teveel zere teentjesIk wil nu een stereotypering omhoog brengen over bepaalde mensen die hier flames posten, Laat ik het maar niet doen want ik heb vorige liveshow twee super leuke en sympthatieke FOKkers ontmoet.
Nee, maar Mo is ook eMo, alles draait om haar, wel neuken met Maaike als een stelletje bavianen, maar als Flip en Jo in de nacht fluisteren zijn de poppen aan het dansenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:51 schreef Flow3r het volgende:
Mo doet ook helemaal geen moeite om de genomineerden een beetje op te beuren
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:51 schreef poffu het volgende:
Sorry heb genoeg gepost hier haha. Ik trap weer op teveel zere teentjesIk wil nu een stereotypering omhoog brengen over bepaalde mensen die hier flames posten, Laat ik het maar niet doen want ik heb vorige liveshow twee super leuke en sympthatieke FOKkers ontmoet.
je moet ook niet heel fok over 1 kam scheren.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:51 schreef poffu het volgende:
dus je ziet jo ook liever vertrekken ?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:51 schreef poffu het volgende:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze heeft wel lieve en leuke karaktertrekjes
Er zijn gewoon bewoners die minder goed liggen is logisch toch.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:51 schreef poffu het volgende:
Het is Guido jeweetwel die ook veel sliepquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:52 schreef Freule het volgende:
[..]
Huh hoezo heeft ze jou geholpen dan kan jij die lange
Verbaasd me echt dat je zo'n slecht beeld hebt van je oud-medebewonersquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:51 schreef poffu het volgende:
mij?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:51 schreef poffu het volgende:
Idd. Jo en Philip zijn leuk samen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:53 schreef iBenny het volgende:
Laura trouwens met dr 'eenzaam' in de uitzending...
Loop dan ook niet telkens te zeiken als bijv. Jo & Flip klef doen
ja hallo jij bent ook een laura loverquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:53 schreef afca_oc het volgende:
[..]
mij?![]()
die foto met je rode ogen was wel spooky
Hoezo kun je niet tegen commentaar als mensen het niet met je eens zijn, zielig hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:51 schreef poffu het volgende:
zelf lag ze ook steeds klef met alex op dr nest dag in dag uitquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:53 schreef iBenny het volgende:
Laura trouwens met dr 'eenzaam' in de uitzending...
Loop dan ook niet telkens te zeiken als bijv. Jo & Flip klef doen
ja en jij nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:53 schreef Darakka het volgende:
[..]
ja hallo jij bent ook een laura lover
Ik vind jouw manier van schrijven apart maar grappigquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:53 schreef poffu het volgende:
Vind het echt jammer sommig ereatcies hier. Ik snap dat je kritisch bent en ik respecteer het volkomen als je Laura saai en lui of een onnozel persoon vind. Dat is jouw mening. Maar kom niet met slap anoniem geouwehoer over bepaalde zaken zonder goed onderbouwde mening. Of je komt gezellig een drankje doen in het cafe bij Endemol na de liveshow. Vind FOKkers leuk. Behalve dan die anonieme klootzaqjes die net een onvoldoende hebben voor hun scheikunde proefwerk en hun 120 kilo wegende frustratie kwijt moeten op een internetforum.
Hier zijn nu normale reacties hoor. Je hoeft je niet te verdedigen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:53 schreef poffu het volgende:
Vind het echt jammer sommig ereatcies hier. Ik snap dat je kritisch bent en ik respecteer het volkomen als je Laura saai en lui of een onnozel persoon vind. Dat is jouw mening. Maar kom niet met slap anoniem geouwehoer over bepaalde zaken zonder goed onderbouwde mening. Of je komt gezellig een drankje doen in het cafe bij Endemol na de liveshow. Vind FOKkers leuk. Behalve dan die anonieme klootzaqjes die net een onvoldoende hebben voor hun scheikunde proefwerk en hun 120 kilo wegende frustratie kwijt moeten op een internetforum.
Eensquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:49 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
mo is de meest achterbakse van allemaal
stream jij wel eens????????????????????????????????quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:53 schreef poffu het volgende:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:53 schreef poffu het volgende:
anoniem???quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:53 schreef poffu het volgende:
Hier kon hij het verbale geweld niet aan geloof ik.quote:
Volgens mij nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:54 schreef Stability het volgende:
[..]
stream jij wel eens????????????????????????????????
ben ik blij dat ik geen reet van scheikunde weetquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:53 schreef poffu het volgende:
Dit dus...quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:53 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Idd. Jo en Philip zijn leuk samen.
Je rost een paar posten erin nu, maar neemt niet de moeite om te lezen wat users hier naar jou terug schrijven.....quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:53 schreef poffu het volgende:
Paaseitjes zoeken met Moquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:52 schreef rico80 het volgende:
Flip wil paaseitjes zoeken met Mo. Hopelijk geen bevruchte paaseitjes van broer konijn.
dat bedoel ik dus...en wij zien wat we zienquote:
DATquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:55 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Je rost een paar posten erin nu, maar neemt niet de moeite om te lezen wat users hier naar jou terug schrijven.....
Zijn er meerdere die nu jou een leuke feedback hebben gegeven.
Precies ben niet echt fan nowlivequote:Op dinsdag 19 april 2011 20:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Hier kon hij het verbale geweld niet aan geloof ik.![]()
Maar ja, Fok is toch een aardige doorsnee van de samenleving.
Kan begrijpen dat je het anders ziet omdat jij haar in dat huis meegemaakt hebt vanaf het begin. Veel meegemaakt natuurlijk door jullie 'geheim'. Maar op de streams komt ze vaak lui en ongezellig over. Nog niet vaak voor boeiende streams gezorgt in mijn ogenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:53 schreef poffu het volgende:
frustrated much?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:53 schreef poffu het volgende:
Vind het echt jammer sommig reacties hier. Ik snap dat je kritisch bent en ik respecteer het volkomen als je Laura saai en lui of een onnozel persoon vind. Dat is jouw mening. Maar kom niet met slap anoniem geouwehoer over bepaalde zaken zonder goed onderbouwde mening. Of je komt gezellig een drankje doen in het cafe bij Endemol na de liveshow. Vind FOKkers leuk, heb ik al vaker gezegd. Behalve dan die anonieme klootzaqjes die net een onvoldoende hebben voor hun scheikunde proefwerk en hun 120 kilo wegende frustratie kwijt moeten op een internetforum.
vind dat je te ver gaat met ongefundeerde generalisatie. Gooi je eigen zakgeld maar in smssen voor Laura en speel niet de collectant van het Leger des Heils.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:53 schreef poffu het volgende:
Vind het echt jammer sommig reacties hier. Ik snap dat je kritisch bent en ik respecteer het volkomen als je Laura saai en lui of een onnozel persoon vind. Dat is jouw mening. Maar kom niet met slap anoniem geouwehoer over bepaalde zaken zonder goed onderbouwde mening. Of je komt gezellig een drankje doen in het cafe bij Endemol na de liveshow. Vind FOKkers leuk, heb ik al vaker gezegd. Behalve dan die anonieme klootzaqjes die net een onvoldoende hebben voor hun scheikunde proefwerk en hun 120 kilo wegende frustratie kwijt moeten op een internetforum.
het enigste toen was ze leuk met karim geboeid voor de rest is ze beeldopvullingquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit dus...
Ze heeft tot Alex wegging vrijwel elke dag, de hele dag lopen kriebelen met Guido & Alex. Toen ze weg waren en Flip & Jo begonnen te kriebelen begon ze te zeiken... zo schijnheilig
Dit dus, heb van je aanwezigheid in het huis genoten Guido, gezellig figuur, humor, dat het gros van de Fokkers laura gewoon niks vinden kan toch?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:55 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Je rost een paar posten erin nu, maar neemt niet de moeite om te lezen wat users hier naar jou terug schrijven.....
Zijn er meerdere die nu jou een leuke feedback hebben gegeven.
Dit dus, kan dat?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:56 schreef Mylene het volgende:
Guido, jammer hoor, commentaar op de streams, niet op users.
De romijnse tjd herleefd wat dat betreft hier op fok. Hoe harder hoe beter. Gooi ze voor de leeuwen en kijk hoe ze spartelen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:42 schreef poffu het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |