Leuk bericht om bij wakker te worden.quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:30 schreef Lotusss het volgende:
ErwinRommel en ik hebben zojuist een zeer goed en constructief telefoongesprek gehad met Mores. Frustraties zijn weggenomen, misverstanden zijn rechtgezet en excuses zijn aangeboden (van beide kanten) en aanvaard.
Heb zojuist de FA's verzocht om hem te unbannen. Van mij mag hij nog een kans krijgen!
Geen idee wie Mores isquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:30 schreef Lotusss het volgende:
ErwinRommel en ik hebben zojuist een zeer goed en constructief telefoongesprek gehad met Mores. Frustraties zijn weggenomen, misverstanden zijn rechtgezet en excuses zijn aangeboden (van beide kanten) en aanvaard.
Heb zojuist de FA's verzocht om hem te unbannen. Van mij mag hij nog een kans krijgen!
quote:
Whoopsquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:36 schreef m.k het volgende:
nou lotusss weet je ook weer hoe braam over jou denkt
Lotusss wist al dat mijn reputatie als eikel en schoft niet onverdient wasquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:36 schreef m.k het volgende:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:36 schreef m.k het volgende:
[..]
Uiteraard wel bbq'en met diy napalm.quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:38 schreef Druid het volgende:
[..]
Ja mag ook wel na zo goed als een week gevloerd door griep/ontsteking/verkoudheiddinges
Knijpfles spiritus! Licht geflambeerde toeschouwers inbegrepenquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:39 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Uiteraard wel bbq'en met diy napalm.
Jij snapt 'emquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:41 schreef Druid het volgende:
[..]
Knijpfles spiritus! Licht geflambeerde toeschouwers inbegrepen
quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:30 schreef Lotusss het volgende:
Is goed Mores. Weltrusten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |