Dit dus, je lijkt me een prima gast Guidson, laat je niet gek maken door een stel internet lafbekjesquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:02 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nou man dat is dan toch hartstikke goed?
Jullie zitten daar, krijgen een band met elkaar. Snappen wij ook wel.
Wij zitten hier en kijken streams.
Maar niet zo opgefokt raken hoor als mensen andere mening over laura hebben hoor. Jij heb een achterlijke start gemaakt daar. Ik vond die hele missie van jou en laura niks. Ik heb jou oprechte verdriet toen wel gezien hoor om je vrouwtje.
En gewoon gezellig komen hier joh...ook al hebben (ik) en andere een andere mening over laura.
Het waren er toch altijd al 4?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:02 schreef Toverheks het volgende:
het waren gister 5 meiden voor karim waar is die ene gebleven afgezegt???/
Het is stukken beter mee te doen aan een totaal geflopt programma met kudt kijkcijfers!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:53 schreef poffu het volgende:
Vind het echt jammer sommig reacties hier. Ik snap dat je kritisch bent en ik respecteer het volkomen als je Laura saai en lui of een onnozel persoon vind. Dat is jouw mening. Maar kom niet met slap anoniem geouwehoer over bepaalde zaken zonder goed onderbouwde mening. Of je komt gezellig een drankje doen in het cafe bij Endemol na de liveshow. Vind FOKkers leuk, heb ik al vaker gezegd. Behalve dan die anonieme klootzaqjes die net een onvoldoende hebben voor hun scheikunde proefwerk en hun 120 kilo wegende frustratie kwijt moeten op een internetforum.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:03 schreef poffu het volgende:
En nu kappen met denken dat ik uit tv-kijkend oogpunt achter haar sta. Ik sta achter Laura omdat ze mijn maatje/buddy was in het huis. Niks mis mee toch Je moet lekker stemmen op wie jij wilt. Of dat is omdat iemand een rasentertainer is, een tof klein klootzakje, een lekkere bitch of een puur persoon. Dat ligt helemaal bij jou
vooral NIET stemmen wat het is 1 grote poppenkast geldklopperij en zakken vullenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:03 schreef poffu het volgende:
En nu kappen met denken dat ik uit tv-kijkend oogpunt achter haar sta. Ik sta achter Laura omdat ze mijn maatje/buddy was in het huis. Niks mis mee toch Je moet lekker stemmen op wie jij wilt. Of dat is omdat iemand een rasentertainer is, een tof klein klootzakje, een lekkere bitch of een puur persoon. Dat ligt helemaal bij jou
Dus Laura is gewoon uitgespeeld in SST al weken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:01 schreef poffu het volgende:
[..]
Laura is ook saai, vooral de afgelopen weken. Dit heeft verschillende redenen die jullie als RLS volgers wel begrijpen. Dit betekend niet voor mij, als persoon en ex-bewoner, dat ik omdat Laura saai is niet meer achter haar sta. Dat is gewoon onmenselijk. Ik ben een puur persoon en een eerlijk persoon. En voor de derde keer, ik fucking respecteer jullie keuzes als volgers van een RLS
Ze was alleen maar down omdat, ik citeer, "weet je wel niet hoeveel fakking geld er het huis uitgelopen is". Dit was ongeveer 10 minuten na zn vertrek dus zó fakking diep zat het verdriet inderdaad. Ze hebben zelfs een SL erin moeten gooien om dr alsjeblieft wat traantjes te laten persen voor de daily. De enige tranen die we gezien hebben.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:02 schreef TimeJumper het volgende:
Whahaha Laura is down omdat Alex eruit is![]()
![]()
![]()
![]()
Aan haar reacties te zien was ze alleen maar opgelucht behalve even moeilijk kijken toen hij pas weg was voor de camera's.
Ze heeft het nooit meer over hem, andere bewoners nog meer dan haar en die doen het ook niet zoveel.
Ik zie je punt en denk fijn dat je het zo ziet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:01 schreef poffu het volgende:
[..]
Laura is ook saai, vooral de afgelopen weken. Dit heeft verschillende redenen die jullie als RLS volgers wel begrijpen. Dit betekend niet voor mij, als persoon en ex-bewoner, dat ik omdat Laura saai is niet meer achter haar sta. Dat is gewoon onmenselijk. Ik ben een puur persoon en een eerlijk persoon. En voor de derde keer, ik fucking respecteer jullie keuzes als volgers van een RLS
Wat zei ze toen dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:02 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Zojuist ook toen FliJo op de slaapkamer lagen kraamde ze weer een valse opmerking uit, walgelijk
Bij de redactie ja. Jij moest weg omdat Servio nog even een rol moest spelen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:03 schreef poffu het volgende:
Flappie de Gier bedoel je?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:03 schreef MargrietV het volgende:
en vergeet vooral die ongekende gierigheid van Laura niet
ja jij moet haar na afloop ook nog onder ogen komen en dus snap ik dat het teveel gevraagd zou zijn om echt te zeggen wat je denkt !quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:03 schreef poffu het volgende:
down omdat alex wegwas? huh? daar heb ik niks van gemerkt...ze was eerder opgelucht dat hij weg was...ze kreeg een missie die alleen consequenties voor alex had..dat werd haar tot 2 keer toe duidelijk door stemmetje verteld...ze verdomde het die missie te volbrengen. zogenaamd omdat ze dat niet kon. ja ja......en achteraf vertelde ze in een of ander gesprek dat ze NIET wist dat alex hier de dupe van zou worden!! misselijk wijf toch?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:02 schreef TimeJumper het volgende:
![]()
![]()
![]()
[..]
Whahaha Laura is down omdat Alex eruit is![]()
![]()
![]()
![]()
Aan haar reacties te zien was ze alleen maar opgelucht behalve even moeilijk kijken toen hij pas weg was voor de camera's.
Ze heeft het nooit meer over hem, andere bewoners nog meer dan haar en die doen het ook niet zoveel.
Guido zelf heb je gezegd dat je Laura maar saai vond, heb ik zelluf gezien op de streams![]()
Stemmen...............heel naïef!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:03 schreef poffu het volgende:
En toch heb je wel ergens een punt, hoewel ze bij een missie niet 10 stappen meer zet in dezelfde minuut, is ze wel wat vaker verticaal aanwezig. Met het bouwen van het vlot ging ze ook net zo makkelijk zitten gapen terwijl de rest wel bezig was,... uitgezonderd van Jo natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:59 schreef poffu het volgende:
[..]
Hoho... ik lees alles![]()
Ik respecteer volkomen dat jullie Laura een kutwijf vinden of een lui wijf die niks doet. Vooral als je ook zegt waarom. Dat is jouw mening als kijker en die respecteer ik. Entertainment is natuurlijk een van de belangrijkste factoren als je naar een RLS kijkt. Ik sta achter Laura omdat ik de eerste weken veel met haar hebt meegemaakt en het echt een idioot rare ervaring was met haar waar ik zeker ook gelukkig mee ben. Het is jammer dat sinds Alex en ik eruit zijn ze zo down is en een beetje ongelukkig. Laura was me maatje in het huis en ook als ik eruit ben zal ik achter haar staan. Dit is puur menselijk en uit het oogpunt van mij gezien meer dan logisch. Ik vind het gewoon leuk om de topics te lezen en zit met plezier op FOK!
BRAVOquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:58 schreef Darakka het volgende:
Laura jankte meer toen Guido het huis verliet dan de dag dat Alex het huis verliet.![]()
Laura snauwt echt constant met een ondertoon tegen mede bewoners.![]()
Laura ligt constant horizontaal.![]()
Jo is gewoon interessanter op tv en daarom moet Laura gewoon weg!
Denk aan je bloeddruk Guidsonquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:03 schreef poffu het volgende:
Wie zei dit?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:04 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Dat Jo blijft omdat ze vorige keer de wild-card kreeg en "toch al een mooi-boy heeft"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |