Moet je APK effe bellen!quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou Gerard een traantje laten als hij Fenneke even mag spreken?
Ik denk het!
Die houdt zich groot tijdens, en doet daarnį een traantje. De bikkel.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou Gerard een traantje laten als hij Fenneke even mag spreken?
Ik denk het!
Die vader zie je echt nooit meer op tv hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 20:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze hebben die vader van mo aardig geconfronteerd in de live, zou me verbazen als er geen goedmakertje komt.
Heel slim. En goed snel gerealiseerd.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:46 schreef Urb het volgende:
VInd het stiekum wel een slimme actie( ookal werk ik voor Etos
)
Die zie je bij daglicht niet eens meer op straat.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Die vader zie je echt nooit meer op tv hoor
Familie, hoeft de vader niet te zijn.... we zullen zienquote:Op donderdag 21 april 2011 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Die vader zie je echt nooit meer op tv hoor
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Die zie je bij daglicht niet eens meer op straat.
Jķj was toch van de Wit? Van de SP hč, niet de SOS.quote:
na 9 weken pff zou tijd wordenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik moet zeggen, deze compilatie is awesome
APK Behandeld de RLS sms/belfraude. Heeft samen met Jan de Wit het dossier.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Jķj was toch van de Wit? Van de SP hč, niet de SOS.
Ze hebben een goeie stagiere gevondenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik moet zeggen, deze compilatie is awesome
Werd tijdquote:Op donderdag 21 april 2011 20:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze hebben een goeie stagiere gevonden
En gister was het nog de meest slechte daily ooitquote:Op donderdag 21 april 2011 20:53 schreef SecretStoryWous het volgende:
John heeft net5 overgenomen en dat merk je meteen.
Tijd voorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |