Sharon mag er van mij bij komen -->die gillende keukenmeidquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:24 schreef freaky40 het volgende:
Wat een onmogelijke keuze weer. Wat mij betreft mag Laura blijven. Hopelijk komt er morgen nog een genomineerde bij, erg lastig deze keer.
Iedereenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:23 schreef Day het volgende:
Ik ben diep, diep teleurgesteld dat mo niet genomineerd is.
Philip is slim Mo een ronde verder dat betekent dat hij zelf twee ronde verder is.quote:
Bah, vieze trut dat ze isquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:24 schreef Lady-night het volgende:
Lau zei nog: de 3 musketiers zijn de 4 musketiers geworden, kijk maar uit ( weet niet tegen wie ze dit zei) en tegen Sharon: Sharon had een date al afgekeurd voor hij bij de tafel was. (over date Karim)
Valt me mee dat ze weer de dans ontspringt. Ze schijnt nog al 'populair' te zijn. Onterecht...quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:24 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Sharon mag er van mij bij komen -->die gillende keukenmeid
Ik ook.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:23 schreef Day het volgende:
quote:
hele nachten janken met Sec denk ik of sterven van verdriet, dat doen honden toch ?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:25 schreef shomila het volgende:
Van mij mag Jo eruit ben benieuwd wat Flip dan doet.
Zie mijn liefdevolle topicquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:25 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Lekker positief
![]()
Dat vind ik ook zo geweldig aan Karim, een voorbeeld, vooral voor azijnpissers.
Nee want als Flip op bijvoorbeeld geer had gestemd hadden Mo, Jo en Lau er gezetenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:25 schreef Flow3r het volgende:
eigenlijk zit Jo op de stoel door Philip toch?
vinger in de papa?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:25 schreef waterkant het volgende:
ik ben diep teleurgesteld dat joanne weeeeeeeeeeer gaat winnen! mag ze haar winkeltje promoten.. heeft mama toch vinger in de papa! ja dus
Begrijpelijk hij wil wel kinderen maar pas over een jaar of 5, heeft hij duidelijk op de streams verteld.Maar ik zou er niet raar van staan te kijken als mo hem op zo,n manier aan haar zou willen bindenquote:
Yepquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:25 schreef Flow3r het volgende:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:25 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Lekker positief
![]()
Dat vind ik ook zo geweldig aan Karim, een voorbeeld, vooral voor azijnpissers.
En als ie op Laura had gestemd? Juistquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:25 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Nee want als Flip op bijvoorbeeld geer had gestemd hadden Mo, Jo en Lau er gezeten
Hoezo? Dat was dr enige stem... Anders was t helemaal reality-check voor dr geweest.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:25 schreef Flow3r het volgende:
Ik hoop dat Monique nooit kinderen krijgt. Arm kind dan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:26 schreef bamby het volgende:
[..]
Begrijpelijk hij wil wel kinderen maar pas over een jaar of 5, heeft hij duidelijk op de streams verteld.Maar ik zou er niet raar van staan te kijken als mo hem op zo,n manier aan haar zou willen binden
lol'd irlquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:23 schreef marjolleke het volgende:
Scriptschrijver had een feestje gisteravond en geen tijd meer om de nieuwe verhaallijn door te mailen. Gelukkig had hij nog wat pagina's van DGK. Nadia Monique zwanger....
Ben er helemaal klaar mee ff...die muts ontloopt alles...eng gewoon en vooral naief van de medebewoners.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:23 schreef Day het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |