Lightning_NL ging te ver met ook users bashen. Rave_NL is wel bot en direct, maar niet perse beledigend geweest.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:00 schreef EllaN het volgende:
[..]
[..]
Had het kunnen weten. Nu jij nog Rave
.
Pittig feestje gehad?quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:18 schreef Vortix het volgende:
Goedemorgen. Al is mijn lichaam het daar minder mee eens
Ah. Daar ga ik dan even een biertje op drinken. Mijn aflossing is er.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:21 schreef Vortix het volgende:
Nah, mars van gisteren zit nog aardig in de beentjes.
Bier ze!quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah. Daar ga ik dan even een biertje op drinken. Mijn aflossing is er.![]()
Smakelijk! Ik doe vanmiddag en vanavond ook even een duit in het zakjequote:Op zaterdag 23 april 2011 14:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah. Daar ga ik dan even een biertje op drinken. Mijn aflossing is er.![]()
OTV4 al gehad of heb je die binnekort?quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:27 schreef Vortix het volgende:
[..]
Smakelijk! Ik doe vanmiddag en vanavond ook even een duit in het zakje
Waar zitten jullie? Wij zaten toen op vlb Woensdrecht. Hele week force protection volgens het boekje, kan Cobra4 je waarschijnlijk een heleboel over vertellenquote:
Of veel inzet voor de brandweer.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:30 schreef Vortix het volgende:
Jep, weinig wapenonderhoud aan het einde van de week waarschijnlijk.
Wat moet ik vertellen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:13 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Waar zitten jullie? Wij zaten toen op vlb Woensdrecht. Hele week force protection volgens het boekje, kan Cobra4 je waarschijnlijk een heleboel over vertellen.
Oja, ook nog een optiequote:
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:30 schreef Vortix het volgende:
Jep, weinig wapenonderhoud aan het einde van de week waarschijnlijk.
Een zandkorrel!? Een hele woestijn! Ik zie al kamelen lopen!quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:18 schreef hcwp het volgende:
[..]
Tuurlijk nietwapens worden nu eenmaal graag schoon gemaakt! Een zandkorrel zit zo in je afsluiter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Laat me raden, jullie zijn de Zuidlandersquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:17 schreef Vortix het volgende:
Oirschot, verdedigende posities inrichten tegen de 'Hollanders'
Bedoelde dat wij die week ons HB Force Protection uitgebreid in de praktijk hebben gebracht, en dacht dat jij dat met jou werkzaamheden bij de bewaking ook wel uit je kop zou kennen. Maar zat me net te bedenken dat dat een KLu hb is. KL zal wel andere hb's daarvoor hebben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |