Nee, negert is met vader op sleeptouwquote:Op donderdag 21 april 2011 20:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Neem je die neger dan mee tijdens het lopen?
Dan maar even doorbijten en alleen de hort op.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:16 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee, negert is met vader op sleeptouw
Joah.. denk dat ik zo wel ga..quote:Op donderdag 21 april 2011 20:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan maar even doorbijten en alleen de hort op.
Goed zo. Ik ben trots op je!quote:
Het woord "neger" mag ik wel zeggen van Lotusss, een ander woord weer niet, dan gaat ze echt boos wordenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Neem je die neger dan mee tijdens het lopen?
quote:
Ik snap het nietquote:Op donderdag 21 april 2011 20:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het woord "neger" mag ik wel zeggen van Lotusss, een ander woord weer niet, dan gaat ze echt boos worden
En ik maak niet eens grapje!quote:
Ik ook niet.quote:Ik snap het niet
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En ik maak niet eens grapje!
[..]
Ik ook niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]dan nog snap ik hem niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben hardlopen! JOE!!
Er was eens....
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
[..]Ah. Ja, die is wat minder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Sucsex!!quote:Op donderdag 21 april 2011 20:30 schreef Maitje het volgende:
[..]
dan nog snap ik hem niet...
Ik ben hardlopen! JOE!!
Ik weet het, is niet echt beleefdquote:
Je boft maar met zo'n meisje.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik weet het, is niet echt beleefd![]()
Gelukkig weet Lotusss me daarin te corrigeren.
In Brazilië was het namelijk gewoongoed dat woord te gebruiken, dat had ik min of meer "geadopteerd"
quote:
Dequote:
The Passion?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:41 schreef hoogvlieger het volgende:
Whaha dikke reli-faal by The Passion:
"We zijn hier niet alleen met Gristenen, maar ook met katholieken, moslims en atheïsten"
Ik voorspel een reli oorlog
Een of andere gristen-fest waar onbekende nederlandse blaaters soort van Passion of the Christ van Mel Gibson na doen. En dat in Gouda. Zoiso faal natuurlijkquote:
Dus nu zijn de protestanten de echte christenen? Koekje van eigen deeg richting de katholieken. En de moslims en atheisten zullen daar zeker geen probleem mee hebben.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:46 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Een of andere gristen-fest waar onbekende nederlandse blaaters soort van Passion of the Christ van Mel Gibson na doen. En dat in Gouda. Zoiso faal natuurlijk
Bergen geile chickies daar!quote:Op donderdag 21 april 2011 20:51 schreef Lotusss het volgende:
Vraag maar aan ER wat voor Gristenen er allemaal rondlopen... hij werkt elke dag in de Bible belt
Is de Betuwe ook zo erg dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:51 schreef Lotusss het volgende:
Vraag maar aan ER wat voor Gristenen er allemaal rondlopen... hij werkt elke dag in de Bible belt
Yep.quote:
en inteelt...quote:
Maar ze kunnen wel hard rennen.quote:
Flipje!!!quote:
Da's heul geen chickie!quote:
Die is inderdaad goed te doen jaquote:
Nee, maar die jam is wel lekkerquote:
Maitje? Weet jij hoe je jam moet maken?quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maitje? Weet jij hoe je jam moet maken?
Bazen nummerquote:
quote:
Als men tenminste de juiste clip plaatst.quote:
Nee die niet * m.k rent wegquote:
Kan hier ook wel om lachen maar origineel is beter jaquote:Op donderdag 21 april 2011 21:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als men tenminste de juiste clip plaatst.
Nee en wil het ook niet wetenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maitje? Weet jij hoe je jam moet maken?
Geeft niks. Ik weet het wel.quote:
Dan is deze parodie beter:quote:Op donderdag 21 april 2011 21:10 schreef m.k het volgende:
[..]
Kan hier ook wel om lachen maar origineel is beter ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |