Nou ja, altijd douchen met je zwembroek aan...quote:Op donderdag 21 april 2011 20:20 schreef Albertino80 het volgende:
Ik denk echt dat Karim een vieze piemel heeft. Just sayin..
hoeft geen liegen te zijn. Ze zegt niet dat ze bij de liveshow aanwezig is....quote:Op donderdag 21 april 2011 20:18 schreef afca_oc het volgende:
FKJ_tje Fenneke
Liveshow SST benieuwd naar de show vanavond! #sstnl mag ik wat zeggen tegen mijn vent? Zou leuk zijn...
Fenneke dus niet in Portugal.. of ze liegt
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En dan kan het ook niks zijn natuurlijk..Ik dacht al dat het aan mij lagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
Ja klopt, roze kleding/accessoires bij rood haarquote:Op donderdag 21 april 2011 20:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nog steeds een trol met vloekend lelijke oorbellen...accentje is wel lief...
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:22 schreef Chuckster het volgende:
Bianca is een zeug, Peggy is een sletje
Misschien samen een leuk setje..quote:Op donderdag 21 april 2011 20:22 schreef Chuckster het volgende:
Bianca is een zeug, Peggy is een sletje
[..]
En dan kan het ook niks zijn natuurlijk..Geer lijkt dit spekkie ook wel goed te keuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
googlen op GTSTquote:Op donderdag 21 april 2011 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat niet zo een GTST oorbel? Tenminste die had mijn nichtje, zoiets.
Zeikwijfquote:Op donderdag 21 april 2011 20:22 schreef Albertino80 het volgende:
Paarse lippenstift? Serieus. No no no woman!
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Mo is weer helemaal op de sex-toer
Ja, wie niet!quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:22 schreef Greys het volgende:
Mo die een waardeoordeel hecht aan of je meteen met iemand in bed duikt![]()
Moet zij vooral vragen ja.
[..]
En dan kan het ook niks zijn natuurlijk..O maar ik had al aangegeven dat ik het ook niets vond hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had het over Gerard, niet over dat mens. Ik vermoed namelijk dat Karim heel veel waarde hecht aan de mening van Gerard in deze...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:23 schreef bollokus het volgende:
jo, bel me maar na het programma voor de borsten
Die wil tieten voor de inkoopprijsquote:
Dat is ook niet echt iets waar Karim op valt volgens mij, van die plastic tietenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:23 schreef waxmask het volgende:
Ze gaat voor fakeboobs...da's al een afknapper voor mij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |