Pfff, wat wil je, die moet al weken de nukken van Jo verdragenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:19 schreef Mylene het volgende:
Ik zie gewoon grijze haren bij Philip zitten.
Dat zou toch morgen in de Daily komen, nou weten we het alquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:18 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Maik Maik
niet zwanger dus! maar dat was mijn verwachting ook al, beetje opgeklopt. #sstnl
43 minutes ago Favorite Retweet Reply
Zo kijkt ze altijd?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:22 schreef Mylene het volgende:
Joanna pakt het veel beter op dan Laura.
Laura kijkt zo verzuurd. Kijk ze niet uit naar Alex?
ja, volgens mij was ze nu al jaloers dat karim dates krijgt... ze keek echt een beetje beknepenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:22 schreef Wilskracht het volgende:
Toch klopt het niet als Laura naar huis gaat.
Laura moet nog jaloers worden op Karim als hij gaat daten.
Dacht dat alleen de achteruitgang bij Mo gebruikt was?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:18 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Maik Maik
niet zwanger dus! maar dat was mijn verwachting ook al, beetje opgeklopt. #sstnl
43 minutes ago Favorite Retweet Reply
ja zo zit ik ook, maar blijf wel kijken voor geer en karim !! eindbazenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:22 schreef Blackprinces het volgende:
Ik kijk het trouwens deze week nog aan, maar als het die Jo show blijft haak ik ook af.
Dan moet je je weer met andere dingen gaan bezighouden zoals wereldnieuws enzo. Kernreactortje hier, dictatortje daar. Nee dan is Fok toch nog wel gezelliger hoor, als ik dan toch ergens op moet muggeziftenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:22 schreef Blackprinces het volgende:
Ik kijk het trouwens deze week nog aan, maar als het die Jo show blijft haak ik ook af.
Ik ook wel een beetje.. had er iig flink op gehooptquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:23 schreef Day het volgende:
Ik ben diep, diep teleurgesteld dat mo niet genomineerd is.
Jawel, als enigequote:Op dinsdag 19 april 2011 21:23 schreef Candyfreak het volgende:
Heeft Monique dan niet Laura's naam genoemd?
Begrijpelijk,............. schatquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:22 schreef Blackprinces het volgende:
Inderdaad, mocht eens tijd worden....quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:23 schreef Day het volgende:
Dit nog wel het meest van allemaalquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:23 schreef Day het volgende:
Valt mij ook tegen van Philip.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:23 schreef Day het volgende:
Ik ben superblij dat ze veilig isquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:23 schreef Day het volgende:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:22 schreef Mylene het volgende:
Joanna pakt het veel beter op dan Laura.
Laura kijkt zo verzuurd. Kijk ze niet uit naar Alex?
Ik ook maar had deze nominaties al wel zien aankomen zei het al vanaf dat de anti-nomanaties bekent waren (hoe noemde ze het eigenlijk in de Daily)quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:23 schreef Day het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |