Sharon mag er van mij bij komen -->die gillende keukenmeidquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:24 schreef freaky40 het volgende:
Wat een onmogelijke keuze weer. Wat mij betreft mag Laura blijven. Hopelijk komt er morgen nog een genomineerde bij, erg lastig deze keer.
Iedereenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:23 schreef Day het volgende:
Ik ben diep, diep teleurgesteld dat mo niet genomineerd is.
Philip is slim Mo een ronde verder dat betekent dat hij zelf twee ronde verder is.quote:
Bah, vieze trut dat ze isquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:24 schreef Lady-night het volgende:
Lau zei nog: de 3 musketiers zijn de 4 musketiers geworden, kijk maar uit ( weet niet tegen wie ze dit zei) en tegen Sharon: Sharon had een date al afgekeurd voor hij bij de tafel was. (over date Karim)
Valt me mee dat ze weer de dans ontspringt. Ze schijnt nog al 'populair' te zijn. Onterecht...quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:24 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Sharon mag er van mij bij komen -->die gillende keukenmeid
Ik ook.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:23 schreef Day het volgende:
quote:
hele nachten janken met Sec denk ik of sterven van verdriet, dat doen honden toch ?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:25 schreef shomila het volgende:
Van mij mag Jo eruit ben benieuwd wat Flip dan doet.
Zie mijn liefdevolle topicquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:25 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Lekker positief
![]()
Dat vind ik ook zo geweldig aan Karim, een voorbeeld, vooral voor azijnpissers.
Nee want als Flip op bijvoorbeeld geer had gestemd hadden Mo, Jo en Lau er gezetenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:25 schreef Flow3r het volgende:
eigenlijk zit Jo op de stoel door Philip toch?
vinger in de papa?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:25 schreef waterkant het volgende:
ik ben diep teleurgesteld dat joanne weeeeeeeeeeer gaat winnen! mag ze haar winkeltje promoten.. heeft mama toch vinger in de papa! ja dus
Begrijpelijk hij wil wel kinderen maar pas over een jaar of 5, heeft hij duidelijk op de streams verteld.Maar ik zou er niet raar van staan te kijken als mo hem op zo,n manier aan haar zou willen bindenquote:
Yepquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:25 schreef Flow3r het volgende:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:25 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Lekker positief
![]()
Dat vind ik ook zo geweldig aan Karim, een voorbeeld, vooral voor azijnpissers.
En als ie op Laura had gestemd? Juistquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:25 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Nee want als Flip op bijvoorbeeld geer had gestemd hadden Mo, Jo en Lau er gezeten
Hoezo? Dat was dr enige stem... Anders was t helemaal reality-check voor dr geweest.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:25 schreef Flow3r het volgende:
Ik hoop dat Monique nooit kinderen krijgt. Arm kind dan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:26 schreef bamby het volgende:
[..]
Begrijpelijk hij wil wel kinderen maar pas over een jaar of 5, heeft hij duidelijk op de streams verteld.Maar ik zou er niet raar van staan te kijken als mo hem op zo,n manier aan haar zou willen binden
lol'd irlquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:23 schreef marjolleke het volgende:
Scriptschrijver had een feestje gisteravond en geen tijd meer om de nieuwe verhaallijn door te mailen. Gelukkig had hij nog wat pagina's van DGK. Nadia Monique zwanger....
Ben er helemaal klaar mee ff...die muts ontloopt alles...eng gewoon en vooral naief van de medebewoners.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:23 schreef Day het volgende:
beequeen kom er maar inquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:25 schreef waterkant het volgende:
ik ben diep teleurgesteld dat joanne weeeeeeeeeeer gaat winnen! mag ze haar winkeltje promoten.. heeft mama toch vinger in de papa! ja dus
Support Laura dan gewoon en stop dit negatieve gedoequote:Op dinsdag 19 april 2011 21:27 schreef Niki.P het volgende:
Ben benieuwd wat ze op zaterdag voor Laura gaan doen... (ik vind het nu nog duidelijker wie er uit gaat dan vorige week en toen was het al aardig duidelijk, voor de duidelijkheid ik ben nog steeds Laura fan kijk dit programma al te lang)
Ja muggeziften op bewoners is leuk ja........quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:23 schreef rico80 het volgende:
[..]
Dan moet je je weer met andere dingen gaan bezighouden zoals wereldnieuws enzo. Kernreactortje hier, dictatortje daar. Nee dan is Fok toch nog wel gezelliger hoor, als ik dan toch ergens op moet muggeziften
Duifjequote:Op dinsdag 19 april 2011 21:23 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Begrijpelijk,............. schat
Alsof kinderen hebben tegenwoordig nog een reden is voor mensen om bij elkaar te blijven. En daar kunnen heel wat kinderen van meepraten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:26 schreef bamby het volgende:
[..]
Begrijpelijk hij wil wel kinderen maar pas over een jaar of 5, heeft hij duidelijk op de streams verteld.Maar ik zou er niet raar van staan te kijken als mo hem op zo,n manier aan haar zou willen binden
Flip's geheugen enzo lijkt een beetje selectief soms, hij is het hele nazi verhoor van hem en Jo vs Mo alweer totaal vergeten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:26 schreef rico80 het volgende:
[..]
Hoezo? Dat was dr enige stem... Anders was t helemaal reality-check voor dr geweest.
Ik vond die reactie van Flip ook echt stuitend hoor over Mo. Ze is zo ontzettend eerlijk en ze kán gewoon niet liegen. Nou Flipje dan moet je die blauwe ogen misschien nog een stukkie verder opentrekken..
Precies Luira eruit!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:27 schreef Annelies-G het volgende:
Zooooooooooooo, lekker gesport. Laura en Joanna op de strafbank dus.
Heb de daily nog niet gezien maar ben zoooooooooooooo nieuwschierig naar hun reactie.
Kan wel eens nek aan nek race worden. Ik stem niet maar zou ik stemmen dan ging ik toch voor Joanna. Jo zorgt iig nog voor tv plezier, Lau leert ons alleen maar horizontaal te liggen en geeft dagelijks een cursus gapen weg. Weg met tien truus. ( sorry giudo;) ) Voordeel is dat ze haar man weer in de armen kan springen ( als ze zich maar niet vergist en guido niet in de armen springt:))
Kan pas laat de daily kijken manlief heeft de afstandsbediening in de hand en weigert die af te geven hehehe
Ja dat Zyklon-B is echt een paardemiddel hoor.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:28 schreef Urb het volgende:
[..]
Flip's geheugen enzo lijkt een beetje selectief soms, hij is het hele nazi verhoor van hem en Jo vs Mo alweer totaal vergeten.
Ik denk het ook. Maar denk dat Flip ook nog wel een kansje maakt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:28 schreef Mylene het volgende:
Sharon gaat SS gewoon winnen. Let maar op.
Ik ook, vooral omdat je zoiets gewoon niet verwacht van het programma...quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:29 schreef freaky40 het volgende:
Ik heb het gevoel dat dit niet de uiteindelijke genomineerde zijn deze week. Er komt nog wel wel een verassing.
En zou hou jij je bank weer vol en de praktijk draaiende tochquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:28 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Alsof kinderen hebben tegenwoordig nog een reden is voor mensen om bij elkaar te blijven. En daar kunnen heel wat kinderen van meepraten.
Misschien komt er wel weer een wildcard voor Joanna hahaquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:29 schreef freaky40 het volgende:
Ik heb het gevoel dat dit niet de uiteindelijke genomineerde zijn deze week. Er komt nog wel wel een verassing.
\Precies , ik vind haar nu te vrolijk nu haar nummer 1 op de stoel zit.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:28 schreef shomila het volgende:
Maar wij zien meer dan de bewoners hè.
Mo doet lief in hun gezicht en de rest van haar gekonkel zien ze niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |