Ik had Gerard in mijn mandje geproptquote:
Oww, wacht er staan nu 4 mensen gepland, volgens dat lijstje, voor de finale...quote:Op donderdag 21 april 2011 20:30 schreef rico80 het volgende:
[..]
Daar denkt Guido anders over :p Die heeft een hele lijst met de volgorde van exits en tot nu toe klopt die.. Daarin zitten Gerard, Karim, Jo en Flip in de finale, met zn 4en dus.
ik ben een beetje bang dat het dit keer wishful thinking isquote:Op donderdag 21 april 2011 20:32 schreef mspoez het volgende:
Lau staat onderaan in de tussenstand, dus Dág Jo!
das toch al van het begin zo...quote:Op donderdag 21 april 2011 20:32 schreef Karina het volgende:
Waarom moet het allemaal zo kinderachtig.
Viespeuk!quote:
quote:
Omdat Lauw-ra zich ook thuis moet voelen, in elk geval voor die twee uur die ze er nog zit.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:32 schreef Karina het volgende:
Waarom moet het allemaal zo kinderachtig.
Mwa, da's speculatie, zelfs Guido zelf tweette vorige week tijdens de live nog iets in de trant van " Stem op Gerard, er gaan vanavond 2 mensen het huis uit!"quote:Op donderdag 21 april 2011 20:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Oww, wacht er staan nu 4 mensen gepland, volgens dat lijstje, voor de finale...
Erg geloofwaardig binnen een paar minuten.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:33 schreef afca_oc het volgende:
Nieuwe tussenstand na 5 minuten, 67-33
Daar is geen geld voor.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:34 schreef Karina het volgende:
Renate moet wel even haar uitgroei laten bijkleuren.
Ik zie de hond vanavond wel vertrekken...quote:Op donderdag 21 april 2011 20:34 schreef Urb het volgende:
[..]
Mwa, da's speculatie, zelfs Guido zelf tweette vorige week tijdens de live nog iets in de trant van " Stem op Gerard, er gaan vanavond 2 mensen het huis uit!"
Maar we zullen zien.
laura gaat nog heul heul hard stijgenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:34 schreef Gert het volgende:
Hoe spannend gaan ze deze percentages nog maken?
Het uur ervoor niet?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:33 schreef Albertino80 het volgende:
Ik hoop dat Bart na Secret Story besluit bakker te worden. Ik irriteer me al vanaf 20:31..
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:28 schreef rico80 het volgende:
[..]
Hij heeft eigenlijk altijd wel een mening, maar hij is een van de weinige mensen met engelengeduld die het echt totaal niet boeit of een ander een andere mening heeft. Energie in zulke discussies stoppen is zinloos, en daar heeft ie eigenlijk wel gelijk in.
Iedereen blij en iedereen zn eigen ding is het devies
Zo kun je het ook uitleggen jaquote:Op donderdag 21 april 2011 20:28 schreef rico80 het volgende:
[..]
Hij heeft eigenlijk altijd wel een mening, maar hij is een van de weinige mensen met engelengeduld die het echt totaal niet boeit of een ander een andere mening heeft. Energie in zulke discussies stoppen is zinloos, en daar heeft ie eigenlijk wel gelijk in.
Iedereen blij en iedereen zn eigen ding is het devies
heb de vorige tussenstand effe gemist, scheelt het veel met deze dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:34 schreef Urb het volgende:
[..]
erg geloofwaardig in een paar minuten.
inderdaadquote:Op donderdag 21 april 2011 20:34 schreef Urb het volgende:
[..]
erg geloofwaardig in een paar minuten.
heel veel sms-en Bolquote:Op donderdag 21 april 2011 20:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
laura gaat nog heul heul hard stijgen
64-36quote:Op donderdag 21 april 2011 20:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heb de vorige tussenstand effe gemist, scheelt het veel met deze dan?
Laura 2 procent minder geloof ikquote:Op donderdag 21 april 2011 20:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heb de vorige tussenstand effe gemist, scheelt het veel met deze dan?
als er maar 100 mensen gestemd hebben gaat het hardquote:Op donderdag 21 april 2011 20:34 schreef Urb het volgende:
[..]
Erg geloofwaardig binnen een paar minuten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |