Ik wist hetquote:
3/4 van de mensen zijn alleen maar de zaak aan het opnaaien. Waaronder wat vaste bezoekers van deze sc. Blijkbaar is dat leuk ofzo.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:34 schreef Lotusss het volgende:
Heb expres niet gereageerd in ER's topic. Maar lijkt me misschien wel makkelijk als er omtrent twijfels en vragen de vragen daar puntsgewijs gesteld worden. Dan is het ook makkelijker en overzichtelijker om te antwoorden.
Kan er zelf heel moeilijk tegen. En een Modje op de kast jagen die toevallig ook de vriendin van TS is, is natuurlijk helemaal dikke pret.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
3/4 van de mensen zijn alleen maar de zaak aan het opnaaien. Waaronder wat vaste bezoekers van deze sc. Blijkbaar is dat leuk ofzo.
Dus kan ik ervan uitgaan dat je antwoord op mijn vraag "ja"isquote:leovanw schreef:
@rubje... inderdaad sommige mensen krijgen altijd de 'goodies' of ik het ook gekregen heb? Om scheve gezichten te vermijden, laat ik me daar liever niet over uit... Je moet immers geen wakker maken... Ook op DEF slaapt de verrader nooit
ER en jij weten hoe het zit, dat is het belangrijkstequote:Op donderdag 21 april 2011 17:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Kan er zelf heel moeilijk tegen. En een Modje op de kast jagen die toevallig ook de vriendin van TS is, is natuurlijk helemaal dikke pret.
Dat dus!quote:Op donderdag 21 april 2011 18:16 schreef Royyy het volgende:
[..]
ER en jij weten hoe het zit, dat is het belangrijkste.
En wat een paar ******* op een online forum daar van vinden, ach wat maakt het uit, niks van aantrekken
quote:
Heh die had ik gisteren eentje op, met een sigaarquote:Op donderdag 21 april 2011 18:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]en een Jillz voor Maitje, een wijntje voor Lotusss en een Snow Grouse voor ER
Die Snow Grouse bevalt goed he.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heh die had ik gisteren eentje op, met een sigaar
Nee. Veel zachter en ijskoud. Dit omdat hij het vriesvak in moet.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:26 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gehad. Is ie vergelijkbaar met een gewone Grouse?
Klinkt lekker voor in de zomer?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee. Veel zachter en ijskoud. Dit omdat hij het vriesvak in moet.
De eerste aanname betekent niet per se JA, en op je tweede aanname kan ik NEE antwoorden. Cheers!quote:Op donderdag 21 april 2011 18:06 schreef rubje het volgende:
[..]
Dus kan ik ervan uitgaan dat je antwoord op mijn vraag "ja"isenne bedoel je nu met die laatste opmerking mij?[ afbeelding ]
Niet alleen de zomer!quote:Op donderdag 21 april 2011 19:32 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Klinkt lekker voor in de zomer?
Het gaat de goede kant op met dat merk!quote:Op donderdag 21 april 2011 19:38 schreef hoogvlieger het volgende:
Zie net trouwens dat the Grouse ook een single malt heeft uitgebracht.
Pfff. Mij een beetje blij maken!quote:Op donderdag 21 april 2011 19:40 schreef hoogvlieger het volgende:
o nee wacht ff het is een blended maar zonder grain. Da's appart.
Nee, geen Jillz voor Maitje hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 18:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]en een Jillz voor Maitje, een wijntje voor Lotusss en een Snow Grouse voor ER
Wel laten weten waar de fik is.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:45 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee, geen Jillz voor Maitje hoor. Nog geen weekend en moet zo nog hardlopen denk ik...
Haha ik weet waar die was. Hier paar straten verderop. Een bus, stinken zeg, niet normaal.quote:
Wat is dat voor een slap excuus! Zeg dan gewoon dat je geen zin hebt.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:48 schreef Maitje het volgende:
[..]
Haha ik weet waar die was. Hier paar straten verderop. Een bus, stinken zeg, niet normaal.
Alleen weet nog niet of ik ga hardlopen, zit nog steeds best vol
Nou, ik heb wel zin, maar als ik ga sporten en mijn eten is nog niet goed gezakt, krijg ik ontzettend pijn in mijn zijquote:Op donderdag 21 april 2011 19:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat is dat voor een slap excuus! Zeg dan gewoon dat je geen zin hebt.
Oh, gewoon even wachten dus.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:51 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nou, ik heb wel zin, maar als ik ga sporten en mijn eten is nog niet goed gezakt, krijg ik ontzettend pijn in mijn zij
Bon soir.quote:
Ga je alleen?quote:
Doet t ookquote:Op donderdag 21 april 2011 20:01 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja..![]()
Dat vind ik altijd zo tegen vallen
Je zus ging de laatste tijd toch mee? Of is ze weer gestopt?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:01 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja..![]()
Dat vind ik altijd zo tegen vallen
Je hebt maar mazzel met zo'n kok!quote:Op donderdag 21 april 2011 20:05 schreef Lotusss het volgende:
Net voor het eerst een petehboon geproefd..... omnomnom!
Zeker wel!quote:
Die zit in Eindhoven te feestenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je zus ging de laatste tijd toch mee? Of is ze weer gestopt?
Neem je die neger dan mee tijdens het lopen?quote:
Nee, negert is met vader op sleeptouwquote:Op donderdag 21 april 2011 20:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Neem je die neger dan mee tijdens het lopen?
Dan maar even doorbijten en alleen de hort op.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:16 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee, negert is met vader op sleeptouw
Joah.. denk dat ik zo wel ga..quote:Op donderdag 21 april 2011 20:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan maar even doorbijten en alleen de hort op.
Goed zo. Ik ben trots op je!quote:
Het woord "neger" mag ik wel zeggen van Lotusss, een ander woord weer niet, dan gaat ze echt boos wordenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Neem je die neger dan mee tijdens het lopen?
quote:
Ik snap het nietquote:Op donderdag 21 april 2011 20:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het woord "neger" mag ik wel zeggen van Lotusss, een ander woord weer niet, dan gaat ze echt boos worden
En ik maak niet eens grapje!quote:
Ik ook niet.quote:Ik snap het niet
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En ik maak niet eens grapje!
[..]
Ik ook niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]dan nog snap ik hem niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben hardlopen! JOE!!
Er was eens....
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
[..]Ah. Ja, die is wat minder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Sucsex!!quote:Op donderdag 21 april 2011 20:30 schreef Maitje het volgende:
[..]
dan nog snap ik hem niet...
Ik ben hardlopen! JOE!!
Ik weet het, is niet echt beleefdquote:
Je boft maar met zo'n meisje.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik weet het, is niet echt beleefd![]()
Gelukkig weet Lotusss me daarin te corrigeren.
In Brazilië was het namelijk gewoongoed dat woord te gebruiken, dat had ik min of meer "geadopteerd"
quote:
Dequote:
The Passion?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:41 schreef hoogvlieger het volgende:
Whaha dikke reli-faal by The Passion:
"We zijn hier niet alleen met Gristenen, maar ook met katholieken, moslims en atheïsten"
Ik voorspel een reli oorlog
Een of andere gristen-fest waar onbekende nederlandse blaaters soort van Passion of the Christ van Mel Gibson na doen. En dat in Gouda. Zoiso faal natuurlijkquote:
Dus nu zijn de protestanten de echte christenen? Koekje van eigen deeg richting de katholieken. En de moslims en atheisten zullen daar zeker geen probleem mee hebben.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:46 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Een of andere gristen-fest waar onbekende nederlandse blaaters soort van Passion of the Christ van Mel Gibson na doen. En dat in Gouda. Zoiso faal natuurlijk
Bergen geile chickies daar!quote:Op donderdag 21 april 2011 20:51 schreef Lotusss het volgende:
Vraag maar aan ER wat voor Gristenen er allemaal rondlopen... hij werkt elke dag in de Bible belt
Is de Betuwe ook zo erg dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:51 schreef Lotusss het volgende:
Vraag maar aan ER wat voor Gristenen er allemaal rondlopen... hij werkt elke dag in de Bible belt
Yep.quote:
en inteelt...quote:
Maar ze kunnen wel hard rennen.quote:
Flipje!!!quote:
Da's heul geen chickie!quote:
Die is inderdaad goed te doen jaquote:
Nee, maar die jam is wel lekkerquote:
Maitje? Weet jij hoe je jam moet maken?quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maitje? Weet jij hoe je jam moet maken?
Bazen nummerquote:
quote:
Als men tenminste de juiste clip plaatst.quote:
Nee die niet * m.k rent wegquote:
Kan hier ook wel om lachen maar origineel is beter jaquote:Op donderdag 21 april 2011 21:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als men tenminste de juiste clip plaatst.
Nee en wil het ook niet wetenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maitje? Weet jij hoe je jam moet maken?
Geeft niks. Ik weet het wel.quote:
Dan is deze parodie beter:quote:Op donderdag 21 april 2011 21:10 schreef m.k het volgende:
[..]
Kan hier ook wel om lachen maar origineel is beter ja
Dat komt goed uit. Ik eet het toch alleen op scones.quote:
Scones?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat komt goed uit. Ik eet het toch alleen op scones.
WRONG! Nagger...quote:
nikker, zwartjoekel, zandneger ect ectquote:
Poepnegert!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:27 schreef m.k het volgende:
[..]
nikker, zwartjoekel, zandneger ect ect
quote:
Een hoop apen gebrul meer nietquote:
Trustequote:Op donderdag 21 april 2011 21:35 schreef Cobra4 het volgende:
En nu ga ik maffen. Morgen weer vroeg op.
Slaap lekker lieve Maitje!![]()
Ghehehequote:
Hey.quote:
Je hebt het dan ook over Nederlandse televisiequote:Op donderdag 21 april 2011 23:23 schreef Maitje het volgende:
25 jaar na Tjernobiel.. docu op rtl4. Viel een beetje tegen..
Ik heb altijd goede hoopquote:Op donderdag 21 april 2011 23:25 schreef m.k het volgende:
[..]
Je hebt het dan ook over Nederlandse televisie
Haaaai!quote:
Nee vandaag niet. Vanwege dat gerel enzo. Bah.quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:02 schreef Royyy het volgende:
[..]
Heeeeey![]()
Werkt het vroeg slapen niet echt?
Niet zo druk om maken, dat is precies wat die idioten willen. Jij en ER zijn gelukkig samen, wat maakt het dan uit wat een paar van zo'n figuren op een online forum allemaal over jullie beweren? Helemaal niksquote:Op vrijdag 22 april 2011 03:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee vandaag niet. Vanwege dat gerel enzo. Bah.
Zo zou het MOETEN zijn jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 03:13 schreef Royyy het volgende:
[..]
Niet zo druk om maken, dat is precies wat die idioten willen. Jij en ER zijn gelukkig samen, wat maakt het dan uit wat een paar van zo'n figuren op een online forum allemaal over jullie beweren? Helemaal niks
Slaap er lekker een nachtje over, en probeer dat hele gedoe hier gewoon te vergeten, dat zijn die figuren niet waardquote:Op vrijdag 22 april 2011 03:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zo zou het MOETEN zijn ja
De mensen om wie we geven (inclusief sommigen hier) weten hoe het zit en hebben zijn PTSS-trekjes helaas soms weleens meegemaakt. Daar gaat het om, dat die mensen het weten. Niet mensen die het fijn vinden om anderen op hun gevoelige plek te pakken en er ook nog eens overheen te pissen.
True that.quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:29 schreef Royyy het volgende:
[..]
Slaap er lekker een nachtje over, en probeer dat hele gedoe hier gewoon te vergeten, dat zijn die figuren niet waard
Whut??? Dude... het is half 4quote:
Wekker zegt ook: Opstaan thaboel jij gaat een weekendje parijs doenquote:
Mogguh lieve Maitje.quote:
De waarheid zeggen is toch niet slijmen?quote:
Leuk bericht om bij wakker te worden.quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:30 schreef Lotusss het volgende:
ErwinRommel en ik hebben zojuist een zeer goed en constructief telefoongesprek gehad met Mores. Frustraties zijn weggenomen, misverstanden zijn rechtgezet en excuses zijn aangeboden (van beide kanten) en aanvaard.
Heb zojuist de FA's verzocht om hem te unbannen. Van mij mag hij nog een kans krijgen!
Geen idee wie Mores isquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:30 schreef Lotusss het volgende:
ErwinRommel en ik hebben zojuist een zeer goed en constructief telefoongesprek gehad met Mores. Frustraties zijn weggenomen, misverstanden zijn rechtgezet en excuses zijn aangeboden (van beide kanten) en aanvaard.
Heb zojuist de FA's verzocht om hem te unbannen. Van mij mag hij nog een kans krijgen!
quote:
Whoopsquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:36 schreef m.k het volgende:
nou lotusss weet je ook weer hoe braam over jou denkt
Lotusss wist al dat mijn reputatie als eikel en schoft niet onverdient wasquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:36 schreef m.k het volgende:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:36 schreef m.k het volgende:
[..]
Uiteraard wel bbq'en met diy napalm.quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:38 schreef Druid het volgende:
[..]
Ja mag ook wel na zo goed als een week gevloerd door griep/ontsteking/verkoudheiddinges
Knijpfles spiritus! Licht geflambeerde toeschouwers inbegrepenquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:39 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Uiteraard wel bbq'en met diy napalm.
Jij snapt 'emquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:41 schreef Druid het volgende:
[..]
Knijpfles spiritus! Licht geflambeerde toeschouwers inbegrepen
quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:30 schreef Lotusss het volgende:
Is goed Mores. Weltrusten.quote:
Een beetje opletten meneer de mod.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:23 schreef Pumatje het volgende:
wtf is hier gebeurd
lotuss, misschien kun je me even influiten via PM.
Hoeft niet weer besproken te worden openbaar..
Ben nu nog even slapen en bijkomen. Je krijgt vanmiddag nog een PM.quote:
.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:17 schreef Maitje het volgende:
[me=Maitje] gaat staan doet dansje en mag eindelijk roepen:
[/me]
WEEKEND!!!
I wish u luck babequote:Op vrijdag 22 april 2011 15:44 schreef Lotusss het volgende:
Morgen voor de eerste keer mijn schoonmoeder in levenden lijve ontmoeten!
Gaat helemaal goedkomen hoorquote:
Luxe!!!!quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:44 schreef Cobra4 het volgende:
Wauw, ik heb morgen, zondag en maandag een auto met chauffeur om mij naar het werk te brengen!
Whut?quote:
En dat wordt vergoed?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:21 schreef Cobra4 het volgende:
OV taxi. Ik dacht ik doe eens luxe tijdens dit weekend.
Nee, maar die OV taxi kost geen drol. Goedkoper dan zelf rijden.quote:
Jezelf verwennen is altijd goed. Zit er toch een Bourgondiër in jequote:Op vrijdag 22 april 2011 19:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, maar die OV taxi kost geen drol. Goedkoper dan zelf rijden.
De beste levensstijl die er is.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jezelf verwennen is altijd goed. Zit er toch een Bourgondiër in je
Eens. Dood ga je toch. Kan je beter van je leven genietenquote:
Maar ik wil toch wel wat meer van de wereld zien. Ik denk dat ik maar overstap naar de KM.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:36 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Eens. Dood ga je toch. Kan je beter van je leven genieten
ja, ik weet het.quote:
En al weer beter?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:42 schreef Pumatje het volgende:
[..]
ja, ik weet het.
Er zijn met zulke dagen andere activiteiten die mijn aanwezigheid vereisen..
Meneer de Zon bijvoorbeeld lokt mij vaak naar buiten
Ben inmiddels ingefloten door Lotuss, ze heeft het erg verstandig aangepakt.
Ook ben ik nu op de hoogte i.v.m Rave en Lightning..
tjonge, wat zijn jullie allemaal toch een kleuters af en toe
Kan dat? Mag dat? Zo ja: DOEN!!!!!quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar ik wil toch wel wat meer van de wereld zien. Ik denk dat ik maar overstap naar de KM.
Geen flauw idee of dat kan. Rave, paint?quote:
Jij kan toch zo goed tegen de warmte!quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:18 schreef ErwinRommel het volgende:
Thuis!!
Werme dag zeg zo in de auto van de baas (Nieuwe kleuren, maar TNTPOST ipv PostNL belettering) zonder airco
Absoluut!!quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij kan toch zo goed tegen de warmte!
Paulaner Hefe-Weissen voor mijquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:29 schreef Cobra4 het volgende:
Vergeet geen Bitburger te Drinken in Mofrika.
Da's mietjes bier.quote:
Ik heb gewoon gelijk en dat weet je.quote:
Yep, hoe komen ze anders aan hun achterban? Ze houden hun eigen kiezersclub in stand door dit soort voorstellenquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:37 schreef Cobra4 het volgende:
Roemer net op NL2. Wat een mafkees![]()
Is het dan echt de doelstelling van de SP om zoveel mogelijk mensen een uitkering te laten houden?
quote:
Wat verwacht je anders van een partij dat vroeger het Maoïsme steunde?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:37 schreef Cobra4 het volgende:
Roemer net op NL2. Wat een mafkees![]()
Is het dan echt de doelstelling van de SP om zoveel mogelijk mensen een uitkering te laten houden?
Dat iedereen gelijk is en dat dus iedereen moet werken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:39 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Wat verwacht je anders van een partij dat vroeger het Maoïsme steunde?
In werkkampen whehehequote:Op vrijdag 22 april 2011 20:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat iedereen gelijk is en dat dus iedereen moet werken.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat iedereen gelijk is en dat dus iedereen moet werken.
Dat is dus ook mijn gedachte over de SP. Die leven echt nog in een ideaal beeld van een wereld van 50 jaar geleden.quote:
Roemer moet zich toch wel een aantal keer per dag afvragen hoe lang hij dat waanbeeld voor zijn partij nog in stand kan houden.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:49 schreef Vronsky het volgende:
Ik ben erg blij dat de SP niet de grootste partij is.. zou naar mijn mening niet gezond zijn voor Nederland, en zeer gevaarlijk voor het voortbestaan van onze positie als economie.
Aangesproken mbt wat?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:25 schreef m.k het volgende:
Goeden avond een ieder die zich aangesproken voelt
Een goeie avondquote:
Dan wens ik jou dat ook.quote:
Dankquote:
Bier in huis maar geen weekend.quote:
Hmm zullen we delen?quote:
Het weekend of het bier?quote:
beiden, ik help jou met werk en dan krijg ik een biertje of tweequote:
Ik zal er over nadenken. Maar nu eerst snurken. De wekker gaat weer vroeg.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:35 schreef m.k het volgende:
[..]
beiden, ik help jou met werk en dan krijg ik een biertje of twee
Is goed slaap zequote:Op vrijdag 22 april 2011 21:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal er over nadenken. Maar nu eerst snurken. De wekker gaat weer vroeg.
Welterusten!!!quote:
Die Japanners sporen trouwens ook niet met hun Hentaiquote:
nja ik blogte wat en zag het ineens erbij als advertentie.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Die Japanners sporen trouwens ook niet met hun Hentai
Mwah, deels eens... maar een groot deel is ook puur voor de vorm. Dan heb ik liever het oude Engeland qua etiquette en normen en waarden !quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:09 schreef rubje het volgende:
@Lotuss: Voor de rest zijn de Japanners als volk eentje waar wij nog iets van kunnen leren als het om fatsoensnormen en ethiek gaat.[ afbeelding ]
Dat is kut voor je gecondoleerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Van harte gefeliciteerd! 26 is echt zo erg niet hoorquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:49 schreef Pumatje het volgende:
ja thx...
vind het maar niets.
nu is het echt genoeg..
Mogguh.quote:
Ok dan, aub.quote:
Kun je dan ook onwaardig opstaanquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:33 schreef Maitje het volgende:
[me=Maitje] is waardig opgestaan.. Hahalelujaaaa!
[/me]
Volgens zijn profiel heeft hij een ban.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:05 schreef EllaN het volgende:
Was Lightning uit zichzelf ineens stil of heeft hij ook om een of andere reden een ban aan zijn broek hangen?
Wat denk je?quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:05 schreef EllaN het volgende:
Was Lightning uit zichzelf ineens stil of heeft hij ook om een of andere reden een ban aan zijn broek hangen?
Erg toepasselijk zo vlak voor pasen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:15 schreef Pumatje het volgende:
morgen![]()
jezus stond al met pijn in mijn rug op ....
quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Volgens zijn profiel heeft hij een ban.
quote:
Lightning_NL ging te ver met ook users bashen. Rave_NL is wel bot en direct, maar niet perse beledigend geweest.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:00 schreef EllaN het volgende:
[..]
[..]
Had het kunnen weten. Nu jij nog Rave
.
Pittig feestje gehad?quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:18 schreef Vortix het volgende:
Goedemorgen. Al is mijn lichaam het daar minder mee eens
Ah. Daar ga ik dan even een biertje op drinken. Mijn aflossing is er.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:21 schreef Vortix het volgende:
Nah, mars van gisteren zit nog aardig in de beentjes.
Bier ze!quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah. Daar ga ik dan even een biertje op drinken. Mijn aflossing is er.![]()
Smakelijk! Ik doe vanmiddag en vanavond ook even een duit in het zakjequote:Op zaterdag 23 april 2011 14:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah. Daar ga ik dan even een biertje op drinken. Mijn aflossing is er.![]()
OTV4 al gehad of heb je die binnekort?quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:27 schreef Vortix het volgende:
[..]
Smakelijk! Ik doe vanmiddag en vanavond ook even een duit in het zakje
Waar zitten jullie? Wij zaten toen op vlb Woensdrecht. Hele week force protection volgens het boekje, kan Cobra4 je waarschijnlijk een heleboel over vertellenquote:
Of veel inzet voor de brandweer.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:30 schreef Vortix het volgende:
Jep, weinig wapenonderhoud aan het einde van de week waarschijnlijk.
Wat moet ik vertellen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:13 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Waar zitten jullie? Wij zaten toen op vlb Woensdrecht. Hele week force protection volgens het boekje, kan Cobra4 je waarschijnlijk een heleboel over vertellen.
Oja, ook nog een optiequote:
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:30 schreef Vortix het volgende:
Jep, weinig wapenonderhoud aan het einde van de week waarschijnlijk.
Een zandkorrel!? Een hele woestijn! Ik zie al kamelen lopen!quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:18 schreef hcwp het volgende:
[..]
Tuurlijk nietwapens worden nu eenmaal graag schoon gemaakt! Een zandkorrel zit zo in je afsluiter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Laat me raden, jullie zijn de Zuidlandersquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:17 schreef Vortix het volgende:
Oirschot, verdedigende posities inrichten tegen de 'Hollanders'
Bedoelde dat wij die week ons HB Force Protection uitgebreid in de praktijk hebben gebracht, en dacht dat jij dat met jou werkzaamheden bij de bewaking ook wel uit je kop zou kennen. Maar zat me net te bedenken dat dat een KLu hb is. KL zal wel andere hb's daarvoor hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |